Praatgroep Geheim recept

Discussie in 'Overig archief' gestart door RonSchoof, 28 Mei 2019.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. thea1963

    thea1963 Forum freak

    Hier heb ik 317 di's gekregen van 1 veld lablab en 2 velden saguaro, 1 goud van de quest lever ik hier nog maar even niet in-.-

    (met een toverdrankje duurt de saguaro met water 18 uur en 26 minuten en doe je daar ook nog mest overheen dan duurt het 16 uur en 36 minuten)
     
    jolanda13 vindt dit leuk.
  2. AHaW70

    AHaW70 Forum-hertog

    Dat had ik me ook voorgenomen, maar toen ik zag dat ik 86 DI's over had, heb ik dat dus wel gedaan.
    Nu dus 1 over ipv 86. Nu Aloe Vera gezet, de drops die daar uit komen, kan ik bewaren voor quest 6. Daarna Saguaro erop voor de drops van morgen.
     
    jolanda13 vindt dit leuk.
  3. pipelepo

    pipelepo Oudgediende

    Heb ik het goed begrepen dat de drops van vandaag de andere dagen ook blijven vallen tijdens het oogsten?
     
    jolanda13 vindt dit leuk.
  4. farmermikkie

    farmermikkie Levende forumlegende

    Ja, dat heb je goed.
    Bij quest 6 heb je ze weer nodig, maar die kan je nu dus al gaan sparen.

    Hier is de quest van vandaag weer klaar. Het was even wachten op dat chocoladekoekje.
     
    jolanda13 en pipelepo vinden dit leuk.
  5. kakelot69

    kakelot69 Levende forumlegende

    Vanwege RL had ik verzuimd op tijd lang gewas neer te zetten, dus ik zie wel hoe ver ik met deze quest kom. De eerste quest heb ik wel af :D
     
    jolanda13 vindt dit leuk.
  6. -Angelgurl-

    -Angelgurl- Grote forummeester

    Ah oke op die manier, bedankt!
    Dan heb ik daar overheen gekeken in de FAQ.
     
    jolanda13 vindt dit leuk.
  7. Sintra98

    Sintra98 Levende forumlegende

    Waar moet ik mijn vormpjes terug inden ik heb er 10 in mijn inventaris
     
    jolanda13 vindt dit leuk.
  8. RonSchoof

    RonSchoof Board Administrator Team Farmerama NL

    Dank voor de melding, faq aangepast.
     
    jolanda13 vindt dit leuk.
  9. SnakeheadIII

    SnakeheadIII Gevorderde

    Ik lees dat je voor Geheim recept III in totaal drie Chocoheerlijk snoepjes moet inleveren. Komt er voor mij op neer dat ik verplicht wordt om in de nacht te oogsten. Gaat wel erg ver... (en ga ik dus ook maar niet doen).
     
    jolanda13 vindt dit leuk.
  10. pipelepo

    pipelepo Oudgediende

    Ik vraag me meer af hoe we dit bij de laatste quests moeten doen, want daar worden best veel gevraagd. Bij de laatste worden er 8 gevraagd

    Ps ik heb niet goed gelezen, er komen er meerdere uit bij meer upgrades
     
    jolanda13 vindt dit leuk.
  11. SnakeheadIII

    SnakeheadIII Gevorderde

    Je krijgt steeds meer items bij de oogst van het geüpgradede sieritem. Bakverhalen V geeft bv 2 snoepjes.
    Ik denk dat ik bij quest I twee keer snoepjes ingeleverd heb.
     
    jolanda13 vindt dit leuk.
  12. ikeliza

    ikeliza Regelmatige auteur

    heb dag 2 van geheimrecept af maar in totaal maar 1 upgrade gehad met gisteren 2 moet er toch 3 hebben? heb ze ge upgrade maar staat op bakverhaal 2 klopt volgens mij niet
     
    jolanda13 vindt dit leuk.
  13. miekje9

    miekje9 Levende forumlegende

    Nee dat klopt niet
    Quest 1 geeft 1 upgrade
    Quest 2 geeft 2 upgrades
    dat zou bakverhalen III moeten zijn dan nu


    Ben je 100% zeker dat je quest 1 vollediig had gedaan?
    van quest 2 kan je nu nog kijken of je hem helemaal hebt gedaan

    Anders zou ik zeggen support
     
    jolanda13 en hendrika73 vinden dit leuk.
  14. boerwimmels

    boerwimmels Forumbewoner

    ik heb hetzelfde.haal net alles binnen,bakverhalen was nog niet klaar, maar begon opnieuw te lopen met 8 uur.
     
    jolanda13 vindt dit leuk.
  15. miekje9

    miekje9 Levende forumlegende

    als je een upgrade ergens overheen doet begint altijd de tijd opnieuw te lopen
     
    jolanda13 vindt dit leuk.
  16. janjoke

    janjoke Doorzetter

    Hoi,
    Ik heb quest 1 af, maar ik heb maar één upgrade gehad van het sieritem bakverhaal.
    Het zouden er 4 moeten zijn. Ze blijven toch in de schuur staan ook als je ze vergeet te gebruiken.
    Of niet. Ik verkreeg in quest 2 pas bakverhaal 2.
    Klopt e.e.a. Heb het nog zin om verder te gaan?
     
    jolanda13 vindt dit leuk.
  17. jesmanie

    jesmanie Forumleerling

    dit klopt en is wel even schrikken,nu tijd tekort voor lange gewassen voor de volgende quest.hoop dat ze rekening houden met de DI
     
    jolanda13 vindt dit leuk.
  18. enk52

    enk52 Forum Moderator Team Farmerama NL

    In quest 1 was 1 upgrade te verdienen. In quest 2 zitten 2 upgrades. Totaal dus 3 tot nu toe. Voor quest 2 heb je nog tot vanmiddag 13.59 uur maar ik zou niet tot de laatste minuut wachten met inleveren.
    Doorgaan kan altijd ook al heb je een deel niet gehaald. De wolkenrij zit pas in de laatste quest en die zou je ook zonder de eerdere delen kunnen spelen mits je voldoende snoepjes hebt.
     
    jolanda13 en -freedom5555- vinden dit leuk.
  19. hendrika73

    hendrika73 Commandant van het forum

    Goed dat ik dit nog lees. Dacht gister klaar te zijn maar heb een upgrade laten liggen. Snel de bomen geoogst en daar komt bijna genoeg uit. Over een uur zijn er nog wat bomen klaar dan moet ik laatste 8 ook wel binnen hebben. Gewas en stallen laat ik staan voor de start van vanmiddag.
     
    jolanda13, -matthias1952- en farmermikkie vinden dit leuk.
  20. ikeliza

    ikeliza Regelmatige auteur

    heb support een berichtje gedaan
     
    jolanda13 vindt dit leuk.
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.