Praatgroep Geheim recept

Discussie in 'Overig archief' gestart door RonSchoof, 28 Mei 2019.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. jelle1968

    jelle1968 Actieve auteur

    maar de wolkenrij zit in dag 6 en je hebt eigen keus van sieritem dan zou je zeggen dat je een dag zou kunnen overslaan met leveren of zie ik dat verkeerdt ik lees verder nergens dat je alles moet doen
     
    jolanda13 vindt dit leuk.
  2. -Pillow_

    -Pillow_ Forumkoning

    Klopt, je kan dagen overslaan. Echter je moet dan wel goed opletten op de choco koekjes. Die wil je onderweg niet kwijtraken en geen upgrades halen voor het sieritem, want dan kom je tekort.
    Zoals ik het nu zie is dag 6 heel goed te doen als je de andere dagen wil laten zitten. Heb je toch de wolk en boomupgrade
     
    jolanda13 vindt dit leuk.
  3. breston18

    breston18 Forumkenner

    Misschien een rare vraag maar wat is het verschil tussen het chocolade koekje en chocolade snoepje want over beide word gesproken.
    Misschien heb ik het ook wel verkeerd gelezen daarom deze vraag
     
    jolanda13 vindt dit leuk.
  4. Roos

    Roos Forum-hertog

    Paniek paniek... Ik oogst net op de plantage en zie helemaal nul drops. Nou leek het me heel leuk als jullie dan even terugschrijven dat ik niet in paniek hoef te raken omdat dat zo hoort :)
     
    jolanda13 vindt dit leuk.
  5. kakelot69

    kakelot69 Levende forumlegende

    Dat hoort zo xD

    Voor de eerste quest heb je geen DI nodig, wel eventgewassen.
     
    jolanda13 vindt dit leuk.
  6. Roos

    Roos Forum-hertog

    o_Oooooh.... xD Ik dacht dus dat je de hele periode op 3 velden drops kreeg en ze alleen maar op bepaalde dagen moest inleveren. Nou ja... dan heb ik m'n saguaro weer een beetje aangevuld (alsof ik nog niet genoeg had). Dank voor je snelle antwoord!:D
     
    jolanda13 en kakelot69 vinden dit leuk.
  7. cookie41

    cookie41 Forumbeginner

    kan iemand mij vertellen op welk veld ik dat item bakverhalen zet bij geeft hij elke veld grijs aan snap er niks van
     
    jolanda13 vindt dit leuk.
  8. Roos

    Roos Forum-hertog

    Op regenwoud of kristalwatervallen als ik het wel heb. Zou ook op je plantage kunnen, maar dat kost je dan wel ruimte waar je eventgewas neer zou kunnen zetten.
     
    jolanda13 vindt dit leuk.
  9. enk52

    enk52 Forum Moderator Team Farmerama NL

    jolanda13 vindt dit leuk.
  10. cookie41

    cookie41 Forumbeginner

    dankjewel tis gelukt
     
    jolanda13 vindt dit leuk.
  11. enk52

    enk52 Forum Moderator Team Farmerama NL

    Ze zijn allemaal chocoheerlijk gelukkig maar het moeten snoepjes zijn. Er is dus geen verschil.
     
    breston18 en jolanda13 vinden dit leuk.
  12. damiraga

    damiraga Forumbeginner

    Het sieritem Bakverhalen is nergens te vinden ?!
     
    jolanda13 vindt dit leuk.
  13. enk52

    enk52 Forum Moderator Team Farmerama NL

    Kijk eens bij het vaasje op je siertuin of bahamarama
     
    jolanda13 vindt dit leuk.
  14. damiraga

    damiraga Forumbeginner

    Gevonden...
     
    jolanda13 vindt dit leuk.
  15. Eduard65

    Eduard65 Forumbeginner

    In de FAQ bij Geheim recept 1 zilver staat dat je 200 suikerriet moet leveren en bij goud 150 pop-papavers en 400 suikerriet. Nu wil ik gaan leveren, staat er bij zilver 200 suikerriet en 150 pop-papavers.
     
    jolanda13 vindt dit leuk.
  16. enk52

    enk52 Forum Moderator Team Farmerama NL

    Wat in het spel staat is bindend. Gelukkig blijven de aantallen gelijk.
    Maar dank je wel voor de melding. We zullen het aanpassen
     
    jolanda13 en Eduard65 vinden dit leuk.
  17. kakelot69

    kakelot69 Levende forumlegende

    Saguaro kan nooit kwaad. Ik ben er ongehinderd door enige voorbereiding nog best een eind mee gekomen bij het laatste oogstevent xD
     
    jolanda13 en -Pillow_ vinden dit leuk.
  18. boesje46

    boesje46 Forum-commissaris

    Geheim recept 1 klaar
     
    jolanda13 vindt dit leuk.
  19. -Pillow_

    -Pillow_ Forumkoning

    Beetje overdreven ;), je krijgt een koekje bij de start. Dus als je hoeft het maar 1 keer te oogsten in de eerste 24 uur.

    haha, ik kom er ook net achter hoor. Wel fijn om te weten.
     
    Sanham en jolanda13 vinden dit leuk.
  20. AHaW70

    AHaW70 Forum-hertog

    Wat zou nu wijsheid zijn?
    Ik heb gisteren alle akkers vol gezet met lang gewas voor de drops van vandaag. Maar de drops van quest 3 komen ook uit stallen.
    Nu hebben we wel vaker een quest gehad, waar één soort drop slecht uit gewas kwam, maar juist goed uit stallen.
    Ik twijfel dus of ik na het halen van de drops van quest 2 weer lang gewas moet zetten of juist veel stallen.
    Iemand enig idee?
     
    jolanda13 vindt dit leuk.
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.