Praatgroep - Gefeliciteerd, Farmerama! / Verjaardagstaarten

Discussie in 'Overig archief' gestart door Klaartjuh, 17 Januari 2023.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. harriejose

harriejose Forum freak

De laatste kom ik niet uit,voorbeeld van miekje9 snap ik niet waar ik moet beginnen.

jolanda13 vindt dit leuk.
  2. schaapje52

schaapje52 Levende forumlegende

Ik sta nu te wachten bij nr 27. :music: Het wordt wel steeds lastiger met die macarons in het doosje te krijgen zelfs met extra tijd is het lastig aan het worden. Net op het knippertje met extra tijd het Okapiverblijf gescoord. :inlove: Nu de wolk en 2 sieritems gekocht. Op naar de laatste voor de wolk. :music:Ik blijf maar proberen om steeds de 20 muntjes binnen te halen. Eerst weer drops sparen. Nu 5000 gewas op voorraad. Dus kan nog wel een doosje vullen. xD

Ga weer vrolijk verder.

3. (chris)

(chris) Doorzetter

Bedankt Mieke want zonder jouw foto's zou ik niet voorbij 3 kunnen. xxxx

4. joke0987

joke0987 Grote forummeester

Miekje9 heel veel dank. Ik heb van een pokerspelletje van de kinderen wat fiches gepakt. Dan kan ik, op basis van jouw voorbeeld, eerst proberen. Dan nog, de tijd blijft een dingetje ... haal ik bijna nooit.
    Nogmaals dank voor je hulp :)

Huhmmie38 en jolanda13 vinden dit leuk.
  5. Lieve

Lieve Halfgod

De tijd is niet alleen een probleem,
    voor 1 spel 4 dozen weg en geen cooldown dit is nu al de tweede maal, gisteren was ik niet helemaal zeker maar nu wel
    Dit vind ik echt niet leuk

6. joke0987

joke0987 Grote forummeester

Ja ... vervelend. Ik moet ook eerlijk zeggen dat dit niet mijn favoriete spelletje is. Wel genoeg tijd maar karig qua dropitems en speeltijd. Als ik de wolkenrij heb dan kijk ik wel of ik ermee verder wil.

7. schaapje52

Ik heb nu 8 van de 28 gehaald. :wuerg:xD Die ik met extra tijd heb gehaald ben ik blij mee.
    Het wordt nu steeds moeilijker dus aan 1x extra tijd heb ik niet genoeg meer.
    Ga nu verder voor de wolk het laatste sieritem.
    Sta nu bij nr 28 maar eerst weer drops sparen. Vanavond gaat er ander gewas op en stop ik met eventgewas.
    Ik ben al heel ver gekomen en gaan weer verder voor het laatste kleine beetje. xD

8. suuske1960

suuske1960 Keizer van het forum

Hier klaar met het event nr 39 was erg lastig, verder wel weer een leuk spel.

9. thea1963

thea1963 Forum freak

Hier alleen nog maar level 1 en 2 gedaan, als ik de plaatjes van Miekje bekijk dan worden het denk ik heel erg weinig extra beloningen hier :oops:xD , een mini-game waar je bij moet nadenken maar daar geen genoeg tijd voor krijgt, tja ....

10. goudkevertje

goudkevertje Gevorderde

Gefeliciteerd Farmerama! Voor mij al (bijna) drie jaar de leukste game ooit. Begonnen tijdens de eerste lockdown om mijn zesjarige bezig te houden, maar inmiddels zelf verslaafd eraan geraakt. xD

11. Borkie

Borkie Levende forumlegende

Ik hobbel wel een beetje achter jullie aan...xD
    Door al dat gekwakkel met bronchitis, corona en keelontsteking de afgelopen twee maanden is mijn hoofd niet helder genoeg om de spelletjes snel te doen. Nu bij level 23 en ongeveer de helft binnen de tijd kunnen doen. Heb geen cooldown gebruikt.
    Weet nog niet wat ik met de stermuntjes ga doen... kijk wel ff hoeveel ik heb aan het einde:music:
    Vind de wolkenrij niet interessant genoeg om er extra SM tegenaan te gooien. Dus lekker relaxt aan het zaaien, oogsten en spelen.
    Vind het wel een geweldig leuk minispelletje, een blijvertje!:inlove:

jolanda13, daisy17858 en schaapje52 vinden dit leuk.
  12. schaapje52

Rustig aan en beterschap hoor.

Borkie en jolanda13 vinden dit leuk.
  13. annigjen

annigjen Keizer van het forum

Ik was er toch weer mee begonnen en heb inmiddels de wolkenrij binnen

goudkevertje, jolanda13, janniekwak en 2 anderen vinden dit leuk.
  14. roodkeelduiker

roodkeelduiker Actieve auteur

heb ik ook!
    ook 10 dozen gemaakt, maar 4 spellen kunnen spelen. Volgens mij gisteren ook gehad, maar nu speciaal op gelet.
    Laatste spel ook geen cooldown mogelijk.
    Hoop dat hiernaar gekeken wordt.

15. harriejose

harriejose Forum freak

Na vele pogingen ook hier de laatste gehaald.Alleen maar elke keer 20 punten,meer zat er voor mij niet in.

16. vinc051

vinc051 Forum-overlever

Hier ook alleen de 20 punten verder is het niet te doen....

17. valkenier

valkenier Levende forumlegende

hier ook de wolkenrij binnen de rest hou ik voor gezien
    ik kan geen koekje meer zien ik denk dat ik de oven maar de deur uitgooi:cry:

knoepertje, jolanda13, vinc051 en 2 anderen vinden dit leuk.
  18. schaapje52

Het is gelukt. :D De mooie wolk is binnen. Pfff de laatste nr 30 en 31 heeft wel wat gekost. Liep steeds vast. Had ook nog genoeg over voor de sterretjes en 40 supervoer. Ik ben helemaal blij. Had gewas aangemaakt voor tot en met 40, maar kom nu dus te kort. Wat ik nog heb maak ik op voor nog een stalletje te kunnen kopen van de muntjes. Binnen de tijd uitspelen lukt toch niet meer. Maar heb wel 2x supervoer en Okapistal binnen de tijd gehaald. Ik ben zeer tevreden. :music:

Leuk spel met de macarons. Mag nog wel een keertje terug komen. Maar wel met wat meer tijd of minder gewas.

nientje1950, daisy17858, janniekwak en 2 anderen vinden dit leuk.
  19. jolanda13

jolanda13 Teller

ik loop vast met nr 33 iemand een tip voor mij.
    de wolkenrij had ik als eerste gedaan die staat al op.

schaapje52 vindt dit leuk.
  20. knoepertje

knoepertje Oudgediende

Dank je wel , gelukt :)

schaapje52 vindt dit leuk.
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.