Praatgroep - Gefeliciteerd, Farmerama! / Verjaardagstaarten

Discussie in 'Overig archief' gestart door Klaartjuh, 17 Januari 2023.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. schaapje52

schaapje52 Levende forumlegende

Buuf, jij gaat het halen hoor. :music: Er is wel veel gewas nodig vind ik zelf. Ik twijfel of ik door zal gaan. Als ik de wolk niet haal heb ik heel veel muntjes over van de winkel. Ik slaap er nog een nachtje over. Het is juist een heel leuk spel om te doen. Misschien ga ik wel verder en hoop dan ooit de items er nog bij te krijgen als het niet lukt. :music: Daarom baal ik nu juist vanwege het leuke spelletje en de twijfel nu. Dat heb ik niet gauw.:)

jolanda13 en suuske1960 vinden dit leuk.
  2. Kabouter_1

Kabouter_1 Doorzetter

32.320 gewas als je alle 40 keer wilt spelen.. je moet steeds 2 molenproducten inleveren per level..

jolanda13 en suuske1960 vinden dit leuk.
  3. joke0987

joke0987 Grote forummeester

Dank voor de tip, nou weet de rest ook hoe t moet, haha

jolanda13 en janniekwak vinden dit leuk.
  4. klakje

klakje Oudgediende

ik ben nu bij 20 aangeland. maar bij sommige is het niet te halen om binnen de tijd te halen zoveel handelingen moet je doen. na 40 keer spelen zie ik wel als ik sommige nog een keertje probeer. Ik vind ze allemaal wel te doen, bij eentje moest ik wel extra nadenken maar dat hoort er ook bij

jolanda13 vindt dit leuk.
  5. miekje9

miekje9 Levende forumlegende

Ik ga eens kijken of ik printscreens kan maken hiervan

6. -matthias1952-

-matthias1952- Levende forumlegende

ik heb ook het idee dat er iets niet klopt met hel maken van de "doosjes met dezelfde macarons"
    soms lukt het niet om die te verplaatsen naar een andere doos. er staat dat je alleen de bovenste kunt verplaatsen maar er staat niet dat je ze niet kunt plaatsen op een andere kleur . bij mij lukt het dus niet om een macaron te plaatsen in een doos met een andere kleur om daarna toch nog de juiste combinatie te halen.
    ik doe wel verder. dit is een heerlijk nieuw spel. als het helemaal goed uitgewerkt is, dan PRIMA nieuw spelletje

jolanda13 en Butsmuts vinden dit leuk.
  7. schaapje52

Dat zou heel erg fijn zijn. Ik zou er heel blij mee zijn. Kan ik misschien ook nog eentje binnen de tijd halen. Al is het maar dat je weet met welke kleur je moet beginnen. Soms is mij dat niet helemaal duidelijk en pak ik precies de verkeerde kleur en moet ik weer opnieuw beginnen. xD Ik hoef heus niet alle extra's te hebben hoor maar een leuk eierboompje of nog een stalletje zou wel erg leuk zijn.:music:

Laatste bewerkt: 19 Januari 2023
    jolanda13 en daisy17858 vinden dit leuk.
  8. miekje9

miekje9 Levende forumlegende

ik ga mijn best doen
    roep ik wel geduld

jolanda13, janniekwak en schaapje52 vinden dit leuk.
  9. Butsmuts

Butsmuts Oudgediende

ik kap er mee hoor, weer 2 doosjes die niet willen. Enkel omhoog en omlaag maar no way dat ze naar een ander doosje gaan.

Succes iedereen die blijft volhouden.

jolanda13 en schaapje52 vinden dit leuk.
  10. wilagten

wilagten Junior expert

kan de macarons niet naar andere doosjes verplaatsen haal er een uit het doosje wil hem in een ander doosje doen komt de macaron die al in dat doosje zit eruit dus je kan dan niets meer doen en je ben je spel kwijt en geen beloning

11. enk52

enk52 Levende forumlegende

je moet hem wel op een macaron van dezelfde kleur leggen

jolanda13 en _Jeanie_ vinden dit leuk.
  12. schaapje52

Als het niet lukt of niet gaat dan niet doen hoor. Geeft niks hoor. Ik modder dan wel verder. Ik neem gewoon koffie en ga denken met welke kleur ik zal gaan beginnen xD. Bij 14e verjaardag komen jullie mij dan wel weer ergens tegen. :music:

13. -jouw-

-jouw- Forumkenner

ik heb er ook last van in level 13
    2x gespeeld maar ze doen het niet
    wel veel gewas weg zo

jolanda13 en Butsmuts vinden dit leuk.
  14. misty48

misty48 Forumleerling

ondertussen spel nr. 13 wel kunnen afmaken. Volgorde macarons was gewijzigd. Nu t/m level 19 alles gelukt. Wordt wel moeilijker en niet haalbaar binnen de tijd.

15. joke0987

Ik heb nr. 13 net gedaan. Je moet rechtsonder het eerst leegmaken. Als ik me goed herinner kan de blauwe naar linksboven, dan de gele naar linksonder en dan is 1 doosje (rechtsonder) leeg. Vanaf daar is t gemakkelijk. Goed kijken dus en de tijd de tijd laten ...
    Succes!!

jolanda13 en schaapje52 vinden dit leuk.
  16. schaapje52

Ik sta nu voor nr 13. Ga kijken en heb opgeschreven dat je begint met blauw.

Ik ben zo goed dat ik zelfs sticker 2 niet heb gehaald. xD Ach, ik lach er maar om. Het is maar een spel.

We gaan vrolijk verder en zo nr 13 uitproberen. :music:

Laatste bewerkt: 20 Januari 2023
  17. joke0987

Succes. Ik denk dat de crux is dat je 1 vakje moet leegmaken. Dat is soms even puzzelen, in ieder geval goed kijken. Mij is het ook niet in 1 keer gelukt. Ik ben benieuwd naar vakje 15 :)

daisy17858, jolanda13 en schaapje52 vinden dit leuk.
  18. schaapje52

Ik schrijf nu wel op met welke kleur je moet beginnen, dat scheelt al enorm. Voor mijn gevoel is dat het begin want met verkeerde kleur loop je vast. Dat heb ik wel gemerkt. Gelukkig kan je resetten en kost je geen gewas, alleen maar tijd. Nou ik heb alleen nr 1 en 2 binnen de tijd gehaald en de rest allemaal niet. Toch vind ik het een super leuk spelletje met de macarons ook al breng ik er geen barst van terecht.

Nou update: Nr 10 binnen de tijd. Had ik niet een gezien.:music::D

Laatste bewerkt: 20 Januari 2023
    daisy17858, jolanda13 en -matthias1952- vinden dit leuk.
  19. theav71

theav71 Levende forumlegende

Hier al tot 40 gespeeld, word alleen nog maar moeilijker. Het spelletje vind ik wel leuk, ze hadden alleen wel wat meer tijd mogen geven. Heb ook een aantal spelletjes moeten afbreken omdat ik niet verder kon komen. Ben nu sommige spelletjes opnieuw aan het spelen om toch de prijsjes binnen te halen. Schaapje ik heb wel een eierboom + xxl voor je volgend ruilevent.

20. Lieve

Lieve Halfgod

Vind het spijtig dat de tijd voor spelen zo krab is ingesteld, de pop up met je prijs duurt even lang
    heb nu level 8 gedaan en in 10sec kan dat echt niet of misschien ligt aan de browser of traag internet
    het spel is zoals er zijn met ballen bijeen sorteren of drank en dat spel ik regelmatig dus zou ik het vlot moeten kunnen
    maar het lukt hier echt niet

@theav71 als je het spel terug speelt dan krijg je geen 20 sterren meer

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.