Praatgroep - Gefeliciteerd, Farmerama! / Verjaardagstaarten

Discussie in 'Overig archief' gestart door Klaartjuh, 17 Januari 2023.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. schaapje52

schaapje52 Levende forumlegende

Ik heb nu 4x gespeeld en level 3 en 4 niet gehaald qua tijd.
    Zie de tijd links boven helemaal niet lopen, die blijft op 0000000 staan hihi en blijft volgens mij gewoon grijs.
    Als het klaar is gaat onder in beeld wel tijd lopen van 6 of 7 sec of zoiets.
    Zal bij volgende keer eens goed op links boven letten of die inderdaad gaat lopen of niet.

o_Ok de extra prijs niet gekregen maar wel de 20 muntjes.
    Nou ja maakt ook niet uit.
    Ik vind het wel leuk om te doen :music:, dan maar geen extra mooi prijsje.
    Heb wel de sticker gehaald. xD

Ik heb al 80 muntjes dus al genoeg voor de sterretje en de stallen en stekjes. :D Mijn doel is al binnen. :D

Laatste bewerkt: 19 Januari 2023
    -matthias1952-, jolanda13 en vinc051 vinden dit leuk.
  2. Katinka1700

Katinka1700 Forum-hertog

Ik heb de indruk dat ik de macarons niet meer kan verplaatsen als ik het spel een tijdje heb openstaan, ook de tijd links boven zie ik niet lopen - heeft dat nu te maken met de edelweiss vallei die soms alles doet vastlopen? Ik ga de volgende keer in ieder geval proberen om eerst de macarons te doen, en dan de rest van de farm.

jolanda13 en schaapje52 vinden dit leuk.
  3. schaapje52

Ik heb nog niet de edelweiss, maar bij mij loopt de tijd links boven ook niet volgens mij.

-matthias1952- en jolanda13 vinden dit leuk.
  4. (chris)

(chris) Doorzetter

Gelukkige verjaardag En ja, er lijkt iets niet te kloppen met de tijd om de macarons te verplaatsen en de bonus binnen te halen

jolanda13 vindt dit leuk.
  5. vinc051

vinc051 Forum-overlever

Katinka , soms lukt het mij ook niet te macarons in het bakje te krijgen waar ik hem in wil hebben.
    Ja spelletje heeft dus soms een eigen wil en dan moet de macaron in een ander bakje of er kan gereset worden.
    ( dat mag je 5 keer doen) Je tijd loopt gewoon door...! Dus geen extra prijsje dan..
    Volgens mij klopt de tijd van 14 seconden voor ronde 1 t/m 10 ook niet.

6. nientje1950

nientje1950 Forum-commissaris

Dat idee had ik hier ook . Volgens mij was ik binnen de tijd maar kreeg geen prijsje. Wel de 20 stermunten.

7. misty48

misty48 Forumleerling

doos nr. 13 kan ik niet oplossen. 1 plaats te weinig om macarons juist te plaatsen. Al 10 keer geprobeert. Hierdoor al veel gewas opgebruikt. Opnieuw inloggen helpt ook niet. Steeds dezelfde volgorde van de dozen. Kan iemand mij hierbij helpen ?

8. joke0987

joke0987 Grote forummeester

Tja, gefeliciteerd Farmerama. Ik doe al een poosje mee maar moeten betalen als je getrakteerd wordt? Weer wat geleerd.

Laatste bewerkt: 19 Januari 2023
  9. _Jeanie_

_Jeanie_ Teller

Ik krijg de macarons ook niet meer in een ander doosje. Dan wip ik er 1 uit, wil hem overdoen in een ander en dan komt die er weer uit, en zo blijf ik enkel macarons eruit wippen maar krijg ze niet in een ander?

10. joke0987

Misschien doe je niet dezelfde kleuren op elkaar? Had ik ook :)

11. misty01

misty01 Forumbeginner

ik doe wel bij doos 13 dezelfde kleuren op elkaar maar er is een macaron teveel die niet op dezelfde kleur te plaatsen is. Ik krijg bij volledig nieuw spel steeds dezelfde layout dus al veel eventgewas kwijt. Als dit zo is stopt het voor mij bij doos 12.
    Misschien moet ik bericht sturen naar support ?

12. joke0987

tjs, dan zou ik het niet weten. Misschien herkent een andere speler dit bij spel 13?

13. enk52

enk52 Levende forumlegende

Ik heb net 13 gedaan maar hij is prima te doen en ruim binnen de tijd zelfs

14. thuva1

thuva1 Commandant van het forum

ik loop ook vast bij doos nr. 13, hetzelfde probleem. o_Ok 1 plaats te weinig om macarons te plaatsen
    heb het spel afgesloten en ik kreeg nu 5 sterren

jolanda13 en annigjen vinden dit leuk.
  15. annigjen

annigjen Keizer van het forum

Dat is bij 15 ook zo. Ik heb helemaal geen sterren gekregen.

16. schaapje52

Ik had bij level 5 dat de macarons niet in een andere bakkie willen.
    Ik wilde alle gele als eerste 1 doos vullen en een blauwe even elders parkeren. Maar je kan dan de blauwe alleen op een blauwe parkeren en niet op een andere kleur.

o_Ok de tijd deed het links boven. De tijd begint en is ook alweer weg. Maar die gaat zo snel dat ik echt niet binnen de tijd dit voor elkaar ga krijgen. Je moet toch ook even kijken hoe of wat.
    Ik heb alleen level 1 en 2 binnen de tijd gehaald. Ga de anderen echt niet nog weer overdoen want haal het toch niet binnen de tijd.
    Ik speel dan maar door voor de 20 muntjes en laat de rest wel zitten. Zal straks eens even rekenen of ik de wolk kan halen, anders ben ik uitgespeeld. De muntjes voor de diverse prijsjes heb ik al.

jolanda13 en nientje1950 vinden dit leuk.
  17. Butsmuts

Butsmuts Oudgediende

Ik kwam eigenlijk om te zeggen dat soms de koekjes niet naar een ander bakje willen, dat ze met aanklikken enkel omhoog gaan en niet elders naar beneden.

Maar ik zie dat ik niet de enige ben.

jolanda13 en nientje1950 vinden dit leuk.
  18. misty01

misty01 Forumbeginner

ik heb een bericht naar support gestuurd nu even afwachten.

19. anita-144

anita-144 Regelmatige auteur

Na 5 spelletjes gespeeld te hebben, heb ik besloten er verder mee te stoppen. De tijd is mi véél te kort, dus extra prijzen zitten er dan niet in. En de hoeveelheid gewas die er nodig is om de wolkenrij te halen is niet bepaald klein te noemen.
    Dus ik houd het maar op de 'extra' prijsjes voor de munten die ik nu heb ontvangen en ben er daarna dus klaar mee...
    Véél te intensief!!!

20. kakelot69

kakelot69 Levende forumlegende

Ik ben nog niet eens begonnen xD

Nou ja, ik heb de gewassen gisteren vermeerderd en nu ben ik tijdens mijn werkdagen drops aan het verzamelen met behulp van veredelde anjers. Van het weekend ga ik dan wel eens kijken of het zin heeft al mijn boosters in te zetten om in korte tijd de benodigde gewassen uit de grond te stampen.

jolanda13, janniekwak en schaapje52 vinden dit leuk.
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.