Praatgroep - Gefeliciteerd, Farmerama! / Verjaardagstaarten

Discussie in 'Overig archief' gestart door Klaartjuh, 17 Januari 2023.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Tyrany

    Tyrany Forummeester

    Nog een foutje hoor, de zetten van bruinroze onderaan - alhoewel het nauwelijks nog zin heeft, het event is bijna gedaan. Alhoewel het duurt nog een paar uurtjes. Misschien nog een laatste redding voor iemand :)

    Hogerop zet je bruinroze in kolom 5, en de laatste zetten in kolom 2.
     
    jolanda13 vindt dit leuk.
  2. miekje9

    miekje9 Levende forumlegende

    VOlgens mij klopt dat wel
     
    jolanda13 vindt dit leuk.
  3. Yzaura

    Yzaura Commandant van het forum

    Hebben jullie ook 30 stermunten over waarvan je niets meer kunt kopen? Terwijl ik maar 2x een level moest afbreken omdat ik vast liep. ik ben wel trots dat ik alle levels gewoon op mijn eigen tempo heb uitgespeeld zonder hier te spieken. Wat dat betreft zeker een leuk nieuw spel. Het op tijd uitspelen is me 25 van de 40 keer niet gelukt want ik heb geen supermest of molen draaien geïnvesteerd extra veel in gewas zodat ik meestal niet meer dan 2 fiches beschikbaar had per level.
     
    jolanda13 vindt dit leuk.
  4. Sanham

    Sanham Levende forumlegende

    Jippie, net het hele event uitgespeeld en bij level 40 meteen de piccolo-kist meegepakt. Level 39 gewoon blij dat ik erdoor ben gekomen, daar heb ik echt niet eens geprobeerd binnen de tijd te blijven.
    @miekje9 super bedankt voor al je werk, zonder jouw lijst zou ik die laatste levels na een drukke werkdag zeker niet gehaald hebben.
    Ik heb nog 8 dozen over, even kijken welke levels ik graag nog wil herkansen voor de extra prijs.

    Edit: de poedelmot, TG's en knechtencoupon nog binnengehaald. Helemaal blij.
     
    Laatste bewerkt: 26 Januari 2023
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.