Praatgroep Gebakjes in de mist

Discussie in 'Overig archief' gestart door RonSchoof, 3 Oktober 2018.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ansimon

    ansimon Doorzetter

    Ik ga voorlopig alle events overslaan. Eerst maar eens voorraden bijwerken. Te ingewikkeld, oogstknecht is over 4 uur op en handmatig een event behalen zit er niet in. Succes voor degenen die het wel proberen.
     
  2. tineke150

    tineke150 Commandant van het forum

    Hoi all
    De DI komen erg slecht zeg van de gewassen gemiddeld maar 7 tot 8 flesjes :cry:En lang gewas zetten is ook nog geen optie want met 15000 gewas heb je je handen vol .
    pfff Gr Tineke

    Ik sluit mij ook aan dit is echt een moeilijk event te weinig om dit op 3 velden te spelen en eigenlijk maar 2 want anders krijg je de andere flesjes niet brrrrrr
     
    Laatste bewerkt: 5 Oktober 2018
    -freedom5555- en boerin5260 vinden dit leuk.
  3. SnakeheadIII

    SnakeheadIII Gevorderde

    Weet iemand hoe het precies zit met de Fabrieksupgrade? In dit event kan je soms kiezen of je een gebakje kiest waar deze beloning aan gekoppeld is. Als je ervoor kiest om deze niet te doen, betekent dat dan automatisch ook dat je niet meer het maximum level van de fabriek kunt halen?
     
  4. AHaW70

    AHaW70 Forum-hertog

    o_Ok voor BP komen de events te snel en zijn ze te ingewikkeld.......
     
  5. copyshasta

    copyshasta Grote forummeester

    Hier dan een positieve farmer vind deze queesten waar je de FAQ even goed voor moet lezen veel leuker dan degene die je
    rechttoe rechtaan gedachteloos kan weg/klikken.

    En met de drops valt het ook wel mee binnen 20 van de 134 uur aan de 518 lege flacon.
    Als dat gemiddelde zo doorgaat komen we wel aan de +/- 3500 drops.
     
    Huhmmie38 en LucieSchreurs vinden dit leuk.
  6. izoi45

    izoi45 Forumleerling

    Gelet op alle reacties en eigen waarneming : te veel,onduidelijk, te ingewikkeld en niet meer als ontspanning te spelen.
    Wanneer wordt bp wakker?
    Als alle boeren dit event stoppen en wachten op betere voorwaarden wellicht dat dit kan bijdragen tot inzichten bij bp
     
    maad vindt dit leuk.
  7. Lieve

    Lieve Halfgod

    Dit is heel veel dat je nodig hebt en maar op 3 velden je kan maar dat zetten op de velden uit de eventgewassen komt te weinig flesjes je hebt er ook wel telkens veel nodig 44 stuks voor choco of vanille dat vorder voor geen meter
    doe je de stallen bomen weg ga je daar weer te kort hebben dus moet je ze halen met fokken bij het vorige event heb ik ook al zo veel gefokt voor de luidsprekers en op laatste er nog moeten kopen of had het niet gehaald
    Nee zoals bij vele gaan we achtereen niet meer beginnen en de questen in de coöperatieve doen
    Er sta zoveel aangekondigd dat je door het bos de bomen niet meer ziet
    In de rode draad van oktober vind ik nog steeds niet die "Meer vervloekte munten"
     
  8. thea1963

    thea1963 Forum freak

    ik dacht dat de droprate was aangepast? zeker niet van de de gewassen :sleepy:, hier vanmorgen maar 120 di's van 3 velden kwartakkers anjers -.-
     
  9. LucieSchreurs

    LucieSchreurs Levende forumlegende

    o_Ok hier positief. Leuk een rode draad door de events, doordat er bij de verschillende events ook munten zijn te verdienen om het speletje te spelen naast de gegarandeerde drie per dag.
    Dit event bevalt mij omdat je deels zelf kan bepalen wat je inlevert en wat dus je beloningen zijn

    Edit, zoals in de aankondiging staat is de droprate van de bomen en stallen aangepast
    Droprate "Gebakjes in de mist event"
     
    Huhmmie38 vindt dit leuk.
  10. Paddington28b

    Paddington28b Forum-generaal

    Heb nu 2 etelagieres ingeleverd, idd een langzaam proces, maar wel weer een aantal fabrieksupgrades binnen gehaald. Vindt de opzet van de event leuk gedaan, heb ook weer een vervloekte munt binnen gehaald zodat ik het mini-spel zo ook weer een keer kan spelen.

    Oh ja, en 3 munten gekregen (vergeet die nu al op te halenxD)
     
    Huhmmie38 vindt dit leuk.
  11. -freedom5555-

    -freedom5555- Keizer van het forum

    En nu kan je, bij mijn weten geen flesjes kopen, enkel mandjes waarin flesjes zitten.
    Spijtig genoeg niet van de gewassen :cry:

    Je kan inderdaad zelf bepalen wat je inlevert, maar het behalen van de wolkenrij??? met weinig DI's uit gewasseno_O
     
  12. Margreeth

    Margreeth Forum-expert

    Hoe doe je dat dan? Ben benieuwd! Ik heb er nu 146 om 70, dus in totaal 236. Hoe kan ik dat verbeteren, want ik doe vast iets niet goed hoor...
     
  13. _Jeanie_

    _Jeanie_ Teller

    Ik persoonlijk heb een beetje spijt dat ik mee heb gedaan met dit event. Niet om de drops of weet ik wat maar op de 1 of andere manier kom ik er niet goed in. Al "verkeerd" begonnen door geen stallen en bomen op te zetten voor de drops, niet meer bij nagedacht. Nu had ik redelijk goed drops uit mijn gewas dus gisteravond bomen en stallen opgezet. Lekker wat DI binnengekregen vanmorgen, hup draaien maar die molen.. Tot ik kijk: ach gatsie nog aan toe! Heb ik mijn event gewas gewoon helemaal opgemaakt, hele dikke ZUCHT.. Dus nu weer wat stallen eraf, restje event gewas erop, toch weer een WAC. Dus al met al is het bij mij een rommeltje en ik heb niet het gevoel dat het netjes gaat worden :) .
     
    maad vindt dit leuk.
  14. maad

    maad Forum prof

    Ik hetzelfde snap er niks van en zit er ook niet goed in.
    Daarom ben ik er maar mee gestopt
     
  15. tineke150

    tineke150 Commandant van het forum

    Volgens mij zijn dat upgrades voor het heksenhuisje
    Gr en s6
     
  16. _Jeanie_

    _Jeanie_ Teller

    Ik snap het wel maar ben gewoon zelf een beetje dom aan het doen ;)
     
  17. copyshasta

    copyshasta Grote forummeester

    Alsnog was even aan het werk,

    Ach ja klikken op de menagerie en fabrieken 8 drops per stuk en MMxxl bomen en de producten gevende bomen geven alle 1 drop
    "►♫♫♫ alle 3 velden met bomen 2e x door laten lopen ♫♫♫◄"
    daarna de fruit gevende bomen verwijderd,
    en dan niet te vergeten de event gewassen gaan kweken,
    nu 652 drops in de schuur
     
  18. [jeanet]

    [jeanet] Regelmatige auteur

    nee hoor, dat zijn de fabrieksupgrades. die van het heksenhuisje zitten erook tussen

    :) na alle negativiteit van mij een dikke pluim aan BP. verzin het maar eens!! ... hier is veel tijd en moeite in gestopt. Goed te spelen, persoonlijk een beetje saai met velden vol met bomen... maar ja.
     
    LucieSchreurs en Huhmmie38 vinden dit leuk.
  19. farmermikkie

    farmermikkie Levende forumlegende

    Ben het met je eens, het is een leuk event.
    Des te meer zonde, dat ze fouten maken, die volgens mij zo makkelijk zijn te voorkomen.

    Loop er nu tegenaan dat ik niet kan zien welke van de 2 flacons we als kado hebben ontvangen van buurtjes. Ze hebben bij de kado's dezelfde naam. En ook geen afbeelding. Dus het wordt gokken welke flacon ze het liefst terug hebben.
    Dus suggestie aan bp: geef kadootjes nooit dezelfde naam. En zoals in dit geval, zet het type van de flacon erbij.
     
    herma1234, boermars en Huhmmie38 vinden dit leuk.
  20. Lieve

    Lieve Halfgod

    ben met je eens, trouwens in de faq is ook een naam voor die lege flacons
    ik denk dat ze het voor zichzelf extra moeilijk gemaakt hebben en dan vlug ineen gezet en dan zie je je dingen over het hoofd
     
    farmermikkie vindt dit leuk.
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.