Praatgroep Gebakjes in de mist

Discussie in 'Overig archief' gestart door RonSchoof, 3 Oktober 2018.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. vinc051

    vinc051 Forum-overlever

    Dankje Miekje ze worden ook door mij altijd graag gebruikt
     
  2. miekje9

    miekje9 Levende forumlegende

    De laatste aanpassing in fase 6 nu ook online op de fansite:music:
     
    Huhmmie38 en -freedom5555- vinden dit leuk.
  3. _Jeanie_

    _Jeanie_ Teller

    Ok ik snap het. Dacht dat ik het al begreep tot ik dus op de keuzes klikte die je kunt maken op de tafel. Huh, alweer kiezen?.. Nogmaals rustig alles doorgekeken en ik begrijp het nu. Lastiger dan ik dacht haha. Ik dacht dat je veel van die slijk, slijm en smurrie kon ontwijken maar dat valt nogal tegen :) .
     
  4. Fam.Farmer

    Fam.Farmer Forum-overlever

    Nou de drops zijn weer gigantisch maar niet heus. 3 velden 20 uurs bomen met randje gewas eromheen.
    69 curvyvials en 47 fancyvials. Val bijna van mijn stoel van de aantallen pooee pooee moet niet gekker worden :oops:

    Volgens mij ga je dit nooit redden met deze droprate. Voor zowel de aardbei als chocolade moet je curvyvials gebruiken in de molen. Met 20 uurs bomen ga je dit dus nooit redden. Zeker niet als ik bij 12 fases: 11 chocolade en 7 keer aardbei heb gekozen. Dat is 18x38=684 curvyvials. uit 3 velden 69 dus in 6 dagen is 414. Dus totaal onmogelijk en dan heb ik nog geeneens eventgewas gezaaid want je bomen staan erop ??? Als iemand mij dit kan uitleggen graag. Ik zie even geen oplossing, jullie wel ?? Maak ik een rekenfout ?? :(
     
    Laatste bewerkt: 4 Oktober 2018
  5. hendrika73

    hendrika73 Commandant van het forum

    jolanda13 vindt dit leuk.
  6. miekje9

    miekje9 Levende forumlegende

    De aantallen in de totalen onder aan elke fase kun je op 0 zetten als het goed is??
     
    jolanda13 vindt dit leuk.
  7. herma1234

    herma1234 Forum-commissaris

    Hier 37-63, ben benieuwd snap er nog niet veel van, zal straks ff in verdiepen:p
     
    jolanda13 vindt dit leuk.
  8. AHaW70

    AHaW70 Forum-hertog

    Alleen 20 uurs bomen en 89 drops. Ik heb er 798 nodig...... BP dwingt dus tot fokken
     
    harm-jan70 vindt dit leuk.
  9. Fam.Farmer

    Fam.Farmer Forum-overlever

    Dat dacht ik dus ook, dwingen vind ik na zo'n fiasco als met caravan-event nu niet de juiste manier om je spelers tevreden te houden. Jammer spelletje begint me steeds meer tegen te staan en te irriteren. Misschien toch eens tijd om over stoppen na te gaan denken.
    Hadden ze nu in het compensatie-pakket extra sv gestopt die je misgelopen bent, die je in dit event MOET gebruiken omdat je het anders niet haalt, dan was het anders geweest.
    Helaas weer een gemiste kans, dat vind ik, jullie mogen er absoluut een andere mening op na houden hoor ;)
     
    stien56, HannyBalleke, hwjstolwijk en 2 anderen vinden dit leuk.
  10. hendrika73

    hendrika73 Commandant van het forum

    Ja gelukt, was zo gewend aan je andere bestandjes.
     
  11. hwjstolwijk

    hwjstolwijk Alwetend orakel

    dit is dus de derde fok in nog geen paar weken en over 3 weken weer een fok event
    dus 4 keer fokken in een maand, dus als je weinig sv heb 4 keer daar geld voor uit geven
    en je moet bijna mee doen anders kom je niet aan genoeg drops
     
    HofvanDromen, HannyBalleke en harm-jan70 vinden dit leuk.
  12. harm-jan70

    harm-jan70 Levende forumlegende

    Farm.farmer, om die reden en met mij vele anderen vermoed ik, zijn daarom het spel op hun eigen manier gaan spelen.

    W.b.t het fokken, daar kan men met de eigen molen, en het hoopje supervoer uit de questen, events, niet tegen op. Er moet altijd supervoer bij. Het is net als bepaalde winkels, een aanbieding lijkt goedkoop, maar vaak geeft men ongemerkt meer uit dan men denkt, of men koopt net iets meer dan de aanbieding alleen.

    Marketing truc nr1! Je wordt bewust en onbewust gemanipuleerd tot het doen van aankopen. :music:
     
    _Jeanie_, HofvanDromen, stien56 en 2 anderen vinden dit leuk.
  13. _Jeanie_

    _Jeanie_ Teller

    Ik heb 125 fancy uit 3 velden met grotendeels naaldroos en een paar akkers met sneeuwballen. Verder heb ik 23 curvy uit bomen die nog op hoekjes stonden en menagerie/fabriek. Ik was vergeten dat die curvy alleen uit bomen en stallen kwamen.. Ga vanavond wel een veld met bomen zetten. Levert dat niet veel op dan probeer ik stallen..
     
  14. thea1963

    thea1963 Forum freak

    Hier 127 flacons van me 3 velden 20 uurs bomen, we hadden net zo goed stallen kunnen neerzetten met deze droprate -.-

    De wolkenrij is wel haalbaar de rest mogen ze houden bij BP, weet niet waar ze weer mee bezig zijn maar in ieder geval niet met het spelplezier van hun spelers :wuerg:
     
    HannyBalleke en hwjstolwijk vinden dit leuk.
  15. hwjstolwijk

    hwjstolwijk Alwetend orakel

    klopt want ik vergat sm die je dan steeds nodig heb en ook moet kopen
    net als het heksen huisje, het is gratis maar voor een paar ep extra moet je gewoon dokken
     
    HofvanDromen en harm-jan70 vinden dit leuk.
  16. Paddington28b

    Paddington28b Forum-generaal

    Heb 54 en 25 flesjes, begrijp dat dit dus fors te weinig is. Zal straks mijn strategie eens aanpassen.
     
  17. harm-jan70

    harm-jan70 Levende forumlegende

    hwj om die reden speel ik dus al tijden geen events meer. Heel zelden dat ik een keer mee doen. Meestal gaat het mij dan meer om de sterren of de farmmunten.

    De strijd om de EP's, level hoogte is m.i. doelloos. Enkel gericht op het brein om een virtuele beloning te geven/verkijgen. Denken dat je iets voorstelt, bereikt heb, terwijl het eigenlijk gebakken lucht is. Vaak ook nog eens flink geld kost. Zeker in de top-categorie.
     
    boermars, Boyshioya, _Jeanie_ en 5 anderen vinden dit leuk.
  18. Daxter1966

    Daxter1966 Levende forumlegende

    28 curvy uit 28 mammoeten . 123 fancy uit gewas op kwarjes . Prima droprate.
    Ik doe maar een klein stukje mee , ik vind de beloningen niet echt spectaculair ten opzichte van wat je moet leveren
     
  19. hwjstolwijk

    hwjstolwijk Alwetend orakel

    ik doe ook zelden mee hoor
    vm ga ik meestal wel aan mee doen, scheelt me een veld om bouwen
    en als ik mee doe aan een event gaat er 1 veld leeg en dan zie ik wel waar het schip strand
    doe wel mee met een fok event en alleen omdat ik dat leuk vind en ik kom klinkt gek tot rust na een drukke werk week
    en weet je ik heb zo grote achterstand zeker op het eiland wat ik toch nooit meer inhaal dat ik gewoon ook voor de lol speel
    en een beetje kletsen in ons forum waar we zitten
     
    -mikmak-, boermars, Margreeth en 4 anderen vinden dit leuk.
  20. simmeke54

    simmeke54 Grote forummeester

    Onlangs heb ik Feedback mijn mening gegeven in ‘Mijn besluit’. En wat gebeurt er? Het wordt alleen maar erger. Weg boerderijspel, weg speelplezier, weg het tot rust komen na een lange vermoeiende werkdag…Mijn besluit staat nu definitief vast.
     
    boermars, owl., Margreeth en 1 ander persoon vinden dit leuk.
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.