Praatgroep Gebakjes in de mist

Discussie in 'Overig archief' gestart door RonSchoof, 3 Oktober 2018.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. boermars

boermars Forum-hertog

De wolkenrij is binnen, van dat verschil heb ik niets gemerkt, maar dat ligt aan mij. Ik vind m leuk.
    Ik ga nog door maar moet even 200 kippen maken.

2. bjorke-annika

bjorke-annika Alwetend orakel

Hier het event nu helemaal afgerond:)

boermars en farmermikkie vinden dit leuk.
  3. -matthias1952-

-matthias1952- Levende forumlegende

FAQ aangepast, alles opgelost. iedereen behalve de spelers tevreden. :(

janniekwak, boermars en Roos45 vinden dit leuk.
  4. charme63

charme63 Forum-ambassadeur

Erg jammer dat de FAQ aangepast is, dat de juiste info er pas later op is gekomen geeft niet weg dat ik en ongetwijfeld andere spelers ook er van uit zijn gegaan dat de originele FAQ de juiste was. Daarom ook een poging gedaan om met het event mee te doen. Haal het nog maar een keertje aan: als ik iets koop bv een zwarte broek maat L en krijg groen maat XL dan is het iets anders als wat de bedoeling was dan ben ik het er niet mee eens..en als een event nu eenmaal loopt dan is het niet gepast om het dan maar te veranderen :mad:

5. Sanham

Sanham Levende forumlegende

Hier het event afgerond.
    Ik kan me voorstellen dat er mensen boos/teleurgesteld zijn, vooral als er veel extra hulpmiddelen ingezet zijn om de wolkenrij te halen en dit niet meer in verhouding staat met wat deze oplevert.

janniekwak, boermars, Roos45 en 4 anderen vinden dit leuk.
  6. stien56

stien56 Alwetend orakel

Zo jammer weer - die kistjes die niet komen:cry:

janniekwak, -RozeMarijntje-, Roos45 en 3 anderen vinden dit leuk.
  7. mmans

mmans Forum-hertog

@Ron, hartelijk dank voor het aanpassen van de FAQ. Jammer, dat dat door diverse redenen niet eerder kon, maar soms gaat het nu een maal zo.

Dat er in Hamburg nu fouten worden gemaakt en ons een lekkernij wordt voorgehouden, die we niet krijgen is jouw schuld niet!!

8. boermars

boermars Forum-hertog

En heb het ook afgerond!
    Ei op speciale veld gezet.
    Uit de mysteriestal weer geen cavia.....en de stekjes gaven ook niks bijzonders.

Geef voorgaande boertjes/boerinnen ook wel gelijk.
    Ik begin vaak al een dag later, pas fanatiek, om eerst te verdiepen in uitleg en reacties of de eventuele wijzigingen.

charme63 vindt dit leuk.
  9. BoerAnnelies

BoerAnnelies Alwetend orakel

Zo ik heb de staak binnen. Kan nog een paar taartjes bakken omdat ik gewassen in de schuur heb liggen, maar ik ga lange na niet het einde halen. Lukt gewoon weg met mijn werk en andere bezigheden.

Bij nader inzien kan ik het misschien nog wel halen als de DI meezitten. Bij de laatsten hoef je maar 1 flesje voor 2 taarten te maken. Ik heb nu nog 1.100 gewassen in de schuur staan, goed voor 2 flesjes en ik moet nog 3 taarten maken. Waarvan dus 2 met flesjes en 1tje zonder. Als ik genoeg DI haal is het nog te doen. De burger krijgt weer moed :D

Laatste bewerkt: 9 Oktober 2018
    Reggaefeeks vindt dit leuk.
  10. Reggaefeeks

Reggaefeeks Forum-baron

@BoerAnnelies , stuur mij maar een duifje dan stuur ik je een DI, welke wil je hebben? En morgenvroeg stuur ik je er nog eentje

BoerAnnelies vindt dit leuk.
  11. miekje9

miekje9 Levende forumlegende

Wat voor flesje?

12. BoerAnnelies

Denk die van de bomen en stallen. Maar allebei zijn welkom.

Kom er net alleen achter dat de laatste fase 2x die choco ding vraagt. Ik heb niet genoeg gewas voor 1tje, dus de gewassen er nog even op. Wat betreft de DI heb ik nu voldoende voor eentje.

13. miekje9

miekje9 Levende forumlegende

gegooid

BoerAnnelies vindt dit leuk.
  14. Borkie

Borkie Levende forumlegende

Ik begrijp de teleurstelling over de wolkenrij wel, maar ik vind het toch een geslaagd event en ben superblij met mijn derde nachtmerriefort:inlove:

farmermikkie en LucieSchreurs vinden dit leuk.
  15. BoerAnnelies

Zo wat een EP krijg je zeg! Weer een level omhoog gegaan.

Maar oke, stand van zaken:
    nog 1 choco ding nodig en dan zijn de 24 taarten af en krijg ik het huisdier :inlove:.
    De laatste gewassen staan er nu op. Heb vanavond aardig met suzi gegooid, maar morgen heb ik het dan binnen voor ik na werk ga.
    DI: 38 / 44 groenige flesje. Die komen uit de gewassen. Dat ga ik wel halen. Want 6 moeten er wel uit 2 velden komen.
    14 / 38 van die zilveren, die komen uit bomen en stallen. Nu heb ik mijn landje wel weer vol gezet met stallen, maar die zijn echt niet morgenvroeg allemaal klaar en de bomen staan alleen nog op de hoekjes.

Vandaag heb ik al veel hulp gehad van liever forumlezers. Mochten er nog meer mensen een DI kunnen missen, ik zit wel een beetje verlegen om die zilveren:oops: MIJN DANK IS GROOT!

miekje9 en Huhmmie38 vinden dit leuk.
  16. boerfurk

boerfurk Actieve auteur

ik moet nog 80 lege flessen dan haal ik volkerij. ik hoop komen ze morgen beter.
    kan iemand mij helpen ?
    stuur dan flesje met kurk dop.
    ik kan ook di terug sturen.

17. -mikmak-

-mikmak- Levende forumlegende

morgen komt ie....

18. jelle1968

jelle1968 Actieve auteur

deze stond teboek als gemiddeld maar had beter moeilijk te halen zijn de drops lopen ver achter en moest veel gewas en daarbij twee soorten dropitems op drie velden is gewoon bijna niet te doen
    hier event gewoon begonnen en zien bij elk event wel waar we eindegen

19. Borkie

Borkie Levende forumlegende

Ik heb opeens een lieveheersbeestjelounge in mijn inventaris staan...:music: iemand enig idee of die uit dit event komt?

hwjstolwijk vindt dit leuk.
  20. hwjstolwijk

hwjstolwijk Alwetend orakel

ik heb hem ook
    kon hem kopen een tijdje geleden

Borkie vindt dit leuk.
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.