Praatgroep Gebakjes in de mist

Discussie in 'Overig archief' gestart door RonSchoof, 3 Oktober 2018.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. harm-jan70

harm-jan70 Levende forumlegende

Dat verbaast mij niets Stien.

Zelf doe ik "niet" mee met het event. Heb van alles op de akkers staan, van bomen, stallen, werkstallen. Het verschil in drops is zeer groot te noemen.

Als ik in de schuur kijk zie ik:

De fles zonder kurk (laat ik het flacon noemen): 1326 stuks
    de fles met kurk (laat ik die wel fles noemen : 50 stuks..

Let wel: ik heb ook "niet" aan het fokken meegedaan.

jolanda13 vindt dit leuk.
  2. thea1963

thea1963 Forum freak

Hier pas 10 taartjes kunnen maken, de di's komen hier heel slecht uit de grond, staan nu bomen en die gaan er morgenochtend weer vanaf omdat het eventgewas nu opraakt :sleepy:

Begin hier wel een beetje eventmoe te worden met elke keer al die aantallen en BP denkt kennelijk elke keer dat we allemaal al die gewassen, boomvruchten en dieren op voorraad hebben -.- , Dat is dus niet zo BP en als we geen tijd krijgen om deze op een normale manier op voorraad te houden / te krijgen snap ik dat er spelers aan denken om er dan maar mee te stoppen.

Dat komt waarschijnlijk omdat je de ''fles met kurk'' alleen uit je gewassen krijgt

Laatste bewerkt: 7 Oktober 2018
    jolanda13, sanne1000 en harm-jan70 vinden dit leuk.
  3. miekje9

miekje9 Levende forumlegende

Zo miekje is er klaar mee
    Alles gedaan lekker aanvullen hier:inlove:

boermars, nientje1950, knoepertje en 2 anderen vinden dit leuk.
  4. -matthias1952-

-matthias1952- Levende forumlegende

ik moet nog 4000 gewassen en nog 200 flesjes (uit gewassen). om alles te halen, misschien lukt het wel. ik denk het wel, we hebben nog ruim 2 dagen.

janniekwak en LucieSchreurs vinden dit leuk.
  5. maansteen8

maansteen8 Forum-baron

Ik snap je helemaal opa en ik denk er ook steeds vaker aan om te gaan stoppen heb een paar weken geleden gemerkt dat dat heel erg ontspannend is, ben nu weer begonnen en na een paar dagen dacht ik toch wel leuk ik ga maar door maar nu met deze nieuwe voor mij onoverzichtelijke bewerkelijke events puf ik weer de hele dag en zit met tegenzin op mijn farm dus ik weet het ook nog niet

6. Butsmuts

Butsmuts Oudgediende

ik speel al sinds begin 2012, en ik snap je helemaal!
    Zelf ben ik bijna volledig gestopt met de events, of het moet echt heel erg de moeite waard zijn. Met alle velden vrij gespeeld moet je wel knechten coupons hebben of knechten kopen. Voor veel events moet je echt alle zeilen bij zetten, mest/water/wac/witte onschuld/ep boosters/bekers in boom vol hebben etc. En zonder held Mieke met haar schema's is het voor iemand met NAH helemaal niet te doen.

Zelf heb ik het roer omgegooid, ik doe nu wat IK leuk vind. Geen gejaag en gestress meer. ff oogsten voor het werk, half uurtje langer wakker blijven om te oogsten, nope doet ik niet meer. Het levert mij op mijn manier ontspanning op, daar waar ik het ooit voor begonnen was.

En dat maakt voor mij het spelletje weer leuk!

bij deze wil ik wel even mijn respect betuigen voor de tekenaars en modjes, jullie doen puik werk!

Margreeth, jolanda13, riekje111 en 4 anderen vinden dit leuk.
  7. lijebouwman

lijebouwman Forummeester

Dank zij mijn mammoetbomen speel ik nu meestal op comfort velden, wat me prima bevalt. Dan is het te doen zonder knechten.
    Krijg je ook meer drops wat dan ook geen stress oplevert om een event te halen. ik heb het event nu ook af

boemer49, jolanda13, Butsmuts en 2 anderen vinden dit leuk.
  8. LucieSchreurs

LucieSchreurs Levende forumlegende

Hier de wolkenrij binnen en ga nog even door, het is veel leveren maar de beloningen zijn het waard en mijn optiek

Margreeth vindt dit leuk.
  9. bjorke-annika

bjorke-annika Alwetend orakel

Nog 2 flesjes chocoladesmurrie maken en dan is de buit weer binnen (wolkenrij + de nachtmerrie ei):)

-matthias1952- en boermars vinden dit leuk.
  10. mmans

mmans Forum-hertog

Vraagje: welk nachtmerrie ei? Ik zie dit niet terug in de FAQ of kijk ik er overheen??

11. farmermikkie

farmermikkie Levende forumlegende

Dat was ook niet erg duidelijk in de faq (of helemaal niet duidelijk eigenlijk).
    Kijk bij dat plaatje waar je de bonestaakrij ziet, bij 16 x taarten bakken. Bovenaan bij 24 x taarten bakken verdien je dat huisdier nachtmerrie fort. Echt interessant als je extra ep wilt.

bjorke-annika vindt dit leuk.
  12. bjorke-annika

bjorke-annika Alwetend orakel

Bedankt voor het beantwoorden:)

farmermikkie vindt dit leuk.
  13. mmans

mmans Forum-hertog

Ja, hartelijk dank voor het antwoord ;)
    Ik heb er zo een al, maar meer is nooit verkeerd :) :)

bjorke-annika en farmermikkie vinden dit leuk.
  14. BoerAnnelies

BoerAnnelies Alwetend orakel

het is de vraag of ik het ga halen, morgen weer werken en ik moet nog 3 taartjes maken voor de staak. Dus als iemand een DI kan missen hou ik mij van harte aanbevolen. Eventgewassen zijn binnen!

15. Waterbuffel

Waterbuffel Gelegenheidsauteur

Ben ik de enige die nogal teleurgesteld is in de wolkerij? In de FAQ stat wat heel anders, oa kist vol mooie dingen, maar je krijgt al 20% EP.. Al die moeite gedaan om de wolkenrij te halen :sleepy:

-matthias1952- vindt dit leuk.
  16. -doppie-

-doppie- Levende forumlegende

event afgerond nachtmerrie staat op huisdierenveld

bjorke-annika, boermars en riekje111 vinden dit leuk.
  17. mmans

mmans Forum-hertog

Ik heb de wolkenrij nog niet binnen, maar wel al eerder gehoord, dat het niet klopt. Ik snap niet goed, waarom dan niet in ieder geval de FAQ wordt aangepast, want ook bij de MOD's is dit al bekend.
    En nu lees ik dus ook 20% (in de FAQ staat 25%). Erg jammer.

18. Daxter1966

Daxter1966 Levende forumlegende

De wolk geeft 25 % aan . Dus dat klopt wel

19. mmans

mmans Forum-hertog

Ok, thnx :)

20. RonSchoof

RonSchoof Levende forumlegende

Aangezien ik nog lang niet bij de wolkenrij ben kon ik ook niet zien dat de belning anders was dan in de faq staat.
    En ik heb ook geen mail dat het gewijzigd is, door ziekte en andere persoonlijke omstandigheden van onze mensen in Hamburg is de informatievoorziening even minder goed als wij gewend zijn.

Maar ook aan onze kant is het even buffelen, de problemen met het Carnaval-event heeft ons een stroom mails opgeleverd waardoor we niet uitgelezen raken.

Excuus aan mensen die iets anders verwacht hadden van de wolkenrij, dit is het, zo is ie in het spel gebracht.

Nu ik weet dat de wolkenrij in het spel anders is als wij in de faq hadden vermeld heb ik uiteraard de faq aangepast.

Borkie, Waterbuffel, Butsmuts en 1 ander persoon vinden dit leuk.
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.