Praatgroep Fruitmarkt en shop-o-rama

Discussie in 'Speldiscussies' gestart door Klaartjuh, 9 April 2018.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
  1. vinc05

    vinc05 Forum freak

    mmans bedankt voor je tip over de gazonknipper .
    Die heb ik dus ook maar aangeschaft en op kristalwatervallen gezet.
    Ik hoop dat hij niet automatisch geoogst wordt met de oogst machine.
    Dat zou trouwens voor de paashaaslounge en neonvlinder ook wel leuk zijn.

    Jaa gevonden:
    NB Zolang er ladingen op zitten geeft het item een bonus en gedraagt zich dus als een huisdier (oogsten met de huisdier oogstknop).
     
    Laatste bewerkt: 9 April 2020
  2. anniemax58

    anniemax58 Gevorderde

  3. thea1963

    thea1963 Forum freak

    Op het Duitse forum las ik zojuist dat morgen bij de update van de shop het tabblad standaard leeg blijft tot het eind van deze maand ook nieuw is is dat de spullen bij het tabblad standaard ook beperkt te koop komen zoals hieronder in het plaatje te zien is(ik ga gauw maar eens wat extra's inslaan nu het nog kan -.-)

    [​IMG]
     
    -matthias1952- vindt dit leuk.
  4. Arvonvan

    Arvonvan Levende forumlegende

    Ik zie net dat er een paar hele mooie items te koop zijn in de shop-o-rama, wetende enkele reuzenstallen...:inlove::D Snel wat opsparen en wat moois inslaan!
     
  5. bibi9999999

    bibi9999999 Teller

    jammer...... zag aankondiging van nieuwe update van de farm winkel
    en zie daar nieuw lichtfestival pakket en Ei van een lieveheersbeestje
    dacht ja die 2 wil ik wel
    lichtfestival geen probleem maar ondanks dat ie nieuw is
    staat er bij mij uitverkocht bij ei lieveheerstbeestje
    Nu heb ik er al een paar van maar wil deze er ook wel bij waarom in farmwinkel zetten en meteen
    banner met uitverkocht erbij :cry:
     
    Sintra98 vindt dit leuk.
  6. Sintra98

    Sintra98 Levende forumlegende

    Bij mij ook waarschijnlijk een onvolledige FAQ
     
  7. goudkevertje

    goudkevertje Gevorderde

    Kun je alleen de gewone vruchten leveren bij je investering of ook die van Bahamarama? Dat laatste lijkt mij nl niet te lukken.
     
  8. Klaartjuh

    Klaartjuh Board Administrator Team Farmerama NL

  9. kroon

    kroon Forumleerling

    Bij mij is de fruitmarkt helemaal nog niet gearriveerd, niet na f5, niet na opnieuw opstarteno_O! o_Ok op farm Foxwell nog geen markt te bekennen.
     
  10. kakelot69

    kakelot69 Levende forumlegende


    Hij is net tijdelijk uit het spel gehaald omdat ze Baha er niet aan de praat krijgen. Op 5 maart komt ie dan weer terug.
     
    Sintra98 en kroon vinden dit leuk.
  11. Klaartjuh

    Klaartjuh Board Administrator Team Farmerama NL

  12. goudkevertje

    goudkevertje Gevorderde

  13. Feelosopher

    Feelosopher Regelmatige auteur

    Weet niet of iemand hier in het forum zit, maar wat voor sier items heb je nodig voor de wolkenrij
    ll in de shop? Want als ik ze toch niet heb dan schaf ik m niet aan.
    En ook als je die dansende bloemen aanschaft, is er dan ook een wolkenrij die verschijnt?
     
  14. Lieve

    Lieve Halfgod

    Die dansende bloemen was een wolkenrij
    Die noemt Wolkenrij Party ticket I en die geeft bloemen voordeel , EP op event gewas normale boederij de sneller productie van de bloemen is zowel op Baha als de farm
    F.A.Q. - Jackpot-collecties uit de partydraaien | Farmerama NL
    de tweede is die met de bloemen

    Die wolkenrij seizoenenII denk dat ga over items die je krijgt bij seizoenen waar je de klanten hun gerief geeft
    gevonden:
    Aankondiging - Wolkenrij seizoenen 2022; 5 mei 2023 | Farmerama NL

    denk eraan je moet al die sieritems hebben of je kunt de wolk niet activeren
     
    Laatste bewerkt: 19 Augustus 2023
    Feelosopher vindt dit leuk.
  15. Feelosopher

    Feelosopher Regelmatige auteur

    Zeer handig dit... heel erg bedankt. ik heb die sieritems niet dus die wolkenrij niet nodig. Snap m wat betreft de bloemen - als ik ze dus allemaal aanschaf krijg ik vanzelf een wolkenrij erbij, die ik nu dus niet zie staan nog.
     
  16. kakelot69

    kakelot69 Levende forumlegende

    Die bloemenrij heet Partyticket I en als het goed is staat ie gewoon tussen je grijze rijen. Ik zou zeker overwegen om de items voor farmmuntjes te kopen, want het is een bijzonder handige rij.
     
    Feelosopher vindt dit leuk.
  17. Lieve

    Lieve Halfgod

    Als die wolkenrij niet tussen je grijze rijen sta (kan je in het balkje links uitklappen en daar de wolkrij met grijze aanklikken, krijg je al je grijze balken)
    Want ik weet niet als of je al de oude rij krijgt als je later bent beginnen spelen die rij is zeker van rond het jaar 2017
     
  18. kakelot69

    kakelot69 Levende forumlegende

    Ik denk nog wel eerder, want ik ben zelf eind 2017 begonnen en toen zaten we al bij partyticket 3. In ieder geval had ik de rij wel, alleen de items dus niet. Die heb ik er later, toen er een aanbieding was, bij gekocht voor TG.
     
    -matthias1952- vindt dit leuk.
  19. Lieve

    Lieve Halfgod

    Kakelot69 ik ben op datum van post voort gegaan, en vermist later is beginnen spelen kan het zijn dat je dan die rijen niet krijgt, daar heb ik dus geen ervaring mee
    ik weet dat je rijen terug verdwijnen als je niet aan het event heb meegedaan ze worden niet grijs
     
  20. kakelot69

    kakelot69 Levende forumlegende

    Dit is geen eventrij, dit is een jackpotrij. En die krijg je allemaal als je een nieuw account aanmaakt.