Praatgroep - Frappé Olé

Discussie in 'Overig archief' gestart door Klaartjuh, 8 Augustus 2023.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. thea1963

    thea1963 Forum freak

    Voor de complete wolkenrij moet je het 2e rondje tot level 6 :)
     
    Borkie en daisy17858 vinden dit leuk.
  2. kakelot69

    kakelot69 Levende forumlegende

    Ik heb twee rondjes gedaan, en wat stermuntjes overgeslagen omdat ik die toch niet meer nodig had.

    Gezien de situatie ga ik echter een poging wagen toch nog een item bij elkaar te spelen, voor mensen die de hele rij niet gaan halen.
     
    Borkie en daisy17858 vinden dit leuk.
  3. Lieve

    Lieve Halfgod

    weer miserie hier, spijtig dat er mensen zijn die ons niet gunnen dat we ons rustig bezig houden met een spelentje spelen :cry::cry:
     
    knoepertje en Borkie vinden dit leuk.
  4. annigjen

    annigjen Keizer van het forum

    Ik heb ook 1 item extra, de de grootste
     
    Borkie en daisy17858 vinden dit leuk.
  5. Tyrany

    Tyrany Grote forummeester

    Afhankelijk van de extra tijd die hopelijk krijgen, zal ik de wolkenrij misschien halen - mogelijk haal ik het laatste item niet :(
    Item: café schoonmaak van 33 munten - als iemand die in een latere ruil wil doen met mij :)

    Ik weet het, het duurt nog 49u, maar helaas moet er de komende 2 dagen ook veel in RL gewerkt worden. We zien wel.
     
    knoepertje en Borkie vinden dit leuk.
  6. anniemax58

    anniemax58 Gevorderde

    wanneer is het getreiter over jully zijn dol op bloemen en laden kan een kwest niet gewoon lopen stop er mee treiters
     
  7. dubbeldaan

    dubbeldaan Gelegenheidsauteur

    ik kan weer spelen
     
    Borkie vindt dit leuk.
  8. fairie

    fairie Commandant van het forum

    Ik denk dat degene(n) die die ddos aanvallen doet dit hier niet lezen.
     
    knoepertje, jolanda13, Borkie en 2 anderen vinden dit leuk.
  9. kakelot69

    kakelot69 Levende forumlegende

    Die caféschoonmaak ga ik nog wel redden, ik zal hem voor je kopen zodra ik de muntjes bij elkaar heb. Doe jij mij dan even een duifje tegen dat het volgende ruilevent begint?
     
    knoepertje, Tyrany en Borkie vinden dit leuk.
  10. No-Apologies

    No-Apologies Gevorderde

    nou ik heb vanmorgen mijn wolkenrij ook gehaald, heb gister ronde 6 gedaan maar zonder de stermunten omdat ik bij ronde 7 (die ik vanmorgen gedaan heb) niet anders kon dan ook die stermunten mee te nemen.

    ondanks de gemiste Ddos oogsten toch best ver gekomen, nu verder sparen voor de kersenmunten
     
    Boeretrien1 en janniekwak vinden dit leuk.
  11. Tyrany

    Tyrany Grote forummeester

    Fijn van, ik zie nog wel waar ik geraak - zik laat ik het je weten - zonodig kan je het item dan reserveren voor iemand anders.
     
  12. janjoke

    janjoke Doorzetter

    IK ben er achter in Frappe ole 5 hoefde je maar 100 stermunten te halen voor de wolk en de items. Nu in Frappe 6 152 stuks !!!!!!
    En kon je na een rondgang 96 stermunten bij tikken. Dan hoefde je in de 2e gang alleen de 1e nog maar te doen.
    Beduidend minder dus. Je kon toen makkelijk ook alle extra's er bij halen.
    In frappe 6 moet je in de 2e rondgang de eerste 6 erbij doen.
    Ik vergiste me dus niet. BP heeft het behoorlijk opgeschroefd.. o_Ok weer opgelost
    Maar ga het wel halen ff flink aan rad gedraaid en kistjes geleegd voor 200%
     
    jolanda13 vindt dit leuk.
  13. Vitani94

    Vitani94 Forum-expert

    Ik heb het hele setje nu 1 keer gedaan en kom er net achter dat ik het halve event nog een keer zou moeten spelen om aan voldoende stermunten te hebben om de hele wolkenrij te kunnen hebben o_O. Ik denk dat ik het maar laat voor wat het is, ik moet nodig mijn voorraden aanvullen.
     
  14. Lieve

    Lieve Halfgod

    Je hebt nog tot 16augustus 22u de tijd om die halve ronden te doen
     
  15. farmermikkie

    farmermikkie Levende forumlegende

    26 Spelletjes gespeeld, de wolkenrij en dubbele sieritems zijn binnen.
    Genoeg leuke prijzen voor die andere munten ook uit de winkel gehaald.
    Ik vind het mooi zo, en ga weer over tot de orde van de dag.
     
    janniekwak vindt dit leuk.
  16. janjoke

    janjoke Doorzetter

    Knap hoor, is mij een raadsel hoe je dat doet heb je soms en karrevracht aan 200% ten items. Want dan ga je 2x zo snel.
    Dat is 2,5 maal aantal gewassen.....
    Dus flink sparen.. haha
     
    nientje1950 vindt dit leuk.
  17. farmermikkie

    farmermikkie Levende forumlegende

    Ik heb wat partytickets verbruikt in het weekend, en scoorde daarmee een 200% oogstbonus voor 12 uur.
    Toen heb ik 3 rondjes (geloof ik) met supermest op kwartakkertjes gedaan. Zo simpel kan het zijn.
     
    knoepertje, Feelosopher, janniekwak en 2 anderen vinden dit leuk.
  18. Feelosopher

    Feelosopher Regelmatige auteur

    Ik heb ook problemen en jammer... kan daardoor niet op tijd het event afkrijgen want elke keer als ik oogsten wil dan kan ik er niet in komen. Balen want het ging net zo lekker... dus geen wolkenrij die af zal zijn. Als ik in het spel ben wel gauw maar ff gekocht wat ik graag wilde voordat het weer zover was dat ik niet inloggen kon. Lekker puzzel plezier wel.

    Iedereen succes!!!
     
    Laatste bewerkt: 14 Augustus 2023
  19. vanDijk1970

    vanDijk1970 Levende forumlegende

    Ik weet niet of je met de volgende melding het wel red, maar dit event is met 24 uur verlengd t/m woensdag 16-08-'23 22:00.

    Zie ook de hieronder geplaatste link daarover.

    https://board-nl.farmerama.com/threads/frappé-olé-6-9-15-augustus-2023.42084/#post-914473
     
    Feelosopher en Boeretrien1 vinden dit leuk.
  20. No-Apologies

    No-Apologies Gevorderde

    ik zag dat je bij de wolkenrij de sieritems 2x kunt kopen.
    voor de mensen die de wolkenrij niet compleet krijgen is het mssn een idee om wel iig de wolkenrij te kopen en de sieritems die wel lukken.
    bij het volgende ruilevent kan je altijd vragen of iemand de sieritems over heeft die jij zoekt
     
    Feelosopher en Boeretrien1 vinden dit leuk.
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.