Praatgroep Frappé Olé! Pijpleidingen event

Discussie in 'Overig archief' gestart door RonSchoof, 22 November 2017.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. BoerAnnelies

BoerAnnelies Alwetend orakel

Vandaag niet heel veel tijd voor de farm en was vanmorgen niet erg vroeg. Ik heb de complete staak, stallen, stekjes en het grootste pakket van het SV er uit weten te halen. Nu nog munten over en ook nog gewassen maar geen DI. De farm is gedeeltelijk terug gebouwd. Ga kijken wat ik nog aan munten binnenhaal en wat ik daar van ga kopen.

-mikmak-, eevee60 en -Coco1968- vinden dit leuk.
  2. wolters63

wolters63 Regelmatige auteur

is er nog iemand die een item niet kan halen heb nog muntjes over, mischien dat ik die voor jou kan halen en de volgende x kan ruilen, stuur maar een duifje

3. -mikmak-

-mikmak- Levende forumlegende

ik snap er niks van..ik heb voor level 3 ...2 x 24 pijpen....toch kan ik niet verder...ra ra..:wuerg:

eevee60 vindt dit leuk.
  4. farmermikkie

farmermikkie Levende forumlegende

Dat had iemand anders op het forum vandaag ook. Na het opnieuw leggen van de pijpen ging het wel goed.
    Misschien helpt het jou ook...

eevee60 en -mikmak- vinden dit leuk.
  5. -mikmak-

-mikmak- Levende forumlegende

pijpleiding afgebroken...vernieuwd...blijf nog steeds op het zelfde punt steken..... heb het bij technische vragen gegooid......:oops:

Laatste bewerkt: 28 November 2017
    eevee60 en farmermikkie vinden dit leuk.
  6. schaapje52

schaapje52 Levende forumlegende

Ik was ook opnieuw begonnen en 1 en 2 kunnen halen. Ik moest vandaag en morgen werken en ben net thuis. Kan nu niks meer leveren, vandaar dat ik het gisteren heb afgesloten.

eevee60, Daxter1966, -mikmak- en 2 anderen vinden dit leuk.
  7. ienemienie

ienemienie Oudgediende

Met dank aan Miekje voor haar handige pijpleidingenschema :)heb ik het eerste kistje met farmmunten van de wolkenrij binnen gehaald.8)

8. ronicle

ronicle Gelegenheidsauteur

Heb me uit de naad gewerkt voor die wolkenrij en inmiddels voor de tweede maal 1 munt verkregen ... dat schiet op

ienemienie, eevee60 en farmermikkie vinden dit leuk.
  9. boermars

boermars Forum-hertog

Gaat lekker hier, staak binnen, zit nu in de tweede ronde, op de helft.
    2 pakketten gekocht met stallen en 2 pakketten met boompjes.
    Nog even door voor de SV, moet goed komen, mede [ook bij mij ] dankzij Mieke.

10. Boerbon

Boerbon Commandant van het forum

Het voorgaande level wel afgemaakt?
    Anders lukt het niet.

eevee60 en farmermikkie vinden dit leuk.
  11. BoerAnnelies

Ik ben uitgespeeld. Heb de laatste munten besteed aan het SV en net nog aan wat munten. Nu nog 7 op voorraad, nog voldoende gewassen en nog een stuk of 50DI, maar daar kan ik helaas niks meer gezien ik dan fase 8 moet doen en daar heb ik 23 pijpen van beide voor nodig (word hem niet meer).

Met nog 15 kan ik toch nog fase 8 doen, maar dat word hem niet meer. Helaas... Gelukkig ook geen wensen meer uit de winkel, al kan ik mijn muntjes natuurlijk altijd gebruiken :).

Toch gelukt en heb nog maar wat uit de winkel gehaald :).

Laatste bewerkt: 29 November 2017
    ienemienie, hildemarc en eevee60 vinden dit leuk.
  12. vinc051

vinc051 Forum-overlever

Wie heeft er een moersleutel over kom er nog paar tekort en dit account heeft geen kastanjerij.
    Joepie ook hier klaar iedereen bedankt voor de support.
    Ik heb nog wat sleutels te vergeven.Kan iemand nog wat gebruiken?

Laatste bewerkt: 29 November 2017
    farmer(2011) en eevee60 vinden dit leuk.
  13. harriejose

harriejose Forum freak

Op elke farm de tweede ronde tot en met level 8, met het kant en klare voorbeeld.

eevee60 en -Coco1968- vinden dit leuk.
  14. -Coco1968-

-Coco1968- Levende forumlegende

15. eevee60

eevee60 Alwetend orakel

:cry: Zie nu dat ik nog een uur had

-matthias1952- en ienemienie vinden dit leuk.
  16. Sanham

Sanham Levende forumlegende

Alle stallen en stekjes nog uit de winkel kunnen halen en de knechtencoupon en supervoer. Ben weer helemaal tevreden :D

17. Butsmuts

Butsmuts Oudgediende

:oops::cry: ik had genoeg munten voor staak staan en met laatste oogst ook voor wat bananen......valt net voor eind tijd ( lever altijd net voor het eind de spullen in)visite binnen....alles weg. Nou ja familie gaat voor spelletje.

Volgende ronde beter.

hoop dat iedereen er uit kon halen wat ze wilde.

eevee60 vindt dit leuk.
  18. BoerAnnelies

Misschien een idee om niet tot het laatst te wachten en al helemaal niet met een staak met items. Er kan ook een storing in het spel ofzo komen (gebeurt wel vaker), dat je niks meer kan inleveren.

Het is erg jammer, maar wat je zegt; spel is minder belangrijk.

boermars en eevee60 vinden dit leuk.
  19. theav71

theav71 Levende forumlegende

Hier heeft de visite toch echt pech, die paar minuten dat inleveren duurt kunnen ze ook wel even wachten op hun koffie :) Maar word altijd aangeraden om op tijd in te leveren, want kan altijd wat mis gaan in de laatste minuten of dat plotseling je verbinding uit valt.

eevee60 vindt dit leuk.
  20. Butsmuts

Butsmuts Oudgediende

Nou ik was juist gestopt met tussentijd leveren omdat ik echt me zelf heel makkelijk vergis in aantallen. Ondanks lijstjes en zo. Ben beetje muts zeg maar. ( butsmuts.... na een auto ongeluk)
    Meestal lever ik een uurtje voor het eind alles in, daar zet ik een alarm voor. Of ik moet tussen door nieuwe eventgewassen vrij spelen of iets dergelijks.

En nee RL gaat ALTIJD voor een computer spelletje. Zeker ooms en tantes van boven de 75 hebben voorrang op een spelletje. Damm ik vond het al wat dat mijn oom zelf gereden had. Niet gemeen of verwijtend bedoeld hoor theav71, ieder mag van mij doen en laten wat ze zelf fijn vinden.

ach ik ben er niet super rouwig om, er komen nog zo veel events en kansen.....prijzen zat te winnen. Ik wilde alleen mijn wens uitspreken dat ik hoopte dat andere eruit gehaald hadden wat ze wilde. En mensen ff laten hoofd schudden om mijn sulligheid:p

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.