Praatgroep - Frappé Olé event #4

Discussie in 'Overig archief' gestart door Klaartjuh, 1 Mei 2019.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Paddington28b

    Paddington28b Forum-generaal

    Heb nu 1 rondje gedaan en mis nog 1 sieritem. Vanavond staat er nog 1 oogst op komst, morgen moet de rij wel te halen zijn.
     
    -matthias1952- vindt dit leuk.
  2. copyshasta

    copyshasta Grote forummeester

    Wolkenrij binnen en alle prijsjes onderweg meegenomen met de pijpleidingen,
    doen dus niet aan verkorte leidingen leggen zonde van de prijsjes en de tijd
    we gaan nog een rondje voor weer alle m/stallen en bomen, muntjes, kc, en sv.
     
    -matthias1952- en harm-jan70 vinden dit leuk.
  3. mariaschot

    mariaschot Junior expert

    Hallo , ik ben de 2de ronde aan het doen en bij 4 kom ik er niet uit. 2 kleuren gaan wel maar geel kom ik niet naar het einde, wat doe ik mis
     
  4. enk52

    enk52 Forum Moderator Team Farmerama NL

    [​IMG]

    Links bovenin staat een groen vinkje. Als je daar op drukt vult hij het scherm zelf voor je in. Je kan dan nog gewoon veranderingen aanbrengen
     
  5. lonnie57

    lonnie57 Forum-hertog

    Open miekje9 de draad kwijt in een event. Als je die aan klikt dan moet je eruit kunnen komen . Alles staat hoe of wat je moet doen afgebeeld op een plattegrond succ6 ;)
     
    Laatste bewerkt: 5 Mei 2019
  6. miekje9

    miekje9 Levende forumlegende

  7. Sintra98

    Sintra98 Levende forumlegende

    Dankjewel voor de info
     
  8. yvonne1957

    yvonne1957 Forumleerling

    heb een vraagje ik heb de sterpunten geteld en nu kom ik op 410 uit terwijl we er toch echt 530 nodig hebben is hier iets dat ik over het hoofd zie anders kan ik niet alles kopen voor de wolkenrij vriendelijk groetjes yvonne en alvast bedankt voor het antwoord
     
  9. -doppie-

    -doppie- Levende forumlegende

    Nee je ziet niets over het hoofd , je moet als je de eerste ronde af hebt gewoon nog even opnieuw beginnen.
     
  10. yvonne1957

    yvonne1957 Forumleerling

    dank je wel voor je antwoord was al bang dat ik wat fout deed fijne avond en dnak je wel
     
    -doppie- vindt dit leuk.
  11. mariaschot

    mariaschot Junior expert

    Hallo, Ik kom er niet uit. Ik heb eerst alle 10 gedaan, volgens schema, prima. Daarna opnieuw van 1 tot 4, daar liep ik vast, had ik een vraag over gesteld maar helaas kwam ik er niet uit. Je moet 3 kleuren tot een eind brengen. Ik ben alles vanaf 5 overnieuw gaan doen, na 10 alles nagekeken, ik heb nu wel 450 munten van de eerste 3 dus die 50 denk ik. Ik kan gewoon niet een leeg scherm krijgen, ik weet niet wat ik nu moet doen, kan iemand kijken? id 22005145
     
  12. miekje9

    miekje9 Levende forumlegende

    MAria deze is voor jou
     
  13. mariaschot

    mariaschot Junior expert

    Dankjewel voor je antwoord , ik heb alles al een keer gedaan met succes de munten gekregen, 2 de ronde bij 1 begonnen en op 4 gestrand, daarna weet ik niet meer wat ik er mee aan moet, voor de 2 de ronde moet je het zelf uitzoeken en dat lukte mij op 4 niet meer en dan kan je niet verder meer.
     
  14. kakelot69

    kakelot69 Levende forumlegende

    Nee hoor, ook bij de tweede ronde kun je de leidingen gewoon door het spel laten invullen en dan eventueel zelf wijzigen.
     
  15. BoerAnnelies

    BoerAnnelies Alwetend orakel

    Staak is binnen en de KC van 36uur. Boel omgebouwd, maar gezien ik de ander KC ook wel graag wil ga ik nog even rustig door op grote velden zodat ik die ook binnen kan halen. Morgen de stallen er weer op, geen zin omdat met de hand te doen. Daar liggen dus nog kwartveldjes met eventgewassen.

    Een prima event voor tussendoor en heerlijk haalbaar :).
     
    Sintra98 vindt dit leuk.
  16. RonSchoof

    RonSchoof Board Administrator Team Farmerama NL

    Het schema van de fansite geldt ook voor de tweede ronde, derde ronde, vierde ronde, zolang als je door wilt gaan.
    Je kan ook gebruik maken van de voorstellen van het spel, dan heb je elke ronde alle extra prijzen.
     
  17. -Pillow_

    -Pillow_ Forumkoning

    Staak binnen, alle knechten binnen en ik ga nog even door voor wat extra suzi mest e.d.
    Gaat lekker, maar morgen komt er een gat in.
    Dan ga ik lekker naar de sauna de hele dag met dochter lief, dat is net nog leuker dan hier spelen. ;)
     
    Sintra98, janniekwak en kakelot69 vinden dit leuk.
  18. wolters63

    wolters63 Regelmatige auteur

    hebben er meer mspelers last van dat het siereiland op baha niet laden wil, heb de flasch al leeggemaakt en al 3x opnieuw ingelogd
     
    Sintra98 vindt dit leuk.
  19. -Angelgurl-

    -Angelgurl- Grote forummeester

    Wolkenrij is binnen :) Ik vond het een fijn event om te oogsten.
     
    Sintra98 vindt dit leuk.
  20. onsmoe

    onsmoe Junior expert

    hoe kom je aan meer stermunten want na level 10 heb je niet genoeg munten
     
    Sintra98 vindt dit leuk.
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.