Praatgroep - Frappé Olé 5

Discussie in 'Overig archief' gestart door Klaartjuh, 24 November 2020.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. enk52

    enk52 Forum Moderator Team Farmerama NL

    Ik raad je aan het rustig te laten staan en pas om 18:00 te oogsten.
     
    lucki60 vindt dit leuk.
  2. bobobear

    bobobear Levende forumlegende

    chips,ik had ook al mijn lange gewassen geoogst en eventgewas erop gezet en die dus wel al geoogst.ik had al moersleutels gehad.dat wordt straks dus een slecht begin voor mij.zonder de drops.
     
  3. enk52

    enk52 Forum Moderator Team Farmerama NL

    Bobo ik had je ergens anders al antwoord gegeven
     
  4. NJW3

    NJW3 Junior expert

    duidelijk aangegeven...ik zag het net pas en in mn systeem zit 14.00 uur.
     
  5. kakelot69

    kakelot69 Levende forumlegende

    Het is inderdaad op verschillende plaatsen duidelijk aangekondigd dat de events dit keer wat later zouden beginnen. En sowieso is het handig om voor je gaat oogsten even te controleren of het eventklokje al loopt.

    Maar ik zou me er niet al te druk over maken, mijn ervaring is dat verreweg de meeste events ook zonder voorbereiding prima te halen zijn. Je bent alleen misschien niet voor het weekend al klaar.
     
  6. vinc05

    vinc05 Forum freak

    Dacht dat we op eventterrein zouden spelen en alleen op hoofdakker en woelige weide langste gewas.
    129 sleutel en 84 kastanjes vooruit we gaan ervoor.
     
  7. kakelot69

    kakelot69 Levende forumlegende

    231 sleutels en 59 kastanjes, helemaal niet gek :inlove:
     
  8. Roos

    Roos Forum-hertog

    Hier 87 kastanjes en 266 sleutels met chrysanten.
     
    demi2u vindt dit leuk.
  9. copyshasta

    copyshasta Grote forummeester

    1614 kastanjes en 8353 sleutels
    even de 24 seizoenfiches opgemaakt
     
    boerwimmels vindt dit leuk.
  10. farmermikkie

    farmermikkie Levende forumlegende

    :eek:
     
  11. Feelosopher

    Feelosopher Regelmatige auteur

    Ik zie in mijn molen en de schuur dat ik pijpbamboe op voorraad heb maar wanneer ik het planten wil op de hoofdboerderij zijn ze opeens niet zichtbaar....terwijl ik al wel eerder wat gezaaid heb maar dan op de woelige weide... Ik dacht dat ze ook beschikbaar waren op de hoofdboerderij? Erg vreemd. Iemand een suggestie?
     
    Laatste bewerkt: 26 November 2020
  12. fairie

    fairie Commandant van het forum

    De pijpbamboe is alleen op de open plek en de woelige weide. Het klopt dus dat het niet op de hoofdakker is te plaatsen.
     
    Feelosopher vindt dit leuk.
  13. enk52

    enk52 Forum Moderator Team Farmerama NL

    De hoofdakker is voor de Patisson, het eventgewas van de herfstmagie en zoals fairie hierboven al zegt de pijpbamboe zaai je op de woelige weide en de open plek
     
    Feelosopher vindt dit leuk.
  14. Feelosopher

    Feelosopher Regelmatige auteur

    ok bedankt voor de verklaring - omdat ik in de molen op het gewas ging staan met mijn muis zag ik dus dat, bij de uitleg voor het gewas stond, dat het op de hoofdboerderij en de woelige weide te groeien was. Erg verwarrend.
     
  15. Kabouter_1

    Kabouter_1 Doorzetter

    30.000 pijpbamboe in 6 dagen als je alles wilt hebben... mmm... ik ben er mee bezig, maar moet er over nadenken of ik er dan wel zoveel sm tegenaan wil gooien :eek:
     
  16. miekje9

    miekje9 Levende forumlegende

    kies je dan elke keer voor de kortste route???
     
  17. kakelot69

    kakelot69 Levende forumlegende

    Als je alles (dus alle tussenprijzen ook) wilt hebben heeft gaat het natuurlijk niet werken om de kortste route te nemen.

    De routes die ik heb uitgestippeld gaan samen zo'n 22.000 gewassen kosten.
     
  18. lucki60

    lucki60 Actieve auteur

    1,2,en 3 nu af vanaf nu wordt het ernstig meer wat je nodig hebt
    ben benieuwd hoe dit gaat lopen
     
  19. Aliyee94

    Aliyee94 Gevorderde

    Ik ga eerst maar kijken aan hoeveel gewas ik geraak voor ik ga spelen... Als het genoeg is voor de wolkenrij te halen doe ik de kortste route met enkel de stermunten denk ik. Als ik niet aan genoeg gewas geraak voor de wolkenrij ga ik kijken welke andere tegels ik op mijn route neem voor de andere prijsjes.
     
  20. miekje9

    miekje9 Levende forumlegende

    veel van die tussenprijzen kan je ook met de kersenfiches kopen in de winkel
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.