Praatgroep - Frappé Olé #3

Discussie in 'Overig archief' gestart door Klaartjuh, 29 Mei 2018.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. BoerAnnelies

    BoerAnnelies Alwetend orakel

    Ik wil het sieritem apenkooien van 10 muntjes wel voor je halen. Misschien kan iemand je nog helpen met die van 22 en dan hoef je zelf alleen de staak nog. Of je kunt misschien beiden nog halen, want de muntjes worden nu meer.

    Doe je mij een duifje als je gebruik wilt maken van mijn aanbod?!

    Hier een amberboom XXL uit de stekjes, erg blij mee want het is mijn eerste en dan direct een XXL :inlove:
     
    Borkie, -mikmak-, schaapje52 en 4 anderen vinden dit leuk.
  2. -Coco1968-

    -Coco1968- Levende forumlegende

    Ik dacht dus gelijk hetzelfde als Annelies. Als je de wolkenrij wel wilt, laat dan even weten welk sieritem ik voor je kan halen. Die kistjes heb ik niet zoveel mee. Op het andere account wel gedaan, en daar ook wel blij met een stol, witte onschuld en 3 GB. Ik zit er op mijn hoofdaccount echt niet op te wachten.
     
    Borkie, -mikmak-, schaapje52 en 1 ander persoon vinden dit leuk.
  3. Jorieke123

    Jorieke123 Junior expert

    Woehoe inmiddels is de wolk binnen. Ga nu kijken hoever ik kom met rondje 2 en zo nog wat leuke extraatjes binnen harken. Vanuit 1 van de stekjes een amberboom xxl dus super leuk, had nog geen amberboom. Dus dat is erg fijn.
     
    Borkie, -mikmak-, janniekwak en 1 ander persoon vinden dit leuk.
  4. schaapje52

    schaapje52 Levende forumlegende

    Duifje verstuurd.

    Duifje verstuurd.
     
    Borkie vindt dit leuk.
  5. Sintra98

    Sintra98 Levende forumlegende

    De 2e ronde heb ik bijna af
     
    Borkie en vinc05 vinden dit leuk.
  6. Toos123

    Toos123 Junior expert

    Oeps...ik heb de eerste ronde nog niet klaar.:oops: Heb wel weinig tijd gehad. Maar ik heb nog ff dus komt vast goed. ;)
     
    Borkie vindt dit leuk.
  7. thea1963

    thea1963 Forum freak

    Borkie, Toos123 en farmermikkie vinden dit leuk.
  8. kakelot69

    kakelot69 Levende forumlegende

    Ik draaide vanmorgen op de valreep nog een oogstbonus van 200%, dus ik ben toch nog maar even doorgegaan (inmiddels opdracht 5 derde ronde). Inmiddels wel de zaak weer omgebouwd naar grote velden, want een paar KC wil ik toch wel overhouden xD . Dus morgen maak ik de gewassen op en dan zie ik wel waar ik uitkom.

    Oh ja, en zojuist draaide ik twee 200% EP-bonussen en een roze beer, en ik hoef nog maar 4 bananen om jullie van mijn eeuwige gemekker over die plumeria te verlossen:D:inlove:
     
    Jorieke123, owl., BoerAnnelies en 8 anderen vinden dit leuk.
  9. -mikmak-

    -mikmak- Levende forumlegende


    over bofkont gesproken......8)
     
    Borkie en schaapje52 vinden dit leuk.
  10. -Coco1968-

    -Coco1968- Levende forumlegende

    Hier nog 18 gewassen nodig voor fase 3 van ronde 3. Levert me nog 6 raadselbomen op, dus die gewassen zet ik vannacht wel op. En verder is het mooi geweest.
     
    Jorieke123, Borkie en schaapje52 vinden dit leuk.
  11. mmans

    mmans Forum-hertog

  12. schaapje52

    schaapje52 Levende forumlegende

    Ja ja, zojuist de staak gehaald. xD 1 sieritem had ik al gescoord en dankzij -Coco1968- en Boer Annelies mijn staakje nu vol gekregen. :music:Ik ben t/m 6 gekomen en verder lukt het niet meer.
     
  13. di45

    di45 Forumleerling

    Rondje voor de twee keer gespeeld, nu nog 9 sterren nodig hopelijk lukt dat morgenvroeg nog
     
    Borkie, farmermikkie en -Coco1968- vinden dit leuk.
  14. -Coco1968-

    -Coco1968- Levende forumlegende

    Als het niet lukt, zeg dat morgenvroeg dan nog even. Ik heb nog net genoeg sterren voor het sieritem van 10 sterren.
     
    Borkie en schaapje52 vinden dit leuk.
  15. BoerAnnelies

    BoerAnnelies Alwetend orakel

    Ik heb ook nog sterren 'over'. Mocht je een item nodig zijn, stuur effe een duifje.

    Heb vanavond de laatste oogst binnen gehaald en daardoor 7 ook nog kunnen doen. Weer 3 stallen mee gepikt. Die zet ik morgen nog even op.
     
    Borkie vindt dit leuk.
  16. RonSchoof

    RonSchoof Board Administrator Team Farmerama NL

    Dit betreft geen onderhoud aan het spel maar aan de diverse servers.
    Het wordt iedere maand uitgevoerd en kan een zeldzame keer betekenen dat het spel gedurende korte tijd (10 minuten max) trager reageert als normaal.
     
    Borkie vindt dit leuk.
  17. -mikmak-

    -mikmak- Levende forumlegende

    Ik heb de 2e ronde tot en met 9 kunnen halen....nu kijken wat alle stekjes geven.......:p
     
  18. BoerAnnelies

    BoerAnnelies Alwetend orakel

    Gestuurd!

    Gelukkig dat ik even op de eventklokjes keek, toch maar snel mijn muntjes opgemaakt. Geen duifje meer gehad van iemand die wat nodig had, dus toch maar kistjes gekocht. Zullen zien wat er uit gaat komen.
     
    Borkie, -Coco1968- en Vosse-ol vinden dit leuk.
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.