Praatgroep - Frappé Olé #3

Discussie in 'Overig archief' gestart door Klaartjuh, 29 Mei 2018.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. kakelot69

    kakelot69 Levende forumlegende

    Ik mis nog zes gebogen pijpjes voor opdracht 5, en het wachten is op gewas. Ik lever trouwens niet op de voordeligste manier want ik neem ook de partytickets, de supermest en de bananen mee. Dropjes gaan lekker inderdaad, voorlopig kunnen de anjers nog wel even in de schuur blijven.
     
  2. Reggaefeeks

    Reggaefeeks Forum-baron

    Nr 8 is klaar..ik neem de kortste routes, kan ik meer muntjes sparen en meer schatzoekerskisten kopen.
     
  3. boerintien

    boerintien Gelegenheidsauteur

    Bedankt voor het leggen erg blij mee s6
     
  4. tulpboer

    tulpboer Forumkenner

    de pijpleiding die kan ik vullen wat ik wil maar kan niet de sterren binnenhalen wat zou ik verkeerd doen

    gr tulpboer
     
  5. farmermikkie

    farmermikkie Levende forumlegende

    Wanneer je de buizen hebt gelegd (let ook op dat je het laatste stapje doet), en je hebt in de molen genoeg rechte en kromme pijpen gemaakt, moet je rechtsonder op het inleverscherm ook nog op een driehoekje klikken.
     
  6. tulpboer

    tulpboer Forumkenner

    • dubbelposten is niet toegestaan. Gebruik 'bewerk' als je iets toe wil voegen.
    dank je wel ik ga het proberen of het lukt

    dank je wel het is gelukt ik had te weinig pijpen

    gr tulpboer
     
    Laatst bewerkt door moderator: 31 Mei 2018
    farmermikkie vindt dit leuk.
  7. Sanham

    Sanham Levende forumlegende

    Al 5x pijpjes gelegd. Nu wachten tot vanavond de gewassen weer klaar zijn. Dit event gaat erg snel, drops lopen supergoed. Is ook wel eens lekker.
     
  8. boermars

    boermars Forum-hertog

    Hoi mikmak, sterkte met je man hoor.
    ik heb nog ruimte voor buurtje, en heb je uitgenodigd.
    Cadeautjes hoef ik niet iedere dag of iedere week zo af en toe eens is prima hoor

    Pijpenleidingenevent niet mn favo, maar gestart.
    Veelstelaat, had avonddienst en laat thuis, maar nu net gekeken en al 344 drops, lijkt wel veel.
    1984 gewas
     
  9. BoerAnnelies

    BoerAnnelies Alwetend orakel

    Vond dat de anderen al zo snel waren, maar zelf ook even leidingen gelegd en sta nu bij 4 te wachten, dus valt best mee haha. Ben gisteren avond laat begonnen, daar mis je al wat en in de nacht dus ook geen eventgewassen. We zien wel hoever ik ga komen.
    Gebruik de tabel van Miekje, de korte, maar hier en daar maak ik nog wel een omweg om iets mee te pakken wat ik graag wil hebben.
     
    boermars vindt dit leuk.
  10. kakelot69

    kakelot69 Levende forumlegende

    Ik heb de suggesties gebruikt die in het spel gegeven worden, en die dan her en der ingekort. Met de volgende oogst kan ik in ieder geval vijf en zes wel afmaken, en dan gaan er voor de nacht gewoon weer eventgewassen op want ik moet er morgen heel vroeg uit en ze droppen heel leuk, zo'n 30 drops per veld. En dan morgen voor de werkdag nog maar een keer anjers denk ik.
     
  11. balletdanseres

    balletdanseres Regelmatige auteur

    ik wil je graag al buurtje op mijn farm dus ik heb je een uitnodiging gestuurd !;)
    Veel sterkte en beterschap met je man
     
    Laatste bewerkt: 31 Mei 2018
    -mikmak- vindt dit leuk.
  12. =carola=

    =carola= Forumbeginner

    wat een sufferd ben ik ook. Kan ik eindelijk buizen gaan maken. Let ik niet op en maak ik alleen maar bochten.:( nu kan ik dus nog niks inleveren en moet weer wachten op nieuwe oogst.
     
    boermars, lonnie57 en -matthias1952- vinden dit leuk.
  13. -Dobbertje-

    -Dobbertje- Forummeester

    dan ging je wel erg snel door de bocht.....xD
     
    bepsels, -Coco1968-, gelderblom en 5 anderen vinden dit leuk.
  14. leni1955

    leni1955 Levende forumlegende

    Helaas heb ik die ervaring in het verleden ook gehad niet omdat ik op vakantie was maar gewoon zonder reden, heel bijzonder.8)
    Mijn buren blijven, cadeaus of niet en ik heb er een heleboel al jaaaaren. Prima.:inlove:

    Beterschap met je man, hopen dat het niets ernstigs is.
     
  15. kakelot69

    kakelot69 Levende forumlegende

    Je kunt de boel toch weer uit de molen halen? Dan krijg je gewoon je grondstoffen weer terug. Of zag je het pas toen de pijpjes al klaar waren?

    Ik ben nu halverwege opdracht zeven. Morgenochtend kan ik zeven en acht afmaken en negen voor de helft, en dan kan ik morgenmiddag de rij al binnen hebben (als de dropjes een beetje willen blijven vallen). Daarna ga ik nog een rondje doen, voor de prijzen en de kistjes. Ik ben helemaal enthousiast, de vorige keren bakte ik niks van dit event en nu loopt het als een dolle. Ik heb nog niet eens extra anjers neer hoeven zetten xD
     
    Susannamaria, -freedom5555- en hendrika73 vinden dit leuk.
  16. -mikmak-

    -mikmak- Levende forumlegende

    ik heb nu 522 drops....gaat lekker...wat mijn man betreft...zonnesteek...oververhit...over de kook...kookpunt bereikt....en nu
    ook nog ontstoken holten...resultaat...half opgezet gezicht....:wuerg:...daar helpt geen paracetamolletje voor maar antibiotica
     
    -Coco1968-, boermars en farmermikkie vinden dit leuk.
  17. kakelot69

    kakelot69 Levende forumlegende

    Oh dat is heel naar, een zonnesteek. En dan nog ontstoken holten ook... hopelijk knapt ie snel weer op.
     
  18. -Angelgurl-

    -Angelgurl- Grote forummeester

    Ah oke duidelijk! bedankt voor je uitleg :)
     
  19. gelderblom

    gelderblom Levende forumlegende

    fijn mikmak dat het beter met man gaat :)
     
  20. miekje9

    miekje9 Levende forumlegende

    Eerste rondje is klaar hier wolkenrij staat
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.