Praatgroep - Frappé Olé #3

Discussie in 'Overig archief' gestart door Klaartjuh, 29 Mei 2018.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. AHaW70

    AHaW70 Forum-hertog

    429 drops tot nu toe en alles vol met kwartjes eventgewas voor de nacht.
     
    Borkie vindt dit leuk.
  2. -elvira101-

    -elvira101- Forum-expert

    hier wat mis gegaan dacht dat het event morgen pas begon:sleepy: dus alles staat vol met lange gewas. morgen dan maar beginnen
     
    Borkie vindt dit leuk.
  3. -miekedo-

    -miekedo- Regelmatige auteur

    Hoop dat er niets ernstigs aan de hand is met je man. Heel veel sterkte en beterschap.
     
    Borkie en -mikmak- vinden dit leuk.
  4. tineke150

    tineke150 Commandant van het forum

    beterschap met je man..... dat is veel belangrijker:oops:;)
     
    Borkie en -mikmak- vinden dit leuk.
  5. jennyfarmer

    jennyfarmer Alwetend orakel

    Het allerbeste gewenst met manlief!!!
     
    Borkie en -mikmak- vinden dit leuk.
  6. -mikmak-

    -mikmak- Levende forumlegende

    Dank jullie wel, we gaan er weer voor....alleen jammer dat ik van sintra en cornelli te horen kreeg dat ze mij vanavond als buur verwijderd hebben omdat ik geen kadootjes verstuurd heb tijdens de vakantie....:wuerg:
     
    Borkie, pipelepo, kakelot69 en 3 anderen vinden dit leuk.
  7. bobobear

    bobobear Levende forumlegende

    -mikmak- sterkte met je man,hopelijk is er niks ernstigs met hem aan de hand.als je wilt mag je mij toevoegen als buur hoor.ik vergeet ook vaak kadootjes te sturen.maar voor de rest ben ik wel een goeie buur:music:

    ik had gisteren een paar rondjes rozen gedaan,ik heb nu bijna al mijn dropjes bij elkaar.dat is wel lekker hoor.
     
    Borkie en -mikmak- vinden dit leuk.
  8. theav71

    theav71 Levende forumlegende

    Sterkte met je man, niet iedereen kan op internet tijdens een vakantie of wil op internet. Raar dat je blijkbaar dat dan van buren verplicht moet doen. Ik zou ze geeneens meer als buur terug willen.

    Event gaat hier goed, heb ook alvast wat di er bij gemaakt zodat in de nacht er ook eventgewas op kan. Heb nog de booster uit het compensatie pakket van +1 gewas en denk dat ik die straks maar ga gebruiken.
     
    Borkie, pipelepo, -ZombieGirl- en 3 anderen vinden dit leuk.
  9. kakelot69

    kakelot69 Levende forumlegende

    Echt? Wat kinderachtig.
     
  10. Lieve

    Lieve Halfgod

    Vindt ik ook kinderachtig bij mij is ook een buurtje verdwenen, wacht nog even voor ik een nieuwe zoek, er was geen reden dat hij of zij in rood zou verdwijnen, was net zo blij met level 100 voorbij te zijn. Hier op het forum is hij ook niet meer geweest
     
    Borkie, pipelepo, -ZombieGirl- en 2 anderen vinden dit leuk.
  11. hoppetje

    hoppetje Regelmatige auteur

    Wat fijn dat er zoveel drop uit de grond komen.
     
    Borkie vindt dit leuk.
  12. Tommick

    Tommick Gelegenheidsauteur

    Sla dit event even over, kost de laatste tijd veel WAC, knechten en tijd:(
    -mikmak- heb je een uitnodiging gestuurd, ik ben ook een prima buur die regelmatig kado's stuurt;)
     
    Borkie vindt dit leuk.
  13. -Angelgurl-

    -Angelgurl- Grote forummeester

    Wat betekend WAC? :oops:

    Je mag mij ook toevoegen -mikmak- als je wil. Ik stuur ook regelmatig cadeautjes.

    Gisteren was het wel een rot tijd dat het event begon. Aangezien de gewassen zo lang duren voordat ze klaar zijn. Gelukkig heb ik vandaag heel de dag de tijd :p
     
    Borkie vindt dit leuk.
  14. BoerAnnelies

    BoerAnnelies Alwetend orakel

    WAC is een ambacht die je +2 geeft op je gewassen. Tijdens events zetten veel boeren kwartveldjes en dan krijg je 4 terug per veldje als je de WAC hebt gegeten. Anders krijg je dus 2. Het kost je vervolgens weer 1 om te zaaien, je opbrengst is dus 3 per veldje, dat gaat mooi snel. Vooral als je knechten aan hebt staan.

    De meeste boeren starten een event met SM (super mest, de groene druppels), wel op hele akkers anders kost het heel erg veel. Dan eten ze WAC, witte onschuld en een stol (allemaal ambachten, de laatste 2 verkorten de groeitijd in combinatie met SM), water erop en soms nog suzi (die vliegertjes) die geven ook nog +2 extra per veld. Zo heb je de eerste oogst 9 gewassen op een groot akker.

    Hoop dat je het een beetje begrijpt.
     
    Borkie vindt dit leuk.
  15. thea1963

    thea1963 Forum freak

    Ik zou wel eerst de ambachtsproducten opeten voordat je SM op de gewassen doet :oops: ;)
     
    Borkie en BoerAnnelies vinden dit leuk.
  16. theav71

    theav71 Levende forumlegende

    WAC is een afkorting van wortel-appel-chutney
     
    Borkie vindt dit leuk.
  17. thea1963

    thea1963 Forum freak

    Net me anjers geoogst en nu 728 di's :)
     
    Borkie en Reggaefeeks vinden dit leuk.
  18. -mikmak-

    -mikmak- Levende forumlegende

    Hier gaat het niet.....kan nu eindelijk inloggen....ik krijg telkens error.....:wuerg:
     
    Borkie vindt dit leuk.
  19. kakelot69

    kakelot69 Levende forumlegende

    Ik heb nergens last van. Misschien even een andere browser proberen?
     
    Borkie vindt dit leuk.
  20. Fam.Farmer

    Fam.Farmer Forum-overlever

    Hoe ver zijn jullie heb net tot en met level 6 ingeleverd op de voordelige manier.
    Gewas staat weer op. Had wel net +100% voor 24 uur gedraaid dus dat schiet lekker op.
    Drops gaan ook lekker, nog geen extra gemaakt, maar in geval van nood kan ik dat over 2 dagen evt wel doen.
    Volgens mij zal dit niet nodig zijn heb ik zo'n gevoel.

    Iedereen veel succes ;)
     
    Borkie vindt dit leuk.
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.