Praatgroep - Frappé Olé! #2

Discussie in 'Overig archief' gestart door Klaartjuh, 26 Januari 2018.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. HofvanDromen

HofvanDromen Levende forumlegende

Ho ho ho ho miekje ...
    Niet zo aangebrand ...iedereen weet dat jij enorm je best doet ..en daar zijn er vele heel dankbaar voor..
    Ik lees ook geen commando of wat ook , volgens mij wordt er gewoon gemeld wat ze merken onderweg in het event ..
    Dat noemt men ook helpen ... mijn mening is ook wel dat men het beter op het forum even kan melden dan in een duifje ..
    Want dan krijg je weer van die spinsels dat men persoonlijk wordt aan gevallen ...en dat ook weer niks..
    Tis toch juist fijn dat ook jij geholpen wordt ...zo wordt het ook bedoeld ..maar ja das dan weer mijn mening ..

Merk trouwens overal op het forum dat spelers een korter lontje gaan krijgen ... ja ook Hofje heeft er last van ...
    Goed bezig BP en VARUN :mad: .... Bijna niemand kan het allemaal nog bijbenen ...hebben jullie kortsluiting in die Hoofdjes ofwat:eek:
    Nu nog meer vaste questen erbij ...En wanneer hadden jullie gedacht dat wij , onderhand totaal overspannen en burn out achtige verschijnselen allemaal onderhand onder de leden hebben ....>:( Deze questen ooit nog te volbrengen :mad::wuerg:
    Als jullie denken dat jullie Hofje en consorten er blij mee maken ...Nou echt niet dus:mad::oops:

Zo dat is er uit :wuerg:xD

-freedom5555-, Daxter1966, Borkie en 2 anderen vinden dit leuk.
  2. miekje9

miekje9 Levende forumlegende

Ja dat weet ik
    ik heb liever duifjes
    Want als mijn naam niet in de post staat lees ik het niet altijd
    Is dan ook jammer
    Kan ook via de mail van de fansite
    Maar niet zo !!

Borkie vindt dit leuk.
  3. -Coco1968-

-Coco1968- Levende forumlegende

Sorry Annemieke, het was helemaal niet persoonlijk.
    Er wordt steeds meer naar de fansite verwezen als aanvulling op de FAQ.
    Gewoon omdat daar een stuk extra informatie en hulp te vinden is.
    Wanneer in de FAQ iets niet klopt, geef ik dat ook aan. Zonder met een vinger te wijzen naar de vermoedelijke schrijver.
    Het is inderdaad wel duidelijk dat jij de hele fansite doet, dus dat jou alle eer toe komt.
    En ik houd er dus te weinig rekening mee dat ieder commentaar op iets op de fansite daardoor door jou als persoonlijke kritiek wordt opgevat. Mijn excuses daarvoor.
    Bij een vorig event met veel kleuren, gaf je aan dat aanpassen niet mogelijk is, dat dat echt uren werk is voor een foutje.
    Dus deze opmerking was echt niet als opdracht bedoeld dat jij je huiswerk maar eens moet overmaken.
    Het was een constatering waar alle spelers die iets met de aantallen doen mogelijk iets aan hebben.

Er zijn meer routes die ik anders ga lopen omdat dat volgens mij voordeliger is. En ik twijfelde al of ik dat wel of niet kon plaatsen. Door de reactie van Sinkieboy reageerde ik toch.

Borkie en HofvanDromen vinden dit leuk.
  4. maansteen8

maansteen8 Forum-baron

Help Miekje niet ophouden hoor met je tips ik ben er heel blij mee en het is meestal de enigste manier om de events van tegenwoordig te snappen door jou tips te lezen. Ik waardeer het heel erg dat je er zoveel tijd insteekt om ons wegwijs te maken.:inlove:

Borkie vindt dit leuk.
  5. miekje9

Je verwijst naar iets van de Fansite en dus van mij ....
    Dus ja dat neem ik persoonlijk want ik ben de enige die het maakt
    Hoe moet ik het anders opvatten.

Borkie vindt dit leuk.
  6. Eleonore_84

Eleonore_84 Regelmatige auteur

Ik ben er ook heel blij mee Miekje, ik maak er vaak gebruik van en dat er hier en daar een foutje insluipt lijkt me niet meer dan menselijk, en al helemaal met het moordende tempo van de afgelopen tijd.

Borkie en -Coco1968- vinden dit leuk.
  7. HofvanDromen

Zo wie zo niet hoe je het nu opvat miekje ...en Coco heeft nu onderhand al 3x haar excuses aangeboden ...
    en het op haar manier proberen uit teleggen ...Als jij dat niet wil accepteren is dat nu wel jouw probleem ...

En dat terwijl Coco en Sinkie jouw alleen maar willen helpen ..
    Dat vind ik best erg , dat je nu zo reageert ...

Borkie en -Coco1968- vinden dit leuk.
  8. sinkieboy

sinkieboy Commandant van het forum

Sorry Miekje...dit was totaal niet de bedoeling om jou harde werk naar beneden te halen!!
    Natuurlijk is het een handleiding en kunnen er foutjes in sluipen...het is ook niet niks wat je allemaal telkens maar weer voor vele van ons doet!! Ik dacht ik meld het even in de praatgroep zodat andere er rekening mee kunnen houden dat de aantallen even anders uit kunnen pakken...niet meer en niet minder!! Nogmaals mijn oprechte excuses Miekje!!

boermars, Reggaefeeks, Borkie en 2 anderen vinden dit leuk.
  9. nenek43

nenek43 Forum-commissaris

miekje asjeblieft, stop er niet mee, ik ben een trouwe fan en gebruikster ..... van jouw fansite en tips, handleiding, ik neem mijn petje voor je af, ik doe het je niet na, en menig ander ook niet.
    ik lees het forum altijd, maar zelf post ik vrij weinig.

jammer, heel jammer als de gemoederen zo hoog oplopen:cry:
    zo jammer allemaal zoals ik het nu lees hier :oops:

Miekje, er zijn zeker weten heel veel boeren/boerinnen die jouw tips altijd gebruiken en dat willen blijven doen.:music:

dus blijf asjeblieft doorgaan
    liefs nenek43:inlove:

domburg en Borkie vinden dit leuk.
  10. miekje9

Fase 4 rood
    De omweg voor 15 munten ipv 3 recht gebruik je dan 8 recht en 8 krom
    dat zijn 5 recht en 8 krom extra voor 15 munten
    In de rekentabel gestopt
    Dat is 22,2 gewas
    en 2,2 drops per extra ster...
    dus is bij level 4 de rode rechtdoor rennen ipv stermunten meenemen beter.

de 5 munten bij de bruine kosten maar 2 kromme die zijn wel gunstig dus die zou ik wel ophalen
    die kosten namelijk 10 gewas en 1 drops per ster

Morgen kan ik dat met plaatje aanpassen niet eerder helaas.

11. Borkie

Borkie Levende forumlegende

@lieveallemaal!
    Ben met jullie allemaal zo blij! :inlove:
    Dankjulliewel voor alle goede adviezen, maar ook voor de droge en eigenwijze opmerkingen...:music:
    En hiermee bedoel ik niet bepaalde personen, maar echt iedereen die meepraat over de events.
    Iedereen op zijn eigen unieke wijze, wat dit forum toch tot iets leuks maakt voor mij.:p

Daxter1966, schaapje52, sinkieboy en 2 anderen vinden dit leuk.
  12. deerman54

deerman54 Forum freak

Ben gewoon benieuwd. Mocht miekje's tips ophouden, met haar speurtochten en opzoekingswerk, haar gepuzzel en haar berekenen, ondanks het moordende tempo van de opeenvolging van de events, zodat jullie allen terugvallen op hetgeen BP jullie aanreikt, hoeveel van jullie de goede weg om een event te spelen zouden vinden, laat staan het event uitspelenop de meest eenvoudige wijze.
    Dus zit er ergens een foutje in meld het haar persoonlijk en loop hier niet te zeuren.
    Denk dat ze minder fouten maakt dan BP zelf eerlijk gezegd.
    En wat betreft de hoeveelheid opdrachten die we krijgen , lekker gaan zeuren in het desbetreffende draadje, je bent daar niet alleen hoor.

Laatste bewerkt: 30 Januari 2018
  13. sinkieboy

sinkieboy Commandant van het forum

*zegt wijselijk niks meer*

14. simmeke54

simmeke54 Grote forummeester

Wie speelt jullie spelletjes? Miekje? Nee hoor, Miekje geeft alleen maar duidelijke tips, handleidingen, aanvullingen…en ja, af en toe sluipt er een foutje in. En wat dan nog? Stel dat je het zelf allemaal moet gaan uitzoeken…hoofdbrekerij, misrekenen, opnieuw beginnen… uren tijd verloren door de juiste strategie uit te zoeken…
    Gebruik de wijze raad van Miekje, neem de foutjes erbij en herstel die. Dat is alles wat je nog zelf moet doen.
    Dank je wel Miekje voor jou onvoorwaardelijke inzet om de faq nog iets meer te verduidelijken en om mij daarmee op de juiste weg zet bij het begin van een event. Dank je wel.

Borkie en nenek43 vinden dit leuk.
  15. thea1963

thea1963 Forum freak

Zou je ten eerste even dat scheldwoord (ziekte) even willen aanpassen in je post, ik heb ook alle respect voor miekje als ik lees dat ze alles alleen doet op het moment misschien is het een idee dat ze wat hulp van jullie krijgt en vorige week was het nog geen probleem als er een foutje stond op de fansite om dat hier te melden

Borkie, -Coco1968- en HofvanDromen vinden dit leuk.
  16. HofvanDromen

Had ook liever wijselijk :music: niks meer gezegd en geschreven ... maar ik kan het niet ...
    ten eerste deerman ..zou ik liever zien dat jij geen vreselijke ziektes gebruik t in je teksten ...8)

ten 2e ...als we dan toch op die toer moeten gaan ...Hofje heb nog nooit en te nimmer de handleiding van Miekje gebruikt en/of nodig gehad ...Hofje speelt namelijk haar eigen spel -.-
    ten 3e ...zoals jullie weten maakt Hofje ook wel is banners ....daar zit regelmatig ook een uur of 5 werk in/aan ...
    en dan wilt men hem niet of moet Hofje aanpassen of een nieuwe maken ...Is dat erg o_O Nee want ik doe het graag en het is Vrijwillig .
    Dat geld dus ook voor Miekje , zij doet het vrijwillig en volgens mij vind ze het ook wel leuk anders deed ze het niet ...
    Moet zij daarom zo reageren als anderen haar op een misrekening of andere gedachte of weet ik het wijzen ...
    Nee dat vind Hofje niet terecht ,
    het was/is altijd een forum geweest waar men elkaar graag hielp ook belangeloos hielp en dat hoop ik wel dat , dat nog zo kan blijven .
    Ongeacht wat je verder er nog bij allemaal doet ...is volgens mij ook iedereen hier gelijk ...
    Behalve dan het Mod - Team:music:

Zo dat is er ook weer uit ...:(

owl., Borkie, Eleonore_84 en 4 anderen vinden dit leuk.
  17. thea1963

thea1963 Forum freak

Oh ja, kreeg vanmorgen 133 di's uit me 3 velden (kwartakkers) anjers totaal nu 379

Borkie vindt dit leuk.
  18. deerman54

deerman54 Forum freak

zo, aangepast thea en hofje,
    noorderburen en zuiderburen gebruiken blijkbaar dezelfde woorden niet in dezelfde betekenis.
    Je moe hier echt op iedere letter passen die je schrijft, want alles wordt uit zijn context gerukt.
    Dus als je daar aanstoot aan neemt - heb het aangepast hoor. En hofje zou nog kunnen reageren op je laatste bericht maar die het niet. Denk er gewoon het mijne van.

Borkie vindt dit leuk.
  19. HofvanDromen

Dank je Deerman :)
    En is verder prima ..Hofje denkt er ook het hare allemaal van ...-.-

en weer on-topic ...succes iedereen met de loodgieterij :)

Borkie vindt dit leuk.
  20. -Coco1968-

-Coco1968- Levende forumlegende

Melden is nog steeds iets anders dan zeuren, maar hier in het noorden zit er inderdaad een enorm verschil tussen zeuren en kankeren.
    Kankeren is afgeleid van de ziekte, een zéér ongewenste vermenigvuldiging.
    Het begint er hier bijna op te lijken, 2 spelers die ergens melding van maken, eentje die reageert dat de manier waarop niet gewenst is, waarop ze haar verontschuldigingen krijgt, en dan toch steeds meer spelers die menen er op te moeten reageren.
    Hoewel dit weer bij de nodige spelers veel pijn veroorzaakt, is het gelukkig niet zo dodelijk.

Huhmmie38, Borkie en pipelepo vinden dit leuk.
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.