Praatgroep - Frappé Olé! #2

Discussie in 'Overig archief' gestart door Klaartjuh, 26 Januari 2018.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. schaapje52

    schaapje52 Levende forumlegende


    :oops: ik kies nu ervoor om hier even verder niet op in te gaan. Lijkt mij even beter.
     
    -matthias1952-, Borkie en janniekwak vinden dit leuk.
  2. miekje9

    miekje9 Levende forumlegende

    Kom maar hoor schaapje je hebt geen hondsdolheid:inlove:
     
    -matthias1952- en Borkie vinden dit leuk.
  3. Farmerama_World™

    Farmerama_World™ Forum prof

    Beste schaapje52, neem `t aub niet persoonlijk op, mijn reactie was meer gebaseerd op je uitspraak die sommigen met je zullen delen maar de andere helft van spelers ( en daar hoor ikzelf ook bij ), vinden snel opeenvolgende event`s prima maar dan wel graag aanvullend met enkele dagen rust. ;)
     
    Borkie vindt dit leuk.
  4. bjorke-annika

    bjorke-annika Alwetend orakel

    Nou dat is balen Mieke , zonde van de verloren di's.
     
    Borkie vindt dit leuk.
  5. miekje9

    miekje9 Levende forumlegende

    BlonDT momentje moet kunnen :inlove:
     
    Borkie en bjorke-annika vinden dit leuk.
  6. kakelot69

    kakelot69 Levende forumlegende

    Ach ja. En dan kunnen ze nog zo hard roepen dat je naar je klokje moet kijken, maar eens ga je toch de mist in. Ik heb het een keer gehad met de wac, dat ik er pas na het oogsten van drie velden eventgewas op kwartjes (met knechten) achter kwam dat ie verlopen was :cry: . Tegenwoordig leg ik voor het slapen gaan een briefje op mijn toetsenbord: WAC AANZETTEN xD
     
    Borkie en gelderblom vinden dit leuk.
  7. -Coco1968-

    -Coco1968- Levende forumlegende

    Om je wensenlijstje te vervullen, moet je 2x rond. Ik heb vanmiddag 1000 extra drops gemaakt omdat ik de zelfde wensen heb.


    Beste schaapje52, neem `t aub niet persoonlijk op, mijn reactie was meer gebaseerd op je uitspraak die sommigen met je zullen delen maar de andere helft van spelers ( en daar hoor ikzelf ook bij ), vinden snel opeenvolgende event`s prima maar dan wel graag aanvullend met enkele dagen rust. ;)
    Je hebt de uitspraak letterlijk genomen. Als je bedenkt dat schaapje de meeste zaaievents niet afmaakt omdat ze niet voor werktijd oogst en een event vrijwel nooit te halen is door alleen in de avonduren te spelen, denk ik niet dat ze bij de groep hoort die op meer events zit te wachten. Het was alleen een voorbeeld wat allemaal tegelijk zou kunnen.
    Ik moet er ook niet aan denken dat BP het zover laat komen. En dan vast en zeker het hele spel ook weer vastlopen
     
    Laatste bewerkt: 29 Januari 2018
    -matthias1952-, Borkie en pipelepo vinden dit leuk.
  8. thea1963

    thea1963 Forum freak

    Heb nu 243 di's en anjers op kwartvelden voor de nacht
     
    Borkie vindt dit leuk.
  9. schaapje52

    schaapje52 Levende forumlegende

    Hier de velden vol staan met gewas, morgen maar verder kijken.
     
    Borkie vindt dit leuk.
  10. Reggaefeeks

    Reggaefeeks Forum-baron

    Leuk event, in november was ik met vakantie dus niet meegedaan.
     
    Borkie vindt dit leuk.
  11. Daxter1966

    Daxter1966 Levende forumlegende

    192 moersleutels uit kwartveldjes vergeet-mij-nietjes , 28 mammoeten ,4 toverbomen en burencadeu,s
    1 keer gewas op grote velden vermeerderd vannacht ook op grote velden en dan morgen op kwartjes
     
    boermars, Reggaefeeks en Borkie vinden dit leuk.
  12. Borkie

    Borkie Levende forumlegende

    Vanavond om kwart over tien pas kunnen beginnen met het buizenevent... 186 dropjes uit drie velden met kwartakkertjes rozebottels en alle menagerieën etc. en 7 mammoetbomen. Dit is dan exclusief de burenkadootjes en toverbomen... Lijkt me een prima begin! :p
     
    Reggaefeeks, herma1234 en farmermikkie vinden dit leuk.
  13. sinkieboy

    sinkieboy Commandant van het forum

    Bij fase 4 zit een foutje in het aantal benodigde pijpen...er staat 22 rechte, dit moeten 23 rechte zijn. De bochten zijn wel goed 22 st.
     
    Borkie vindt dit leuk.
  14. -Coco1968-

    -Coco1968- Levende forumlegende

    Bij fase 9 zit ook een foutje, dat moeten 18 rechte zijn in plaats van 17. Ik heb het voorbeeld van het spel genomen en toen vergeleken. Ik kan geen verschil ontdekken, behalve dat ik een rechte meer nodig ben.

    Bij fase 4 ga ik een kortere route nemen. De rode zijn de omweg niet waard, en de 5 munten laat ik bij de bruine ook zitten. Dan heb ik voor 14 bochten en 17 rechte 70 munten.
     
    Borkie vindt dit leuk.
  15. miekje9

    miekje9 Levende forumlegende

    weet je wat dit kan ook anders....
    doe het volgende keer maar zelf
    Het is een handleiding waar 5 uur aan is gewerkt
    Zoek het allemaal maar uit verder
     
    Borkie, babsy.2 en -matthias1952- vinden dit leuk.
  16. Reggaefeeks

    Reggaefeeks Forum-baron

    Ben er blij mee Miekje, fijn dat je er zoveel tijd instopt!
     
    Borkie vindt dit leuk.
  17. -matthias1952-

    -matthias1952- Levende forumlegende

    niet doen miekje. ik weet dat je het de laatste tijd heel erg druk hebt. maar blijf ons helpen alsjeblieft.
     
    Borkie en babsy.2 vinden dit leuk.
  18. miekje9

    miekje9 Levende forumlegende

    Ik hoef hier niet gecommandeerd te worden dit is niet goed en dat deugd niet.
    Dat kan ook anders namelijk
    dus de groeten
     
    kakelot69, Borkie en babsy.2 vinden dit leuk.
  19. -Coco1968-

    -Coco1968- Levende forumlegende

    Sorry, ik wist niet dat je beledigd was wanneer we hier in het forum melden wanneer iets niet perfect is.
    Ik begrijp dat je er heel veel tijd in stopt, en net als veel andere spelers ben ik er heel blij mee.
    Fase 9 staat op de Duitse fansite de zelfde fout.
    Het moet nog wel mogelijk zijn om in dit topic andere mogelijkheden te bespreken en onjuistheden te vermelden.
    Ik zie geen commando's, alleen constateringen.
     
    Borkie vindt dit leuk.
  20. miekje9

    miekje9 Levende forumlegende

    Nou dat is het dus wel je post gewoon het klopt niet
    niet eens mijn naam erbij
    zo van goh annemieke ik heb een verschil gevonden
    Je kan ook igm sturen maakt het iets persoonlijker
    Maar ja er zijn nou eenmaal mensen hier die alles beter weten
    Prima mogen die het stokje overnemen
    Zoals ik al zei het is een handleiding
     
    Borkie vindt dit leuk.
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.