Praatgroep - Frappé Olé! #2

Discussie in 'Overig archief' gestart door Klaartjuh, 26 Januari 2018.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. kninghtrider87

    kninghtrider87 Forumleerling

    Wederom een event wat niet af te krijgen is met alle aparte questen ik vind het niet normaal en ook echt niet leuk een beetje meer tijd zou fijn zijn
     
    Borkie, blackscorpion64 en simmeke54 vinden dit leuk.
  2. -Coco1968-

    -Coco1968- Levende forumlegende

    Een groep spelers was met het verjaardagsevent in 2 dagen klaar. We zijn nu 5 dagen verder. Als je het verjaardagsevent niet af hebt, ga je daar nog lekker 2 dagen mee door. Volgens mij zijn die prijzen en vooral de wolkenrij meer de moeite waard dan die van het nieuwe event.
    Wanneer je eenmaal zeker weet dat je de eventgewassen op Bahamarama kunt verbouwen (dus voldoende tijd hebt om dat event daar af te krijgen) dan kun je op Farmerama verder met het nieuwe event. Het nieuwe event zijn de drops weer vooral het struikelblok. En die krijg je ook met de eventgewassen van het verjaardagsevent. Na het aanmaken van het zaaigoed heb je in 6 oogsten (kwartveldjes, wac) de eventgewassen bijelkaar. Dat is in 2 dagen te doen.
     
    Borkie, blackscorpion64 en farmermikkie vinden dit leuk.
  3. theav71

    theav71 Levende forumlegende

    Hier staat alles al weer klaar voor het event van vanmiddag :) Net even pdf geprint van Miekje zodat ik weet hoeveel pijpen ik moet maken in de molen voor een level. Bedankt weer voor je werk Miekje. En maak al een mooie start omdat ik 100% oogst heb gedraaid aan het rad.

    Lees dat er een hoop zijn die dit event niet gaan spelen, snap dat eigenlijk niet want je dit is juist een event waar je rustig bij kan spelen als je niet perse de wolkenrij wil want zijn genoeg leuke andere prijzen waar je voor kan spelen.
     
  4. -Coco1968-

    -Coco1968- Levende forumlegende

    Ik kan me ook heel goed voorstellen dat je wel eens iets anders wilt dan kwartveldjes eventgewas en knechten. Of eerst het andere event af wilt maken.
    Ik ga er weer voor. Eerst proberen 3 dagen te spelen, en dan pas te beslissen wat ik het liefst wil. Ik heb geen enkel idee wat de leuke stallen en stekjes zijn die uit deze versie kunnen komen. Dus waar ik voor wil gaan is de oranje lynx met oranje werkplaats en de wolkenrij met sieritems. Daarnaast zijn de knechten erg welkom, dat gaat hard met al deze events achter elkaar.
     
    Borkie, lonnie57 en blackscorpion64 vinden dit leuk.
  5. Farmerama_World™

    Farmerama_World™ Forum prof

    Non-Stop Events, eigenlijk geen tijd, ik zit nl een nostalgische film te kijken xDxD
     
    Borkie, hendrika73, schaapje52 en 3 anderen vinden dit leuk.
  6. Reggaefeeks

    Reggaefeeks Forum-baron

    hier 151 moersleutels uit kwartveldjes rozenbottels.
     
    Borkie en blackscorpion64 vinden dit leuk.
  7. -elvira101-

    -elvira101- Forum-expert

    hier 194 moersleutels ook uit kwartveldjes rozenbottels mooi begin lijkt me
     
    Borkie vindt dit leuk.
  8. blackscorpion64

    blackscorpion64 Alwetend orakel

    Hier 23 moersleutels maar opa kon niet voorbereiden.
    Moest de andere questen afmaken en dat is gelukt.
    Deze is makkelijk dus vannacht maar veredelde rozen of anjers erop zetten om een inhaalslag te maken :music:
     
    Borkie, Reggaefeeks en -Coco1968- vinden dit leuk.
  9. ikeliza

    ikeliza Regelmatige auteur

    had er 205 uit 3 velden vergeet me nietje
     
    Borkie vindt dit leuk.
  10. herma1234

    herma1234 Forum-commissaris

    hier 149 wat roze stallen en met gentiaan en een paar bomen.
     
    Borkie vindt dit leuk.
  11. vinc051

    vinc051 Forum-overlever

    babyaccount (deze dus) 123 drops en grote account 153 drops.
    Goed gedaan hoor.
     
    Borkie vindt dit leuk.
  12. -freedom5555-

    -freedom5555- Keizer van het forum

    o_O150 uit drie velden amelkoren
     
    Borkie vindt dit leuk.
  13. fairie

    fairie Commandant van het forum

    Ik maar 60 maar dat komt, omdat ik eerst de bomen vanochtend nog heb geoogst voor de boerderijherinneringen.
     
    Borkie vindt dit leuk.
  14. -Coco1968-

    -Coco1968- Levende forumlegende

    Hier 100 uit 92 grote akkers (krokusjes en lange stallen) 5 bomen en 5 toverbomen. Met kleinere velden had ik dus zeker meer gehad. Maar dat is jammer dan.
     
    Borkie vindt dit leuk.
  15. Susannamaria

    Susannamaria Keizer van het forum

    Hi Miekje,
    Net jouw gebruiksaanwijzing gelezen, maar jij meld 10 stuks eventgewas om te beginnen, ik heb er 5 gekregeno_O
    zal ik support aanschrijven dat ik me benadeeld voelxD
    Groetjes van,
    Susan
     
    Borkie en schaapje52 vinden dit leuk.
  16. vinc051

    vinc051 Forum-overlever

    Hier ook 5 gewas om te starten dus ik denk dat je support niet hoeft te schrijven.
     
    Borkie en Susannamaria vinden dit leuk.
  17. schaapje52

    schaapje52 Levende forumlegende

    Hier ook begonnen. Ik kreeg 122 sleutels uit halve velden. xD Gewas staat er nu op. Ga nu eerste miekjes schema eens even bestuderen en alvast neerleggen. Miekje dank voor weer het mooie schema, ik borduur daar verder mee.
     
    Borkie vindt dit leuk.
  18. Farmerama_World™

    Farmerama_World™ Forum prof

    Nou, dan zijn ze je ieg niet vergeten xD
     
    Borkie, herma1234 en -Coco1968- vinden dit leuk.
  19. miekje9

    miekje9 Levende forumlegende

    Dat heb je met knippen en plakken en tig events tegelijk:wuerg:

    o_Ok wel fijn te weten dat ik menselijk ben en foutjes maak....:sleepy:
     
    HannyBalleke, Borkie, vinc051 en 4 anderen vinden dit leuk.
  20. tineke150

    tineke150 Commandant van het forum

    • dubbelposten is niet toegestaan. Gebruik 'bewerk' als je iets toe wilt voegen
    Hallo Miekje
    Ik heb net de wegen van buizen neer gelegd
    Maar nu zie ik in level dat jij in 1 30 muntjes, en in de tweede 40
    Of is er een andere route die jij nog gemaakt hebt ?
    Bij mij heb ik minder muntjes 25 en tweede 30 zoals ik hem nu heb gelegd van jou tekening ?
    Gr ;) Tineke
     
    Laatst bewerkt door moderator: 29 Januari 2018
    Borkie vindt dit leuk.
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.