Praatgroep - Frappé Olé! #2

Discussie in 'Overig archief' gestart door Klaartjuh, 26 Januari 2018.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Eleonore_84

Eleonore_84 Regelmatige auteur

Ik had net een kistje met twee of drie stekjes erin. Uit welke staak hij kwam weet ik niet meer maar wel erg leuk! Ik wist helemaal niet dat er stekjes uit konden komen (ik heb alleen maar wolkenrijen van de afgelopen vier / vijf maanden).

Borkie vindt dit leuk.
  2. -matthias1952-

-matthias1952- Levende forumlegende

ik twijfel of je stekjes gekregen hebt. er zijn heel wat kistjes waar je een "boom" ziet verschijnen, maar het zijn de vruchten die je krijgt.

Borkie vindt dit leuk.
  3. Nella58

Nella58 Forum-expert

Je kan echt stekjes eruit krijgen, ikzelf heb er al uit gehad niet vaak maar is toch leuk als die er te voorschijn komt, zit geloof k bij "kist vol mooie dingen"

Borkie en Eleonore_84 vinden dit leuk.
  4. -matthias1952-

-matthias1952- Levende forumlegende

je hebt gelijk: kist vol glimmende dingen geeft stekjes. sorry voor de verwarring.

Borkie vindt dit leuk.
  5. -Coco1968-

-Coco1968- Levende forumlegende

De kist vol glimmende dingen, en deze kan weer uit de kist met vraagtekens komen. Daar kun je echt een mysterieuze stal of 3 stekjes uit krijgen.
    Uit de kist vol bomen krijg je echte bomen, maar wel gelijk een bepaalde boom en niet een stekje.

Ik heb iets van 32 verschillende kisten, een stuk of 12 die ik 2x per dag krijg, die ga ik echt niet 2x per dag openen. Dus als ik tijd over heb, kijk ik naar de kistjes. Of als ik bijvoorbeeld graag knechten of mest wil, dan kijk ik gelijk welke andere kisten ik zonder probleem open kan maken. Zodat ik dus niet teveel groene draaien krijg. Ik vind het een heel geklik, en al dat voer en parfum e.d. maak ik net zo lief met 100 tegelijk open dan met 3 of 4.
    Ik heb net de wolkenrijen met cadeautjes eens doorgekeken, maar ik heb toch echt liever de rijen die 1 sterretje geven dan de rij die een kistje met sterren geeft, wat er dan in principe toch ook altijd 1 is. Ik heb een rij die 20 parfum geeft, dat vind ik toch echt leuker dan een kistje dat 1-4 parfum geeft, maar ook leuker dan de mogelijkheid dat er eens in de zoveel tijd 20 of 50 parfum uitkomt.
    Ik begrijp wel dat het spel scheef getrokken wordt door de verschillende (fok) dieren die je rechtstreeks uit de wolkenrijen krijgt, door daar kistjes voor te geven met de kans op een veel grotere keus, vind ik wel een goede zaak.
    Zo ook het voer en het exotische voer. Ik open liever iedere maand 40 kistjes met veel verschillend dierenvoer dan dat ik iedere dag een specifiek dierenvoer krijg.

Deze laatste kist vind ik dus weer waardeloos. Tussen de 10.000 en 500.000 ep. Een wolkenrij die 30.000 oplevert. Geef mij liever gelijk wat meer ep zonder kistje.

BoerAnnelies, boermars en Borkie vinden dit leuk.
  6. Reggaefeeks

Reggaefeeks Forum-baron

De staak is geactiveerd, nu kijken hoeveel muntjes ik kan binnen harken voor de extra's. De di blijven hier enorm achter, al ruim 8000 pijpbamboe op voorraad. Gisteravond lange bomen erop gezet en nu net wederom een veld anjers. Ben de hele dag weg en pas laat thuis dus hopelijk krijg ik zo een hele zwik di. Uit het ep-kistje 200.000 ep. Kan iedere ep gebruiken, kan niet wachten totdat ik in level 100 zit. En die kistjes, ik kan ze per soort met een klik tegelijk openen? Komt dat omdat ik knechten heb?

Borkie en farmermikkie vinden dit leuk.
  7. -Coco1968-

Nee, per soort kun je ze in 1x openen. De knechten helpen niet. Ik moet per soort 3x klikken. Eerst op gebruiken, dan het aantal bevestigen ( van sommige zou ik ook niet graag in 1x alles openen) en dan bevestigen dat ik heb gezien wat ik heb gekregen.
    Als ik die 12 kistjes die ik 2x per dag krijg, gelijk wil openen, is dat dus nog eens 36 extra klikken. Plus dat de kistjes niet vooraan staan, dus dat is eerst ook het nodige klikken om erbij te komen. En ik zit er dus niet op te wachten. Of ik die prijzen nu of volgende maand krijg maakt volgens mij niet uit.

Borkie vindt dit leuk.
  8. LucieSchreurs

LucieSchreurs Levende forumlegende

Kistjes kan je altijd met een klik per soort tegelijk openen. Hij geeft volgens mij wel de optie om er minder te openen dan je hebt staan. Vooral belangrijk bij kistjes die boerenraddraaien kunnen geven. dus zoals Coco aangeeft dan drie klikken er kist

Ik vind het kanselement wel leuk bij de kistjes, zeker omdat 10.000 EP het minste is met de kans op meer. Dat vind ik dan leuker dan een staak die elke keer 40.000 zou opleveren

Ik doe het niet elke dag maar probeer wel 1x per week ze te openen. Je hoeft niet door alle tabbladen heen te scrollen als je bij de zoekfunctie kist ingeeft, krijg je netjes al je kistjes op een rijtje;)

-Coco1968- en Borkie vinden dit leuk.
  9. Reggaefeeks

Reggaefeeks Forum-baron

Aha, iedereen moet dus hetzelfde doen voor de kistjes. Ik spaar ze ook altijd op, en de kistjes die kans geven op raddraaien die open ik met events ( bijna dagelijks dus nu ;))

Borkie, Eleonore_84, boermars en 1 ander persoon vinden dit leuk.
  10. boermars

boermars Forum-hertog

Had ik vanochtend genoeg voor de wolkenrij haalt het systeem dubbele coins eraf voor het wolkenrij-item.
    Niet te geloven, ticket ingediend, nu maar hopen op goede afhandeling.
    Zie het somber in, heb nu veel te weinig voor resterende items.-.-

Borkie vindt dit leuk.
  11. farmermikkie

farmermikkie Levende forumlegende

Ik vind het prettig 1 x op het kistje te klikken, en de volgende 2 handelingen met de enter-knop te doen. Dan hoef je niet met je cursor precies op het vinkje voor akkoord te klikken. Scheelt toch heel wat bewegingen voor je pols.
    Ik doe de muis dan met de rechterhand, en de linkerhand doet de enter-knop op het toetsenbord.

12. theav71

theav71 Levende forumlegende

Heb je het sieritem niet dubbel gekregen? Welk item mis je nu dan?

Borkie vindt dit leuk.
  13. boermars

boermars Forum-hertog

ik had laatste fase nr 10 vrijgespeeld en had iets van 750 munten, ik kocht de wolkenrij en heb nu nog 393 over, ik kon alles aanschaffen in ieder geval, nu niet meer.

Borkie vindt dit leuk.
  14. theav71

theav71 Levende forumlegende

Ik heb de items dubbel gekocht dus je kan er van mij wel een krijgen als support niet mee werkt, de andere 2 kan je kopen met de resterende munten. Stuur dan even een berichtje naar me toe met welke je mist dan zet ik het in mijn schriftje en komt hij met ruilen naar je toe.

Reggaefeeks, BoerAnnelies, boermars en 2 anderen vinden dit leuk.
  15. Borkie

Borkie Levende forumlegende

Wolkenrij net geactiveerd... er zat 40.000 EP in de kist...:p

bjorke-annika vindt dit leuk.
  16. boermars

boermars Forum-hertog

Hoi Thea dat is heel aardig van jou!
    Ik ga gelijk even kijken wat ik nu kan aanschaffen.
    Ik zal je een berichtje sturen met welke ik heb en nog mis.
    Ondertussen maar weer verder dan kijken hoever ik kom met de tweede ronde.
    Dank alvast hoor:inlove:

Borkie vindt dit leuk.
  17. -elvira101-

-elvira101- Forum-expert

hier ook net de wolkenrij geactiveerd bij mij zat er 10.000 EP in mijn kistje.
    Nu nog effe doorsparen voor wat extra dingen

Borkie en boermars vinden dit leuk.
  18. copyshasta

copyshasta Grote forummeester

Nou met de tweede ronde kom je niet ver, voor de 2e x de volle 10 stuks te spelen krijg je 210 stermunt zoals die het nu aangeeft tegenover de 1e ronde 790 stermunt.

Laatste bewerkt: 2 Februari 2018
    Borkie vindt dit leuk.
  19. -Coco1968-

Sorry, ik heb in de 2e ronde al 490. Ik weet dus niet wat het spel bij jou aangeeft. Ik kan geen totalen vinden wanneer ik alle puzzels maak.

Reggaefeeks, Borkie en boermars vinden dit leuk.
  20. boermars

boermars Forum-hertog

Hoi Coco68 bedankt,

@copyshasta: , ik heb net figuur 1 gedaan en kreeg gewoon 30 munten, (heb er nu 33 totaal.)
    op naar 2.;)

Lijkt zoals het hoort, de beloning.

Borkie vindt dit leuk.
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.