Praatgroep - Frappé Olé! #2

Discussie in 'Overig archief' gestart door Klaartjuh, 26 Januari 2018.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. -corry1944-

-corry1944- Gelegenheidsauteur

ik heb nr 4 al tig keer geprobeerd allemaal vtjs maar gaat niet open wat doe ik fout?

Borkie vindt dit leuk.
  2. enk52

enk52 Levende forumlegende

Heb je wel de voorgaande al geleverd?

Borkie vindt dit leuk.
  3. boermars

boermars Forum-hertog

Had ik ook, jij wil zeker ook recht omhoog, zoals in de tip staat, maar dat gaat niet.
    Ik heb er gewoon extra bochten en rechte stukken tegenaan gegooid, ik dacht 22 om 26 ofzoiets en ben rechtsonder naar de munten gegaan, daarna rechtomhoog naar de andere munten in de hoek en dan naar links naar uitgang.

Borkie vindt dit leuk.
  4. miekje9

miekje9 Levende forumlegende

KAn wel hoor recht omhoog met rood maar dan moet bruin beetje omlopen
    Zie de platte grondjes

Borkie vindt dit leuk.
  5. Geertrui59

Geertrui59 Forum-expert

Heb je al wel genoeg pijpen???? Dat bleek bij mij een fout te zijn. Je kan ze dan wel leggen, en ze geven v-tjes, maar je moet bij de aantallen onder de buizen kijken of die wel allemaal groen zijn. Ik had er ook een paar keer overheen gekeken hoor :oops:

-Coco1968-, Borkie en boermars vinden dit leuk.
  6. boermars

boermars Forum-hertog

aha dus dat was t probleem, thanksssssssss

Geertrui59 en Borkie vinden dit leuk.
  7. Borkie

Borkie Levende forumlegende

Heb het ff uitgeprobeerd met dat groene vinkje...:( nah, das het niet voor mij hoor! Daar beleef ik geen plezier aan. Vind het leuker om zelf te puzzelen en daarna check ik ff bij miekje's layout:p Maar soms kies ik dan toch voor mijn eigen weg, omdat ik wel die extra meters wil leggen voor de extra muntjesxD. Vanavond maar rozen erop om wat meer dropjes te krijgen morgenochtend. Komt wat tijd betreft beter uit dan de anjers of nog langere gewassen:music: Heb blad 6 nu klaar en ben bezig met blad 7, maar de dropjes zijn op...:eek:
    Weet niet of ik voor een tweede ronde ga...

-Coco1968-, boermars en bjorke-annika vinden dit leuk.
  8. kakelot69

kakelot69 Levende forumlegende

Na een voor mijn doen behoorlijk goeie start is het nu alweer huilen met de drops, zoals te doen gebruikelijk. Ik ben niet argwanend van aard, maar ik begin nu echt te denken dat ik in een server ben gezet waar ze de drops expres laag hebben afgesteld om te testen wanneer mensen tot de aankoop van mandjes overgaan. Ik heb nu nog één keer eventgewas neergezet, dat moet wel genoeg zijn met die afgrijselijke droprate. En dan bouw ik daarna de tent weer om en dan ga ik gewoon weer over tot de orde van de dag, mocht ik dan nog een leidinkje of wat kunnen leggen is dat alleen maar mooi en anders maar niet.

Borkie en janniekwak vinden dit leuk.
  9. daisy17858

daisy17858 Forum-overlever

Volgens mij loopt dit event op niets uit. Drops zijn op. Ben nu pas bij blad 6.
    hiervoor moeten nog genoeg leidingen worden gemaakt. Inmiddels aan muntjes 280 bijeen
    gesprokkeld. Dus de rij + items in minder dan 75 uren dat gaat niets worden.
    De hele week volle bak op het werk en in rl dus jammer maar helaas.

Daxter1966, Borkie en schaapje52 vinden dit leuk.
  10. BoerAnnelies

BoerAnnelies Alwetend orakel

Dank je wel voor de aangepaste route. Het is tegenwoordig ook echt niet meer te doen met al die events die tegelijk lopen. Ik hou van een overzicht en merk dat ik steeds vaker gebruik maak van jou mooie schema's. Dank hiervoor.

Heb tot en met 6 klaar, voor 7 nog 2 bochten nodig. Die staan op wacht in de molen. Dan heb ik nog wel wat rechte stukken over en ook wel eventgewassen, maar de DI blijft achter. Komt ook omdat ik in de nacht de eventgewassen er op heb gezet.
    Begreep van coco dat ik 2 keer rond moet om mijn wensenlijstje af te kunnen vinken. Daar ga ik wel een andere keer voor zitten hoor. De andere routes heb ik zojuist klaar gezet tot 10. Als ik genoeg buizen heb ik kan ik ze leggen dus.

Borkie vindt dit leuk.
  11. blackscorpion64

blackscorpion64 Alwetend orakel

Opa heeft tot en met 5 klaar.
    Lastig hoor dit event wat als gemakkelijk wordt aangemerkt terwijl je ook moet werken :sleepy:

Daxter1966 en Borkie vinden dit leuk.
  12. kakelot69

Ik hoefde vandaag niet eens te werken en ik heb level 5 nog niet klaar. Dus het kan altijd nog rotter :cry:

Ik word er echt een beetje sip van merk ik. Ik ben nu zo'n vier maanden bezig (dus geen kastanjerij of howies), level 79, en veel events gaan me prima af maar zodra er DI bij komen kijken kan ik net zo goed niet meedoen. En ik weiger om dan maar enorme hoeveelheden SM te gaan kopen of van die rare mandjes, dat doe ik niet.

Borkie vindt dit leuk.
  13. vinc05

vinc05 Forum freak

Kakelot het komt echt goed maar je moet even doorbijten dit account is nu level 117 lukt eigenlijk heeeeel vaak.
    Babyaccount level 92 moet ik ook wel eens keuzes maken is niet anders.

Borkie vindt dit leuk.
  14. kakelot69

Dank je wel voor je peptalk :inlove: . Je hebt ook wel gelijk natuurlijk, een mens kan niet alles meteen hebben. En het zal ook al schelen als ik eenmaal bij die vermaledijde anjers kan xD . Nog even doorspelen dus.

Borkie vindt dit leuk.
  15. vinc051

vinc051 Forum-overlever

Nou ben dus de anjers aan het veredelen en dat gaat nog niet zo makkelijk hoor.
    Heb gelukkig de veredeling van de uien wel klaar dus die willen het op dit babyaccount vrij snel doen.
    Heb hier de kastanjewolkenrij niet dus ja kost even meer tijd.

Borkie vindt dit leuk.
  16. kakelot69

31 drops, van drie velden eventgewas. Het is toch om te janken?

Borkie en -matthias1952- vinden dit leuk.
  17. schaapje52

schaapje52 Levende forumlegende

Buuf, hier gaat het ook niet lukken hoor! Ik ben pas bij 5, dus er zal ook niet zo veel meer inzitten dan het sieritem.

18. kakelot69

Ik heb vijf nu klaar, hoera. Meteen alle stallen en stekjes maar opgekocht, voordat mijn muntjes ook nog weg raken xD . Zojuist de boel weer omgebouwd naar grote velden en rozen opgezet, en dan zien we wel weer. Eventgewas heb ik in ieder geval meer dan genoeg vrees ik. Ik hoop dat ik in ieder geval nog wat supermest kan wegharken, want daar begin ik nu eindelijk een soort van voorraadje van te kweken en dat wil ik graag voortzetten.

19. farmermikkie

farmermikkie Levende forumlegende

Ik denk dat dit vrij normaal is, als je de bekers nog niet op 30% hebt staan (en misschien ook nog niet hebt ingeleverd bij de boom der wijsheid).
    Ik haal op het kleine account met de bekers op 28% en werkzaam op alle akkers ongeveer 10-15 drops per akker, soms iets meer.

Borkie en schaapje52 vinden dit leuk.
  20. schaapje52

schaapje52 Levende forumlegende

Ik heb het sieritem binnen met schaap, dus ben al zeer tevreden. :D Ik ben de hele week laat thuis, dus kan maar 1 oogst doen en dan weer wachten tot de volgende dag. Maakt niet uit, tis leuk om te doen en daar gaat het om. Ik kijk altijd wat ik leuk vind en graag wil hebben en daar speel ik voor. Haal ik de rest niet, totaal geen probleem. Zo speel ik al jaren en dan blijft het leuk. xD

-Coco1968-, boermars, nenek43 en 3 anderen vinden dit leuk.
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.