Praatgroep Fotosafari

Discussie in 'Overig archief' gestart door Klaartjuh, 28 November 2018.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. miekje9

    miekje9 Levende forumlegende

    Allereerst
    Als je nog gewas nodig hebt --> plantage en regenwoud als je die vrij hebt gespeeld vullen met kwartjes
    over dag event gewas zaaien en langer gewas snachts voor de dropitems

    Als je het regenwoud nog niet vrij hebt gespeeld maakt dit het wel een stuk lastiger om het event uit te spelen.

    Dan ben je voor de dropitems afhankelijk van buren en forum bezoekers

    Het is dus belangrijkom in de boom met de sterretjes het regenwoud vrij te spelen
    De rune zit na de bahamarama
     
    jolanda13 vindt dit leuk.
  2. vanDijk1970

    vanDijk1970 Levende forumlegende

    Ik zat net trouwens even te kijken bij de laatste beloningen (als je bij opdracht 6 bent aangekomen bedoel ik,) maar daar wordt (bij mij tenminste) geen melding van een gazelle gemaakt?

    Krijg je die nog steeds is dan mijn vraag dus? Sorry fout gekeken, dus vergeet dit bericht/vraag.
     
    jolanda13 en Sintra98 vinden dit leuk.
  3. maansteen8

    maansteen8 Forum-baron

    Hier event afgerond. de objectief bleef hier heel erg achter en heb er verschillende bijgekocht
     
    jolanda13 en Sintra98 vinden dit leuk.
  4. Sintra98

    Sintra98 Levende forumlegende

    Maar je kan de hoogwaardige camera's wel in de molen maken dus als je nog camara's en objectieven over hebt
    dan krijg je er per stuk 738 EP en TEP voor en 984 BD
     
    jolanda13 vindt dit leuk.
  5. NJW3

    NJW3 Junior expert


    helaas het regenwoud heb ik nog ruim 100 sterren voor nodig, dat schiet nog niet echt op
    kreeg net een berichtje van iemand dat als ik vragen heb ik een duifje naar jou kan sturen, maar hoe doe ik dat als je niet in mijn buren/vriendenlijst staat
     
    jolanda13 vindt dit leuk.
  6. enk52

    enk52 Forum Moderator Team Farmerama NL

    Via het postkantoor kan je iedereen berichtjes sturen. Als je die dan daarna voor de naam aanvinkt (dus bij het postvak uit) kan je diegene onderaan als vriend toevoegen en blijft dan in je vriendenlijst staan.
     
    Sintra98 en jolanda13 vinden dit leuk.
  7. Borkie

    Borkie Levende forumlegende

    Ik hobbel er een beetje achteraan...:sleepy:
    Heb net de wolkenrij binnen en als ik het goed begrijp dan is alles wat ik nu aan kiekjes schiet een extraatje?
    Dus dropjes camera inleveren om kiekjes te schieten... en bij zoveel kiekjes dat inleveren voor extraatjes?
    Of moet ik toch nog ff goed dit draadje en de FAQ lezen? :oops:
     
    jolanda13 vindt dit leuk.
  8. vanDijk1970

    vanDijk1970 Levende forumlegende

    Kiekjes schieten kan je alleen als alle andere opdrachten afgemaakt hebt.
     
    jolanda13 en Borkie vinden dit leuk.
  9. miekje9

    miekje9 Levende forumlegende

    nee helemaal goed hoor
     
    jolanda13 en Borkie vinden dit leuk.
  10. Borkie

    Borkie Levende forumlegende

    Klopt, die heb ik ook allemaal klaar. Heb de wolkenrij als laatste bewaard voor het geval ik geen tijd genoeg had om alles te halen. Dan blijf ik niet met een grijze rij zitten... Bedankt voor je antwoord ;)

    Bedankt voor de bevestiging, miekje:D Zie net dat bij 30 kiekjes de gazelle zit:p dus toch maar ff mijn best doenxD
     
    jolanda13 vindt dit leuk.
  11. vanDijk1970

    vanDijk1970 Levende forumlegende

    Ik heb geen magische spiegel:eek:;) waar ik kon zien hoever je was @Borkie.:D:p
     
    jolanda13 en Borkie vinden dit leuk.
  12. boermars

    boermars Forum-hertog

    event heb ik afgerond en vond het leuk!
    inderdaad jammer dar er iets weinig diren of beweging was bij fotomaken.
    ik had zoveel toestellen dat ik alles er verkort doorheen geklikt heb.
    klikkerdeklik en nog wat over omdat de drops doorgaan, heb ook een souvenirfoto over ook.
    Die gazelle is heel gezellig!
    leuk!
    success allemaal nog
     
    jolanda13 vindt dit leuk.
  13. kakelot69

    kakelot69 Levende forumlegende

    Ik moet nog 14 objectieven voor de rij, en die zal ik morgenochtend wel krijgen bij de gember. Camera's om die dertig foto's erdoor te jassen heb ik in overvloed dus ik kan de rode loper voor de gazelle wel uitrollen xD
     
    bepsels, boermars, jolanda13 en 3 anderen vinden dit leuk.
  14. vanDijk1970

    vanDijk1970 Levende forumlegende

    Yes:inlove::p! Afgerond en de gazelle gaat vanavond al aan de wandel:D;) op m'n Baha.

    Kan geen objectieven meer zien hier!:eek::oops:
     
    jolanda13 vindt dit leuk.
  15. BoerAnnelies

    BoerAnnelies Alwetend orakel

    Ben nog druk bezig met extra foto's te maken, de 30 heb ik op voorraad. Dan kan ik morgen nog wat extra maken voor de EP :).
     
    jolanda13 vindt dit leuk.
  16. -mikmak-

    -mikmak- Levende forumlegende

    hallo, door omstandigheden is mikmak zelf al een paar dagen niet aanwezig. Ik probeer elke dag in te loggen maar weet niet hoe ik kadootjes moet versturen. Ze krijgt die van veel mensen. Dus bij deze sorry dat er niets terug komt.
     
    Gert-Jannetje, Sintra98, jolanda13 en 6 anderen vinden dit leuk.
  17. leni1955

    leni1955 Levende forumlegende

    Klopt maar ik had niet veel gewas meer, ach, ik zie wel weer bij de omwisseling, eerlijk gezegd hou ik me er nooit heel erg mee bezig, viel me gewoon op en dank je voor de tip
     
    Sintra98, Huhmmie38 en jolanda13 vinden dit leuk.
  18. kakelot69

    kakelot69 Levende forumlegende

    Ik heb welgeteld één extra foto gemaakt en toen had ik geen zin meer in dat geklik :music:

    Maar de gazelle staat, al moet ik het beest SV geven want mijn molen staat voorlopig vol :D
     
    Sintra98, jolanda13, leni1955 en 1 ander persoon vinden dit leuk.
  19. -matthias1952-

    -matthias1952- Levende forumlegende

    ach, had je niet voorzien dat je de gazelle kon halen? het voer, al was het er maar 1 of 2 had je wel kunnen maken. jammer van het SV dat je nu gebruikt.
     
    Sintra98 en jolanda13 vinden dit leuk.
  20. vanDijk1970

    vanDijk1970 Levende forumlegende

    Ik heb zodra dit event:D:p begon aan het bereiden begonnen, doe ik vaak bij nieuwe dieren (ook al heb ik sommige nog niet eens>:(o_O in m'n inventaris staan) btw.:eek:;)
     
    Sintra98 en jolanda13 vinden dit leuk.
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.