Praatgroep Fotosafari

Discussie in 'Overig archief' gestart door Klaartjuh, 28 November 2018.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Reggaefeeks

    Reggaefeeks Forum-baron

    Hier is het event ook klaar. Jammer dat bij de souvenirfoto niet steeds wat anders kwam te staan. Of dat er per foto een beestje extra bij kwam te staan of zoiets. Verder leuk event met een topprijs de Gazelle
     
  2. thuva1

    thuva1 Commandant van het forum

    ben nog druk bezig. Met de objectieven wil het maar niet lukken.
    Wat bedoel je met dat er geen camera's meer ingeleverd kunnen worden voor de souvenirfoto's (#120)
    Ben niet blond maar grijs ;)

    Kom nog 95 objectieven tekort. De rest is al gedaan.
    Weet niet goed wat ik nu op de veldjes moet zetten.
    Heeft iemand een tip voor mij??
     
  3. Paddington28b

    Paddington28b Forum-generaal

    Nog 23 hoogwaardige camera´s en dan de eindsprint, voor vannacht maar lange gewassen op, de di beginnen achter de lopen.
     
  4. vanDijk1970

    vanDijk1970 Levende forumlegende

    Hier lopen de objectieven ook ver achter ten opzichte van de camera's. Ik hoef er nog 11 hoogwaardige camera's te leveren voor de eindsprint hier wordt in gezet.
     
  5. -matthias1952-

    -matthias1952- Levende forumlegende

    ik heb wel meteen alle camera's opgemaakt en dan de foto's ingeleverd. de camera's die nadien nog gekomen zijn zijn gewoon extra meegenomen. maar ik neem geen risico om te vergeten de gazelle te halen.
     
    missy-m85 en BoerAnnelies vinden dit leuk.
  6. theav71

    theav71 Levende forumlegende

    Als je de 30 gemaakte souvenirfoto`s inlevert dan kan je er niet nog meer maken. Souvenirfoto`s leveren meer op dan 6 camera`s dus vandaar dat aangeraden word om je camera`s allemaal op te maken aan souvenirfoto`s voor je ze inlevert. Zou ze niet opsparen om op het eind alles om te gaan zetten want de wolkenrij zelf levert ook leuk op.
     
    missy-m85 en -matthias1952- vinden dit leuk.
  7. thuva1

    thuva1 Commandant van het forum

    dank je wel, ga het proberen
     
  8. corrina65

    corrina65 Actieve auteur

    hoi hoi heb beetje gelezen en misschien een rare vraag maar hoe kom je aan die laatste opdracht souveniersfotos
    dank je wel alvast
    groetjes corrina
     
  9. kakelot69

    kakelot69 Levende forumlegende

    Dan moet je eerst de vijf voorgaande opdrachten doen.
     
  10. NJW3

    NJW3 Junior expert

    ik zit nu pas aan de 4000 eventgewas, de dropitems heb ik nog steeds niet genoeg en het molenproduct kon ik het beste als laatste doen?
    Hoe krijgen sommige dit al af?
    heb al op kwartjes land staan, heb dit gelijk overal gedaan, nooit bij stil gestaan dat dit meer oogst geeft.
    iemand tips of wat duidelijkere uitleg
     
    gelderblom vindt dit leuk.
  11. Geertrui59

    Geertrui59 Forum-expert

    Ik had zoveel camera's over dat ik die gewoon gebruikt heb om bij alle foto's de tijd te verkorten. Wel veel geklik, maar ben dan nu ook echt klaar :p
     
    boermars vindt dit leuk.
  12. gelderblom

    gelderblom Levende forumlegende

    dat heb ik ook gedaan :D
     
    boermars en Geertrui59 vinden dit leuk.
  13. miekje9

    miekje9 Levende forumlegende

    ok paar vragen

    hoeveel gewas heb je nu
    heb je al hoogwaardige camera's gemaakt
    hoeveel objectieven heb je nu

    en via mijn banner is ook kleine uitleg en een tabel die misschien meer overzicht geeft
     
  14. kakelot69

    kakelot69 Levende forumlegende

    Is je wac per ongeluk verlopen? Met wac hoef je nog maar vijf keer te oogsten voor die 6000 eventgewassen (aangenomen dat je beide velden vol hebt met kwartjes). Dat red je nog gemakkelijk want je hebt nog ruim twee dagen, maar dan moet je dus wel wac aan hebben. Kijk even na of je wac het nog doet en zo niet zet een nieuwe aan of doe mij even een duifje als je wac op is. Zonder wac gaan die kwartveldjes je niet helpen, dus let daar echt heel goed op.

    En wat die drops betreft: als je een tijdje niet kunt oogsten omdat je moet werken of slapen kun je het beste lange gewassen opzetten. Ik weet niet wat je op Baha al open hebt qua gewassen, maar hoe langer ze duren hoe beter want hoe langer het gewas hoe meer TEP en hoe meer TEP hoe meer kans op drops. Bomen neerzetten zou ik in dit geval niet doen want daar komen geen objectieven uit en die ga je ook nodig hebben. En mocht je nog niet zoveel vrijgespeeld hebben op Baha dat je echt lange gewassen neer kunt zetten, probeer dan in ieder geval op tijd te oogsten (dus niet je suikerriet zes uur lang laten verstoffen zeg maar).

    En je kunt hier ook altijd een oproepje neerzetten om drops te sturen, de forummers zijn altijd bereid iemand even vooruit te helpen.
     
    harm-jan70 vindt dit leuk.
  15. Sanham

    Sanham Levende forumlegende

    Op een heel ontspannen manier het event vanavond afgerond. Nu lekker even wat questen inleveren en voorraden draaien.
     
    LucieSchreurs en kakelot69 vinden dit leuk.
  16. gelderblom

    gelderblom Levende forumlegende

    ja he tot woensdag de tijd dan de velde weer klaar maken voor de volgende event ;)
     
  17. kakelot69

    kakelot69 Levende forumlegende

    Ik moet nog 117 objectieven, maar dat gaat nog wel lukken voor woensdag. Ik doe het ook heel rustig aan, met gewassen die ik toch nodig heb voor de quests. Op dit moment heb ik gember opstaan, en op mijn halve watervallen een zooitje bomen zodat ik eindelijk die hongerige standbeelden eens ten grave kan dragen xD
     
    boermars en harm-jan70 vinden dit leuk.
  18. NJW3

    NJW3 Junior expert


    bisschopsmuts is het langst durende gewas.
    mn wac is nog niet verlopen en heb er vanavond weer 1 gekregen.
    morgenochtend zet ik gelijk weer nieuwe wac in.
    ik heb alleen de plantage waar ik het eventgewas kan planten, ik heb hier speciaal groot deel van mn dieren tijdelijk voor weg gehaald.
    Wat is een duifje?
    Ik ben al aan t oogsten vanaf het begin, haal het gelijk binnen als het klaar is, ik geef water dus om de 4 uur hoppa binnen halen.
    Maar begrijp dus dat ik voor vanacht beter iets langs had kunnen planten, helaas het eventgewas staat er net.
    Ik wil graag heel veel drops van iedereen hihi
    bedankt weer voor het reageren.
    ik speel al vanaf april maar je merkt t al heb nog lang niet alles door.
    wat een leuk verslavend spel
     
    gelderblom en janniekwak vinden dit leuk.
  19. vanDijk1970

    vanDijk1970 Levende forumlegende

    Laatste sprint is hier net in gezet, nog 21 foto's maken en ik heb dan ook een gazelle:D:inlove: binnen. Dat zal wel morgen worden aangezien ik niet genoeg camera's op dit moment heb in voorraad>:(:p.

    Met een duifje wordt bedoeld dat je een berichtje via je spel verstuurd naar iemand NJW.
     
    gelderblom vindt dit leuk.
  20. kakelot69

    kakelot69 Levende forumlegende


    o_Ooohhhh, je hebt alleen de plantage nog maar open! Dat verklaart een hoop. Kijk es of je het oerwoud ook open kan krijgen? Als ik het me goed herinner ging dat met sterretjes, in de boom. Je krijgt dan niet meteen het hele oerwoud open (het laatste stukje moet met bananen) maar het scheelt toch echt een jas. En bisschopsmutsen zijn prima, daar heb ik het ook een hele tijd mee gedaan. Zo lang je ze maar op tijd oogst. Ik gebruik ze nog steeds vaak als ik geen zin heb om negentien uur te wachten op de saguaro's xD

    Duifje is een IGM, een berichtje dus via het postkantoor. Ik zal je zo nog even een wac sturen en dan stuur ik je morgen een dropje.
     
    harm-jan70 en gelderblom vinden dit leuk.
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.