Praatgroep forumpuzzel voorjaar 2015

Discussie in 'Overig archief' gestart door RonSchoof, 19 Maart 2015.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. -kwiebus-

-kwiebus- Actieve auteur

Aaahhhh....jaaa...ik heb m!!!:D Thanks....
    gossie, heb me daarstraks daar echt blind zitten staren en kon m echt nie vinden :oops:xD

vinc05 vindt dit leuk.
  2. schaapje52

schaapje52 Levende forumlegende

Oh dit is echt super xD. Lig hier helemaal in een deuk :wuerg: Heb ik het eerste stukje gevonden en opgeslagen, daarvoor mijn dank voor de uitleg, heb ik niet opgelet waar ik heb opgeslagen, ben ik het stukje kwijt, pffffxD. Kan ik op mijn eigen pc een speurtocht gaan houden op zoek naar het puzzel stukje xD.

Ja, ja schaapje heeft een hint voor het 2e stukje. Staat bij een melding van schaapje zelf xD nr 32.

Moet nu ook nog de chat gaan leren, dit gaat niet goedkomen hoor xD.

vinc05 en robbiefarmer vinden dit leuk.
  3. .babouska.

.babouska. Forum-baron

Leuk weer eens een forumpuzzel. ik heb ze alle twee gevonden via de aanwijzingen, maar ik ga er ook de chat niet voor op. hoop dat ze toch op het forum komen. Het is toch niet voor niets een forumpuzzel:wuerg:. Noem het dan een chatpuzzel.8)

4. -kwiebus-

-kwiebus- Actieve auteur

haha...ja...schaapje52..je bent gewoon onderdeel van de puzzel gewordenxD

vinc05 en schaapje52 vinden dit leuk.
  5. schaapje52

xD mag ik wel extra mijn best doen om alle stukjes te vinden xDals ik een onderdeel van de puzzel ben geworden xD

bjorke-annika vindt dit leuk.
  6. miekje9

miekje9 Levende forumlegende

Corrie
    Ik mag het hier niet posten helaas
    Wel kunnen chatters de chat aanwijzing in de chat posten als je het vraagt .
    Dat mag wel namelijk.
    En het word herhaald in alle rooms. En als je vraagt maakt het niet uit waar je vraagt.

7. pino460

pino460 Forum-hertog

puzzel stukje 2 nog steeds niet gevonden nummer 32 van 1000 is belangrijk stuur maar een duifje

8. *Willeke*

*Willeke* Commandant van het forum

Complete verstandsverbijstering :wuerg: , krakende hersenpan.... nog geen stukje gevonden o_O

Help.... 8)

9. RonSchoof

RonSchoof Levende forumlegende

Komende dagen moet de hulp wel van de medespelers en zoekers komen, en ik weet zeker dat die dat ook graag doen.

Voor deze eerste dag zal ik de tips uitleggen.
    Daarbij hoort wel dat je een beetje vertrouwd bent met het forum want alles verwijst naar dingen op het forum.
    En als je daar nooit verder kijkt zul je meer hulp van medespelers nodig hebben.

De forumtip van vrijdag luidde: "Deze ontwikkeling smurft zijn eigen plek"
    Dan zoek je dus naar iets op het forum waar over ontwikkelen wordt gesproken. Bijvoorbeeld het forumgedeelte Ontwikkellaarsblog.
    En vanwege de term "smurft" zoeken naar een plaatje waar een smurf in voorkomt.

De tweede chattip luidde "Varun wist niet wat hij zag!"
    Varun is de producer van Farmerama.
    Dus je zoekt een plaatje met een smurf in een bericht van de producer in de afdeling Ontwikkellaarsblog.
    En als je daar niet opkomt, op de chat en op het forum (dus in dit draadje) zijn zeker mensen bereid je te helpen.

De eerste chattip luidde "nummer 32 van de 1000 is een belangrijke deelnemer."
    Al weer iets lastiger als je het forum niet zo goed kent, maar medespelers zullen je al gauw vertellen dat er een draadje TOP 1000 is en dat dat staat in de forumafdeling Users for users.
    En dan moet je het stukje dus zoeken bij nummer 32, niet in de lijst met bijna 1000 deelnemers maar in het berichtnummer.

10. *Willeke*

*Willeke* Commandant van het forum

Thnxx Ron, ik ga nog maar een poging wagen :p

Laatste bewerkt: 21 Maart 2015
  11. jackie1954

jackie1954 Forum prof

vandaag nog niks gevonden met die hint

12. bibi9999999

bibi9999999 Teller

Ik wel :)

13. BaukeS

BaukeS Halfgod

in welke chatroom moet je eigenlijk kijken voor de hint?

14. schaapje52

Vraagje? De 2 chat tips die Ron geeft, horen die dan bij elkaar of is dit alweer een nieuwe tip voor vandaag.
    Als ik die 2 tips volg kom ik steeds bij hetzelfde plaatje uit xD. Ik heb daar alles aangeklikt en bekeken. Ik heb dus nu wel 3 plaatjes xD.

@BaukeS: Geen idee welke chatroom. Weet niet eens hoe het werkt. Ik heb daar gekeken, zie alleen maar namen links en rechts en lege velden. Als ik ergens op klik gebeurt er totaal niets. :wuerg: Ik heb daar als eens een avond aan besteed in het verleden maar de chat is niks voor mij :oops:.

15. vinc05

vinc05 Forum freak

Schaapje je bent helemaal bij.
    Tot nu toe dus 3 stukjes puzzel.

schaapje52 vindt dit leuk.
  16. schaapje52

xD :music:

17. enk52

enk52 Levende forumlegende

Nee hoor, zijn 4 stukjes te vinden:)

schaapje52 vindt dit leuk.
  18. BaukeS

BaukeS Halfgod

ja maar zonder tip is die 4e niet te vinden.
    dat is zoeken naar een speld in 100 hooibergen tegelijk

19. polkey

polkey Oudgediende

Dat meen je toch niet :(
    Ik heb na tig pagina's en nadenken eindelijk een stukje gevonden door die ene tip van Ron.
    Moet ik weer die hersencellen aan het werk zetten ( kan mijn boodschappenlijst voor vandaag niet eens bijeen krijgen )

Kan niet zonder de chat, door de tip daar en zoeken is nummer twee ook binnen
    Ga ik nu verder met lijstje ;)

20. zeij001

zeij001 Junior expert

stukjes van vandaag ook weer gevonden!

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.