Praatgroep forumpuzzel voorjaar 2015

Discussie in 'Overig archief' gestart door RonSchoof, 19 Maart 2015.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. miekje9

miekje9 Levende forumlegende

Tja dat is natuurlijk te verwachten als degene die de puzzel gemaakt heeft smurfen in zijn banner heeftxD

LucieSchreurs en schaapje52 vinden dit leuk.
  2. schaapje52

schaapje52 Levende forumlegende

Smurfen zijn inderdaad leuk, vroeger, heel lang geleden, had ik als kind vele smurfen, die kreeg je bij het tanken. Ah dan begrijp ik waarom er smurfen in de puzzel zitten xD

3. BaukeS

BaukeS Halfgod

ja, en dat terwijl er in de oplossing ... (houd ik nog even geheim voor hen, die het zelf willen oplossen) :wuerg:

4. boemer49

boemer49 Oudgediende

stukje 1 en 2 ook weer gevonden , maar smurf er nog weinig van ....????ook al staat alles in elkaar maar ik heb nog een paar daagjes komt goed ....

5. Jokertje_

Jokertje_ Forum-hertog

o_Ok weer gevonden was een makkie vandaag

schaapje52 vindt dit leuk.
  6. tootje

tootje Commandant van het forum

Geef eens een tipje jokertje.. 'k Vind hem niet zo snel....:music:

7. #Stoffie78#

#Stoffie78# Oudgediende

1e stukje van vandaag ook weer gevonden, nu nog wachten op de tip van het laatste stukje.
    De rebus is al bijna opgelost, snap alleen niet wat het woord moet zijn, waar het 1e stukje van vandaag ook mee te maken heeft.

8. schaapje52

Heb je een hint, ik kan dit stukje niet vinden. Waar ik dacht dat het zou moeten staan, staat die niet.

9. tootje

'k Vind hem ook niet....denk te ingewikkeld ...denk ik....stoppen met denken ...denk ik.8)xD
    Iemand een tip?

Je hebt :
    ambachtspunten
    bioscoop punten
    boompunten
    en mensen die overal een punt van maken, maar daar is geen FAQ voor...:music:

schaapje52 en bibi9999999 vinden dit leuk.
  10. #Stoffie78#

#Stoffie78# Oudgediende

het is ergens waar je kan melden dat je geen punten hebt gekregen, als je iets gekeken hebt.

schaapje52 en tootje vinden dit leuk.
  11. tootje

Je bent een schat Stoffie.... :inlove:

12. schaapje52

Ah, dank je wel. Ik hoop dat ik het nu weet. Daar had ik nu net niet gezocht.

tootje vindt dit leuk.
  13. Corrieveen

Corrieveen Oudgediende

Dat had ik ook. Is mij ook nog niet duidelijk. Misschien krijg ik nog een ingeving.

14. Jokertje_

Jokertje_ Forum-hertog

Sorry mensen, de reactie van mij was op het laatste stukje van gisteren dat had dus geen betrekking op vandaag, want ik had wel gekeken maar ik wist niet in welke hoek ik moest kijken. Stoffie je bent een engel ik weet het nu

schaapje52 en tootje vinden dit leuk.
  15. tootje

ik vind die smurf nogal raadselachtig...... Zou er écht iets gesmurft moeten worden......Staat er écht het woordje smurf in de oplossing??o_O:oops: of slaat het op die hooivork? of op het feit dat die smurf een boer is?

16. bibi9999999

bibi9999999 Teller

Dat is nu ook precies wat ik me afvroeg.....

tootje vindt dit leuk.
  17. tootje

Nou is Ron natuurlijk wél de eindsmurf hier....maar het is niet helemaal duidelijk hè...meerdere opties mogelijk :p
    Dan wordt het gokken in plaats van weten....8)

18. schaapje52

Wie o wie is die schone dame in haar mooie outfit en wat doet zij daar? Deze dame is net zo'n raadsel als die 2 smurfen :wuerg: Eerst maar koffie nemen, zwart, misschien krijg ik dan de oplossing.

19. #Stoffie78#

#Stoffie78# Oudgediende

Dat van die smurf had ik me wel snel bedacht (denk in ieder geval dat ik het goed heb), maar inderdaad die dame vind ik ook erg lastig.

PS. ik wil wel tips geven, maar weet niet in hoeverre dat wel of niet mag...

20. buikie1512

buikie1512 Forum-baron

die dame zingt een bepaalde stem

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.