Praatgroep - Fondue party

Discussie in 'Overig archief' gestart door Klaartjuh, 18 Februari 2016.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Leo.netten

    Leo.netten Teller

    Je kan ook de fokdieren t.e.m level 8 inleveren dan heb je de sterren en kan je later misschien level 9 en 10 kopen.
    Een fokdier tot level 10 uit spelen kost heel erg veel SV
     
  2. Snowdrops1

    Snowdrops1 Forum-analist

    Ik heb het gehaald!
    Net op het nippertje... :wuerg:
    heb wel nog 2 gevlekte muizen op de markt gekocht om het hele event uit te spelen...:p
     
  3. yoniti

    yoniti Forumkenner

    Ik ben helemaal klaar. Wilde de laatste gevlekte muizen niet doen. Toch nog maar wel gedaan :D
     
  4. schaapje52

    schaapje52 Levende forumlegende

    Gefeliciteerd hoor! Je hebt trouwens een fantastische mooie banner. :music:
     
    Daxter1966 en knoepertje vinden dit leuk.
  5. Sharon

    Sharon Junior expert

    Gefeliciteerd hoor dames! Mooi op tijd. :)
     
    Snowdrops1, yoniti en Borkie vinden dit leuk.
  6. yoniti

    yoniti Forumkenner

    Dankje wel. Bjorke-Annika heeft hem voor me gemaakt! Vind hem helemaal super!!! Zie overal trouwens prachtige banners die ze gemaakt heeft!
     
  7. spelboyke

    spelboyke Oudgediende

    hoe krijg je dat voor elkaar;)
     
  8. knoepertje

    knoepertje Oudgediende

    Twee computermuizen :wuerg: ???
    Heb er vandaag nog eens 100 fokken tegen aan gesmeten :( heb nu twee X Jerboa dat is het hoogste >:(.
    Muizen en gevlekte muizen krijg ik genoeg terug maar hoger dan Jerboa / vergeet het maarxD.
    Bij de Baha dieren precies hetzelfde kan nergens verder met een Quest >:(.

    Ik heb in totaal 400 X gefokt . Zeer veel SV gevangen bij de carnavals optocht en maak bijna elke dag wel een SV in de molen.o_Ok nog buren die SV kopen waarvan ik mee profiteer , Parfum zat per dag krijg ik er 20 van mijn 5 bomen . Dus nergens gebrek aan.Alleen de leefomgeving moet het dan zijn :(. Maar heb voor en achter landerijen :) weet het ook niet meer ;)
     
    Laatste bewerkt: 28 Februari 2016
    blackscorpion64 en DarkDevilDude vinden dit leuk.
  9. annigjen

    annigjen Keizer van het forum

    Veel fokken en genoeg SV hebben/kopen. Deze keer wel heel veel gekocht. Maar ook veel mazzel erbij gehad
     
    Laatste bewerkt: 28 Februari 2016
    Daxter1966 vindt dit leuk.
  10. spelboyke

    spelboyke Oudgediende

    toch nog bijna de quest af op een 1 computermuis na:)
     
    Laatste bewerkt: 28 Februari 2016
    farmermikkie en DarkDevilDude vinden dit leuk.
  11. knoepertje

    knoepertje Oudgediende

    Ik heb in totaal 400 X gefokt . Zeer veel SV gevangen bij de carnavals optocht en maak bijna elke dag wel een SV in de molen.o_Ok nog buren die SV kopen waarvan ik mee profiteer , Parfum zat per dag krijg ik er 20 van mijn 5 bomen . Dus nergens gebrek aan.Alleen de leefomgeving moet het dan zijn :(. Maar heb voor en achter landerijen :) weet het ook niet meer ;)
     
    DarkDevilDude en annigjen vinden dit leuk.
  12. #Stoffie78#

    #Stoffie78# Oudgediende

    Kwam vandaag om kwart over 2 thuis van een weekendje weg. Mooi mijn muisjes geoogst. Wilde ze inleveren bij de quest, was deze al afgelopen. Gewoon helemaal niet naar de einddatum gekeken, dacht dat ik het wel op mijn gemakje kon doen. xD
     
  13. annigjen

    annigjen Keizer van het forum

    De een heeft meer mazzel dan de ander. Ik geloof dat ik deze keer wel voor 200 euro aan SV heb gekocht. Is niet normaal meer. Zal dat ook niet weer doen.
    Inmiddels 3 computermuizen bij elkaar. Nu de rest nog. Maar kom een heel eind
     
    Daxter1966 en DarkDevilDude vinden dit leuk.
  14. Sintra98

    Sintra98 Levende forumlegende

    Ik heb precies voor tien uur vanavond de 2 nieuwe Coöperatie questen kunnen afronden :music:
    Ik heb op dit moment alle opdrachten in de Coöperatie voltooid :inlove:
     
  15. annigjen

    annigjen Keizer van het forum

    Hier ook ver gekomen. Geslaagde BBD
     
    Sintra98 vindt dit leuk.
  16. farmermikkie

    farmermikkie Levende forumlegende

    Fok je alleen met gewone muizen? Je kunt ook gevlekte in de hotels stoppen, en dan zo steeds weer verder.
    Of als de prijzen binnenkort weer een beetje genormaliseerd zijn, je gevlekte verkopen en er hogere voor terugkopen.
     
    Borkie en blackscorpion64 vinden dit leuk.
  17. Tesselschade

    Tesselschade Veteraan

    :eek:o_O........xD
     
    katbla vindt dit leuk.
  18. knoepertje

    knoepertje Oudgediende

    • dubbelpost samengevoegd. Klik op de ´bewerk´ knop als je iets wil toevoegen
    Jeetje , meen je dat nou ??? Koop nooit SV. Fok ik liever niet , ga echt niet kopen.

    Nee hoor ook gevlekte en keukenmuizen .Alles weg , kwam niet hoger op. Kreeg veel gewone muizen ervoor terug wat gevlekte muizen en iets aan keukenmuizen.
    Zat gewoon hier in het verdomhoekje :oops:;)
     
    Laatst bewerkt door moderator: 29 Februari 2016
  19. enk52

    enk52 Forum Moderator Team Farmerama NL


    Knoepertje wil je erom denken dat dubbelposten niet is toegestaan? Als je op meer citaten wil reageren kan je bij allemaal op reageren drukken dan komen ze bij elkaar in één reactie. Dan kan je daar bij allemaal op reageren. Als je wat toe wil voegen bij je post kan dat door middel van 'bewerk' wat onder aan je post staat. Je komt dan weer in je scherm en kan je er nog wat bijzetten.:)
     
  20. vinc05

    vinc05 Forum freak

    Knoepertje.
    Als je er 4 keukenmuizen in hebt gedaan zul je echt wel een jerboa terug hebben gekregen.
    En als je er 4 jerboa in hebt gedaan kreeg je vast een koksmuis.
    Dat zijn de regels bij de BB.
    Als dat niet zo was dan zou ik er een briefje achteraan schrijven.
    Misschien niet overgeslagen maar dat komt ook niet zoveel voor ook bij anderen niet dan hoor je bij de gelukkigen.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.