Praatgroep - Fondue party

Discussie in 'Overig archief' gestart door Klaartjuh, 18 Februari 2016.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Daxter1966

    Daxter1966 Levende forumlegende

    Dankzij de afgelopen events heb ik best veel supervoer .Helaas niet zoveel parfum dus vul ik het fokmotel zondagavond wel.
    Leuke beloningen en veel sterren te verdienen
     
    DarkDevilDude en daisy17858 vinden dit leuk.
  2. -Coco1968-

    -Coco1968- Levende forumlegende

    Dat dacht ik afgelopen week al. Maar de muizen kunnen er pas om 2 uur op maandag in. Dus ik weet niet waar je je fokhotel mee vol wilt zetten...
     
    DarkDevilDude en daisy17858 vinden dit leuk.
  3. Daxter1966

    Daxter1966 Levende forumlegende

    Dit zie ik ook nu pas .Dan doe ik wel de tweede babyboom mee
     
    DarkDevilDude en daisy17858 vinden dit leuk.
  4. -Coco1968-

    -Coco1968- Levende forumlegende

    Ik ga om 2 uur rustig een heel stel stallen vullen, en dan kan ik wanneer de draakjes en nachtmerries klaar zijn zoveel mogelijk oogsten.
    Eerst de rest oogsten en dan de 20 minuten vol maken. En dan kan ik later kijken wat ik allemaal nog weer in de fokstal moet gooien voor het weekend.
     
    DarkDevilDude, daisy17858 en Daxter1966 vinden dit leuk.
  5. annigjen

    annigjen Keizer van het forum

    IK ga maandag ook mee doen. Voor het event. En dan het weekend voor de blijvende quest. IK heb nu 15 werkstallen van de muis staan. Ik kan de 2x per dag oogsten. Mooi opsparen voor de quest
     
    DarkDevilDude, daisy17858 en Daxter1966 vinden dit leuk.
  6. Daxter1966

    Daxter1966 Levende forumlegende

    Goede methode , helaas heb ik niet zo heel veel tijd op maandag.En ook niet zo heel veel parfum. Ik gooi zondag het fokmotel dan wel vol met pandaas,apen en kamelen voor de bahamaquest
     
    DarkDevilDude en daisy17858 vinden dit leuk.
  7. -Coco1968-

    -Coco1968- Levende forumlegende

    Met de rune, wolkenrij en een roze gelei is het 2 uur. Dus heb ik van 2 tot 3 om in een rustig tempo al mijn muizen erin te gooien om ze om 5 uur te kunnen oogsten. En eerder zijn die draakjes e.d. niet klaar, ik ben op z'n vroegst s'morgens om 7 uur aan het oogsten, vaak een half uur later. Als ik tijd en zin heb kan ik dan dus de stallen weer vullen om 2 uur later met de kraaien, die er nu eenmaal 12 uur over doen, nog een keer een rondje te maken. Vermoedelijk ben ik dan wel overal een parfum voor nodig, anders is het nog stressen, maar zoveel parfum heb ik nog wel.
     
    DarkDevilDude en daisy17858 vinden dit leuk.
  8. Daxter1966

    Daxter1966 Levende forumlegende

    Ik zit op een twaalf uur ritme. Dat is wat betreft gezin en werk het makkelijkst haalbaar. Met events lukt het me vaak ook wel om er nog een oogst extra in te gooien. Helaas heb ik in de middag buiten het weekend om gewoon weinig tijd . Ik had als ik de motels al gevuld had 1 keer kunnen oogsten . Ik heb wel wat parfum ,maar gewoon minder tijd en geen zin om er voor te gaan stressen
     
    DarkDevilDude, knoepertje en daisy17858 vinden dit leuk.
  9. msMaybecouple

    msMaybecouple Forum prof

    Ik heb er nu al wat koekoeken in het fokhotel gezet. Met die quest ben ik het meest bezig. (heb koekoeken genoeg van de tijd dat je ze nog gewoon uit de stallen kreeg :) Maandagmiddag stop ik er wel de muizen in. Wel haal ik er alles pas uit als de BBD begonnen is.
    Ik heb nog nooit zoveel supervoer op voorraad gehad, meer dan 800 dankzij het carnavals event:inlove:
    Ik merk dat ik nu lang niet zoveel parfum meer nodig heb met het nieuwe fokmotel. Eerst had ik maar een max van 20 fokmotels staan, nu zet ik gewoon het fokmotel zo vol als ik op dat moment wil fokken. Scheelt zoveel ruimte.
    Inzetten doe ik gewoon met de hand, tegen de tijd dat er geoogst moet worden zet ik wel knechten in.
    Hier ga ik trouwens verder heel zuinig mee om, zodat ik op het moment dat het echt nodig is, ik er gebruik van kan maken :)
     
    DarkDevilDude en daisy17858 vinden dit leuk.
  10. yvon61

    yvon61 Forum-analist

    Wist niet eens dat ik het had, ooit gemaakt maar wanneer? Heb ruim 350 kaas staan in de schuur. Dus
    valt eens een keer mee :music:
     
    DarkDevilDude, daisy17858 en hendrika73 vinden dit leuk.
  11. BoerAnnelies

    BoerAnnelies Alwetend orakel

    Dom van mij, wilde ze net gaan vullen maar kon de muis al nergens vinden :(, vervolgens las ik dit bericht.
    Denk dat ik ze er nu gewoon maandagmiddag om 14.00uur er in zet en dan de staak en roze gelei eet. Volgens mij moet het dan mogelijk zijn om ze voor 22.00uur te kunnen oogsten en alles wat ik niet red met de quest komt dan dat weekend wel weer. Ik ga er niet veel parfum tegen aan gooien, want daar heb ik nooit veel van en ben er wat zuinig mee.
     
    DarkDevilDude en daisy17858 vinden dit leuk.
  12. hendrika73

    hendrika73 Commandant van het forum

    Babyboom is maandag tot 20u.
     
    DarkDevilDude, daisy17858 en -Coco1968- vinden dit leuk.
  13. BoerAnnelies

    BoerAnnelies Alwetend orakel

    Ik ben er wel weer lekker bij of niet o_O
     
  14. hendrika73

    hendrika73 Commandant van het forum

    Ach het is weekend........xD
     
    DarkDevilDude, _Jeanie_ en daisy17858 vinden dit leuk.
  15. theav71

    theav71 Levende forumlegende

    Hier gelijk na de aankondiging al de fokstallen gevuld met kamelen :) Wil graag nog een paar oranje kamelenstallen er bij en de mandjes hebben me goed van supervoer voorzien.
     
    DarkDevilDude, Lokerengirl en daisy17858 vinden dit leuk.
  16. _Jeanie_

    _Jeanie_ Teller

    Volgens mij las ik toch ook echt tot 22.00.... Ik was al blij want ik moet werken tot 20.30 en dacht nog even de stallen te legen voor het afgelopen was :oops:
     
    DarkDevilDude en daisy17858 vinden dit leuk.
  17. hendrika73

    hendrika73 Commandant van het forum

    Helaas echt 20u., heb het stukje gekopieerd;
    "En we mogen maandag ook al met een kleine warming-up beginnen, deze dag zal er een Babyboom-dag zijn van 14:00 uur tot 20:00 uur."
     
    DarkDevilDude, _Jeanie_ en daisy17858 vinden dit leuk.
  18. muts70

    muts70 Veteraan

    Ik zou de volgorde even omdraaien Annelies. Eerst de staak activeren, roze gelei eten en dan pas de hotelletjes vullen met de muizen.....;)
     
    DarkDevilDude, _Jeanie_, daisy17858 en 3 anderen vinden dit leuk.
  19. daisy17858

    daisy17858 Forum-overlever

    Of het maandag gaat lukken is nog maar de vraag.
    Gelukkig is er dan nog altijd het weekend.
    Inmiddels 550 muizen en genoeg sv dankzij het carnavals event.
    Misschien idd panda's erin stoppen ivm kastelen in het zand
     
    DarkDevilDude, annigjen en Daxter1966 vinden dit leuk.
  20. popje4

    popje4 Levende forumlegende

    hoi ik kom niet in de technische afdeling....als ik een vraag wil stellen over dit event ( een probleem) dan kom ik weer op de startpagina van het forum? is dit al bekend? ook zo met algemene vragen....doe ik iets niet goed (linkje werkt niet denk ik) of is nog niet online?
    praatgroep doet het wel....
     
    DarkDevilDude vindt dit leuk.
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.