Praatgroep fokevent Overal bulten

Discussie in 'Overig archief' gestart door Klaartjuh, 12 December 2016.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. hwjstolwijk

    hwjstolwijk Alwetend orakel

    dank je
    nu maar hopen dat ik hem niet ga vergeten:music:
     
    blackscorpion64 en daisy17858 vinden dit leuk.
  2. janjoke

    janjoke Doorzetter

    Hoi, Een archeoloog kameel levert 2.350.000 BD op bij verkoop.
    Als je mee doet met de quest krijg je een schamele 100.000 BD. Dat is echt armoe.

    Denk dat ik deze quest maar over sla ook que beloningen.
    Groet janjok
     
  3. annigjen

    annigjen Keizer van het forum

    OO dan had ik het verkeerd gelezen. Dacht dat het alleen voor de fok was. 200 tg zou ik nog over nadenken. Maar ik heb gelukkig weer alles vrijgespeeld en dankzij dit event weer 21 GB en sta op het punt te levelen, komen er dan nog eens 5 bij
     
    kimmie2012, blackscorpion64 en daisy17858 vinden dit leuk.
  4. jolars

    jolars Gevorderde

    @hwjstolwijk Graag gedaan! Ik vergat nog wel een stap. Na het decovaasje moet je het tabblad consumptiegoederen kiezen en dan het kistje met arbeidsbenodigdheden.

    @Coco Ik denk het niet dat je het aantal kunt aangeven. Ik heb op het moment geen knechten, dus ik kan het helaas niet even controleren.
    Als je via de linkerkant in het scherm je inventaris opent, gaan wel alle kisten in 1 keer open. Net geprobeerd met ambachtsbenodigdheden. (Je krijgt altijd 2 per keer van de wolkenrij.)
     
    blackscorpion64 en hwjstolwijk vinden dit leuk.
  5. bjorke-annika

    bjorke-annika Alwetend orakel

    Hier de kameeltjes ook allemaal ingeleverd en de quest afxD
     
  6. irene257

    irene257 Gelegenheidsauteur

    Wow, uit fok van normale kamelen, 1x een woestijnschip gekregen. Zo'n groot verschil in level heb ik nog nooit gehad. Groet Irene
     
    Errim, kimmie2012, blackscorpion64 en 6 anderen vinden dit leuk.
  7. hwjstolwijk

    hwjstolwijk Alwetend orakel

    netjes
    ik zou hem verkopen denkzelf dat het zonde is om hem in te leveren
     
  8. Daxter1966

    Daxter1966 Levende forumlegende

    De eerste 4 fases van het tweede gedeelte klaar. Ik vind de volgende drie ook nog wel aantrekkelijk dus misschien koop ik fokdieren op de markt .Ligt eraan hoeveel bd ik de komende dagen ga verdienen en of de prijzen dalen of gaan stijgen .Op xich is het goed wat ik al binnen heb gekregen maar de GB lachen me wel toe
     
    katbla, kimmie2012, bjorke-annika en 3 anderen vinden dit leuk.
  9. hwjstolwijk

    hwjstolwijk Alwetend orakel

    ben bij de garnet stallen gekomen, en nu ga ik waarschijnlijk er mee stoppen

    heb iedergeval 1 kist vrij gespeeld:D
     
    Rozie67, eevee60, farmermikkie en 2 anderen vinden dit leuk.
  10. lonnie57

    lonnie57 Forum-hertog

     
    blackscorpion64 vindt dit leuk.
  11. jolars

    jolars Gevorderde

    Voor de zekerheid: Je hebt een sieritem en upgrades gewonnen. Als je het sieritem (waar je de upgrades overheen hebt gezet) oogst, krijg je zo'n kist in je inventaris.
     
    hwjstolwijk, blackscorpion64 en daisy17858 vinden dit leuk.
  12. daisy17858

    daisy17858 Forum-overlever

    Hier het event klaar.
    Bijna alles ingeleverd behalve de laatste van opdracht 2.
    Ik heb die laatste kameel gekocht (14 milj.) maar dan heb je ook wat, zullen
    we maar zeggen.
    185x gefokt kosten 370 supervoer.:wuerg:
    Over 703 kamelen, 19 sneeuw, 18 trio, 11 alpaca en 1 woestijnschip.:inlove:
    Die laatste kreeg ik uit 4 gewone kamelen.
     
  13. hwjstolwijk

    hwjstolwijk Alwetend orakel


    klopt wel nu 40 uur wachten tot ik hem kan oogsten en 2600 tep;)
     
    jolars en blackscorpion64 vinden dit leuk.
  14. -elvira101-

    -elvira101- Forum-expert

    Hier helemaal klaar had maar 1 keer het fokhotel vol gezet. Ik had nog een paar fokdieren op voorraad en genoeg kamelen.
    Heel blij met alle prijzen nu alle stallen en stekjes op gaan zetten en kijken wat daar nog voor moois uitkomt.
    iedereen die klaar is gefeliciteerd en voor degene die nog bezig zijn veel succes!!
     
  15. blackscorpion64

    blackscorpion64 Alwetend orakel

    Opa heeft tot en met opdracht 12 klaar. :)
    Opdracht 14 de sultan ook al binnen.
    Nu nog eventjes 736.000 tegenwaarde bij elkaar zien te sprokkelen voor opdracht 13. :wuerg:

    Ben bijna door mijn geld en supervoer heen dus dat wordt nog even spannend en slim handelen op de markt.
    Gefeliciteerd voor diegene die al klaar zijn.
     
    daisy17858, Rozie67, hildemarc en 8 anderen vinden dit leuk.
  16. _Jeanie_

    _Jeanie_ Teller

    Hier helemaal klaar. Nu weer van vooraf aan beginnen voor de quest kastelen in het zand zucht ;) Maar vele prijzen rijker, ga nu es rustig kijken wat ik nu allemaal gekregen heb, heul veul dat weet ik wel :D
     
  17. blackscorpion64

    blackscorpion64 Alwetend orakel

    Whaaa, ben klaar xD
    Kreeg zomaar een extra sultan die ik maar erin gestopt heb ondanks de vele overpunten.
    Dadelijk maar de stallen opzetten en hopen op een wezeltje, die mis ik nog.
     
    daisy17858, Rozie67, hildemarc en 7 anderen vinden dit leuk.
  18. sanne22011

    sanne22011 Doorzetter

    Ik heb het event kamelen klaar.
     
    daisy17858, Rozie67, sproetje06 en 3 anderen vinden dit leuk.
  19. _Jeanie_

    _Jeanie_ Teller

    En uit mijn stekjes kreeg ik mijn 2e anjou peer :) De 1se kreeg ik uit de stekjes van de adventkalender en nu mijn 2e, blij!
    Stallen staan op Baha, op Farma doe ik morgen, daar had ik al lange gewassen gezaaid voor de nacht. Snel klaar dit event, een stuk armer wat kamelen én fokkamelen betreft lol en een stuk rijker aan TEP en andere mooie prijzen!
     
  20. kimmie2012

    kimmie2012 Forummeester

    ik ben nu level 82 (eindelijk) en speel ook niet met echt geld. nu pas vorige week mijn eerste event uit gespeeld. ik begon rond level 60 ook wat gefrustreerd te raken omdat ik steeds niet ver kwam. kreeg toen te horen dat t vanaf level 80 wat makkelijker zou worden. dat klopte heel aardig. ik kan nu redelijk mee doen en nog zijn er dingen die ik elke keer weer bij leer.

    De beste tip die ik j kan geven is: kom veel op t forum. lees hoe iedereen t aanpakt. er zitten hier spelers die al lang en erg slim spelen. nooit maar dan ook nog nooit laten ze een vraag die j stelt onbeantwoord. altijd hebben ze goede tips en zijn ze bereid hulp te bieden waar ze kunnen. luister goed naar ze en stel echt alle vragen die j hebt. Bij mij heeft dit mijn spel enorm geholpen en t is nog gezellig ook :D . Heel veel succes! ook bij jou komt t goed echt waar
     
    wima3102, schaapje52, sanne22334 en 9 anderen vinden dit leuk.
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.