Praatgroep fokevent Overal bulten

Discussie in 'Overig archief' gestart door Klaartjuh, 12 December 2016.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. kimmie2012

    kimmie2012 Forummeester

    ik ben weer een level omhoog bij baha. nu nog 1 banaantje nodig om de kamelenfok vrij te spelen. maar die krijg ik wel met t inleveren van de eerste kamelen :D
    dus ik doe lekker mee!
     
  2. Tesselschade

    Tesselschade Veteraan

    hahaha LOL Dan heb ik de kameel vast uit een stalletje gekregen :)
     
    blackscorpion64, knoepertje en daisy17858 vinden dit leuk.
  3. BoerAnnelies

    BoerAnnelies Alwetend orakel

    Waarschijnlijk staat het al ergens op het forum, maar heeft iemand al een berekening gemaakt hoeveel kamelen we in moeten leveren om alles te halen of wat het beste is? Is er ook een linkje ergens naar een fan pagina zodat we niet zelf hoeven te rekenen ;)?
     
    blackscorpion64, knoepertje en daisy17858 vinden dit leuk.
  4. Rozie67

    Rozie67 Gevorderde

    grinnik had ik al gedaan dat uitrekenen,
    Dit is voor de hele bups ronde 1 en 2

    Alleen voor ronde 1
    nr. 1/ 1x trio + 1 kameel // nr.2 1 Alpaca + 5 kamelen // nr.3 1 Alpaca + 2 trio + 1 sneeuwkameel // nr.4 2 Alpaca + 2 sneeuwkamelen + 4 kamelen // nr.5 1 Archeoloog + 3 kamelen // nr.6 1 Archeoloog + 2 trio + 2 Sneeuwkamelen + 3 kamelen // nr.7 1 Archeoloog + 1 Alpaca + 2 sneeuwkamelen.
    Ronde 2
    nr.8 1 Archeoloog + 2 Alpaca + 3 trio // nr.9 2 Archeoloog + 1 Alpaca + 1 trio + 1 sneeuwkameel + 4 kamelen // nr.10 1 Mummie // nr.11 1 Mummie + 1 Archeoloog + 2 trio + 2 sneeuwkamelen + 2 kamelen // nr.12 1 Mummie + 1 Archeoloog + 2 Alpaca + 1 trio + 1 sneeuwkameel + 4 kamelen // nr.13 2 Mummie + 3 Alpaca // nr.14 1 Sultan Kamaldin

    Aantal Totalen
    26 Kamelen
    11 Sneeuw Kamelen
    12 Trio
    15 Alpaca
    8 Archeoloog
    5 Mummie
    1 Sultan Kamaldin
     
    Laatste bewerkt: 14 December 2016
  5. beereekhoorn

    beereekhoorn Forum prof

    Dank je wel, ik was er net aan begonnen maar kwam er niet uit :)
     
    blackscorpion64, daisy17858 en Rozie67 vinden dit leuk.
  6. BoerAnnelies

    BoerAnnelies Alwetend orakel

    Phoe wat veel zeg. Totaal aan punten heb je voor ronde 1 542.800 en voor ronde 2 3.443.500 punten nodig. Dus samen maakt dat 3.986.300 :( Dat is echt wel heel veel hoor.

    Persoonlijk is mijn doel om alle events uit te spelen, maar bij deze heb ik mijn twijfels. Kost best wel veel en die kist vol boerderijbenodigheden vind ik ook niet echt om naar huis te schrijven als ik zie wat dat gaat kosten.
     
  7. Rozie67

    Rozie67 Gevorderde

    Nog 2 archeloog kamelen nodig dan heb ik alles compleet voor zowel ronde 1 als 2 viel me mee wat het aantal sv betreft. Was ongeveer 450 sv nodig voor dit event had alleen maar een zooitje gewone kamelen en 8 sneeuwkamelen die ik had gekocht.
     
  8. -Coco1968-

    -Coco1968- Levende forumlegende

    Tja, als je alles inlevert, levert het sieritem behoorlijk ep op. Met dus ook nog steeds een extraatje.

    Ik vraag me wel af of je die kistjes straks wel kunt kiezen hoeveel je er wilt openmaken, het zou jammer zijn als dan de mest of draaien alsnog in het niets verdwijnen.
    Ik dacht even dat ik voor de eerste fase 16 kamelen moest inleveren (dat klopt), voor de 2e fase 7 sneeuwkamelen, maar dit klopt niet.
    Nu dus maar uitzoeken wat ik het beste in kan leveren.
     
    blackscorpion64, daisy17858 en Rozie67 vinden dit leuk.
  9. jolars

    jolars Gevorderde

    Hahaha, die kamelen die een stukje lopen!:inlove:
     
  10. margo-64

    margo-64 Grote forummeester

    Blijf het belachelijke aantallen vinden, en spelers in lager level, voor die niet te doen, alleen al de fok op baha vrij te spelen, vroeger, in 2010 was het nog leuk om questen en events te spelen:p
     
  11. mamiagk

    mamiagk Forumkenner

    haha, ja geweldig! als je het event af hebt blijven ze lopen!
    bijna geen kamelen meer maar wel event af, heb totaal ik denk 125 keer gefokt, had nog het een en ander op voorraad, dat is fijn!leuk om af en toe een event te doen die makkelijk gaat en daarna rust om voorraad aan te vullen, die tijd ontbreekt nog wel eens namelijk.
     
  12. Fam.Farmer

    Fam.Farmer Forum-overlever

    Heb kamelen af had gelukkig nog een sultan staan in totaal 182 x gefokt.
    o_Ok nog wat andere fokdieren staan. Ziet er leuk uit die rondlopende karavaan.

    Iedereen veel succes :)
     
  13. katbla

    katbla Forum freak

    ik heb t/m fase 13 gelopen, de laatste doe ik niet, ondanks dat die 10 GB wel aantrekkelijk zijn:music:...alle fokkamelen opgemaakt.....:wuerg:

    vind het wel leuk gedaan met die knipogende kameel...xD en swingende karavaan...

    ga nu al mijn verdiende stallen /stekjes opzetten en maar hopen op een mooie uitslag...;)

    succes allemaal......
     
  14. LadyPig73

    LadyPig73 Regelmatige auteur

    Ik ga niet zozeer voor het sieritem, wel voor de GB. Dat zijn er 20 en dat is anders toch 4x levelen. En dan de TEP er nog bij, gaat het levelen ook weer wat sneller.
     
  15. Rozie67

    Rozie67 Gevorderde

    Event klaar had alles goed berekend mijn lijstje met aantallen klopt dus wel.

    Iedereen die nog bezig is veel succes hopelijk lukt het.

    Coco1968 heb een lijstje met de aantallen hier ergens gezet op deze pagina ergens bovenaan daar staan alle aantallen op van de verschillende kamelensoorten.
     
  16. ahugenvisser

    ahugenvisser Gelegenheidsauteur

    Met genoeg kamelen op voorraad en bijna 400 SV viel het event goed te doen.
    Fok hotel stond vol klaar nog een keer bij gefokt maar snap dat het voor mensen met een lager level (nog) niet te doen is, maar heb er ook jaren over gedaan voor ik events goed ten einde bracht dus ook voor hun geld dat hard werken uiteindelijk de beste oogst geeft.
    Als iedereen het makkelijk kon halen was er geen uitdaging, en niet eerlijk tegenover diegene die veel ervaring opgebouwd hebben.
    De aanhouder wint succes allemaal want qua tijd is het heel goed te doen.

    :music:
     
  17. leni1955

    leni1955 Levende forumlegende

    Hier ook klaar en ik vind het er erg leuk uitzien.
     
  18. stien56

    stien56 Alwetend orakel

    Nog niet klaar met de 2e ronde - nog even wat kamelen in het hotel gepropt.

    Wel heel leuk was de wonderkameel die zomaar ineens opdook - inmiddels al verkocht - nog nooit zo rijk (aan bd dan) geweest:D
     
  19. Tesselschade

    Tesselschade Veteraan

    Die knipogende herkauwende kameel xDxD
     
    Laatste bewerkt: 14 December 2016
  20. Rozie67

    Rozie67 Gevorderde

    Heb het lijstje aangepast je kunt nu zien wat je per ronde nodig bent van nummer 1 tot en met nummer 14.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.