Praatgroep fokevent Overal bulten

Discussie in 'Overig archief' gestart door Klaartjuh, 12 December 2016.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. eevee60

    eevee60 Alwetend orakel

    Miljardair bedoel je zeker;)
     
  2. -Coco1968-

    -Coco1968- Levende forumlegende

  3. Fam.Farmer

    Fam.Farmer Forum-overlever

    thx coco had ik zelf moeten vinden natuurlijk ben net wakker nachtdienst gehad dus nog niet helemaal fris. :pxD
     
  4. fairie

    fairie Commandant van het forum

    Er zijn ook nog ambachtsproducten die meer EP geven, ook apart voor bepaalde producten op Baha (bijvoorbeeld paprika)
     
  5. klakje

    klakje Oudgediende

    Ben ook bezig met kamelen in het zand. Geluk hiermee, heb nu al ruim 3000 kamelen, 100 sneeuwkamelen,100 trio kamelen, 50 alpaca en dan langzaamaan wat minder. ga toch voor deze Quest maar weet nog niet hoe ver. de rest dump ik duur op de markt en koop ze later wel een keertje terug voor een grijpstuiver als dat kan.
     
  6. Errim

    Errim Regelmatige auteur

    Ah jammer, goed dat je het zegt. Ik dacht dat alle prijzen in elke kist zitten. Wishful thinking...
     
  7. -Coco1968-

    -Coco1968- Levende forumlegende

    Dat zou leuk zijn. Helaas. Met alleen 1 supervoer iedere 40 uur was ik al blij geweest.
    Nu kom ik niet verder dan leuk. De roze kamelenstal en mysteriestallen vind ik leuker.
     
    knoepertje, Daxter1966, Katinka1700 en 2 anderen vinden dit leuk.
  8. annigjen

    annigjen Keizer van het forum

    Geweldig. Ik doe zeker mee. Heb er zin in
     
    knoepertje, sproetje06, Katinka1700 en 5 anderen vinden dit leuk.
  9. LadyPig73

    LadyPig73 Regelmatige auteur

    Wauw, 20 gb! Daar ga ik voor.
     
    knoepertje, sproetje06, Katinka1700 en 4 anderen vinden dit leuk.
  10. daisy17858

    daisy17858 Forum-overlever

    Ik heb de kamelen al in de hotels zitten.
    Niet vergeten ze pas eruit te halen tijdens bbd.
    Ik start met 1461 kamelen ( nog 11 stallen staan ), dus er komen nog 22 bij.
    32 sneeuw kamelen, 5 trio, 2 archeoloog en 1 mummie kameel.
    Ben reuze benieuwd waar ik strand.
     
    knoepertje, Daxter1966, Katinka1700 en 5 anderen vinden dit leuk.
  11. blackscorpion64

    blackscorpion64 Alwetend orakel

    Was het maar zo'n feest.
    Ben momenteel een beetje blut. 3 ton aan BD daar red ik het niet mee en te laat gestart met plaatsen van de kamelen.
    Had al 1250 kamelen in de quest Kastelen in het zand gestopt.
    Ik zie wel waar het schip strand :)
     
    knoepertje, kimmie2012, annigjen en 4 anderen vinden dit leuk.
  12. boemer49

    boemer49 Oudgediende

    dit ga ik echt overslaan , mij te duur en een kameel meer of minder ,maak mij niets meer uit , om te beginnen, geen s voer genoeg maar kamelen genoeg en koop ook niets meer ik ga wel met mijn molen draaien ,voor de volgende quest .....veel succes allemaal ..
    ik lees hier wel resultaten:D
     
    knoepertje, daisy17858 en blackscorpion64 vinden dit leuk.
  13. eevee60

    eevee60 Alwetend orakel

    Gauw alles vol stallen zetten , met de bonenstaak met mazzel of een bloempot 2x daags te oogsten.
     
    knoepertje, kimmie2012, annigjen en 2 anderen vinden dit leuk.
  14. Amsneets

    Amsneets Forumleerling

    Gaat mijn deur voorbij, kan nog niets fokken op Baha. Helaas ook nog geen vleermuisfok, nodig voor bonenstaak. Luieren dan maar.
     
  15. stien56

    stien56 Alwetend orakel

    Eigenlijk....... ben ik een beetje verbaasd over alle enthousiasme hier.
    Persoonlijk vind ik dat het item nou niet echt de moeite waard is. O.k. - er zitten leuke prijsjes tussen in het event, maar is dat al die supervoer en dure fokdieren waard??

    Hier wel het fokhotel volgepropt met de kamelen (lastig hoor, al die bulten) en met de bbb kijken wat er uit komt - daarna ga ik beslissen of ik wel of niet mee ga doen.
     
  16. Tesselschade

    Tesselschade Veteraan

    'k Had al een roze kameel....uit de trein nóg een roze kameel.....en nu heeft straks iedereen die mee doet een roze kameel.
    'k Raak ze bij een ruilevent aan de straatstenen niet meer kwijt die dure roze gevallen :wuerg:xD
     
  17. sproetje06

    sproetje06 Forumbewoner

    Ik heb niet zoveel kamelen op voorraad, maar heb alles in het fokhotel gestopt.:inlove:
    Even afwachten hoe groot mijn geluk is vandaag.
    Ik ga verder per stapje kijken wat ik wel of niet inlever. Ik kan het toch niet laten om met een event mee te doen, maar uitspelen zal dit keer niet:p
    Succes allemaal!
     
  18. theav71

    theav71 Levende forumlegende

    Er is altijd wel iemand die je er een appelboom voor aanbied in de zeppelin ;) Maar wel knap om uit stallen die je alleen op de normale velden kon zetten een kameel te krijgen.

    Hier alle fokdieren van de kamelen verkocht en 80 keer kamelen in het fokmotel gezet. Afhankelijk van de uitslag ga ik inleveren of niet.
     
  19. annigjen

    annigjen Keizer van het forum

    Hier ook het hotel vol gezet. Niet alleen met kamelen. o_Ok de katten. Hoop die quest vandaag ook af te krijgen
     
  20. lovely

    lovely Forummeester

    Dit verbaasd mij ook Stien....ik begrijp er ook weinig van...die ene sv in 40 uur en dan kans maken op? Ga gewoon fokken en zie wel wat er uit komt!
     
    blackscorpion64, knoepertje en daisy17858 vinden dit leuk.
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.