Praatgroep fokevent Overal bulten

Discussie in 'Overig archief' gestart door Klaartjuh, 12 December 2016.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Butsmuts

    Butsmuts Oudgediende

    Succes iedereen die mee doet.

    Ik skip de fokevents tot dat ik op BaHa Kastelen in het zand af heb. En daarna eerst maar eens de gewone fok questen. Daar zijn er zoooo veel van.
     
    daisy17858 en blackscorpion64 vinden dit leuk.
  2. eevee60

    eevee60 Alwetend orakel

    Mmm best veul, eens even in mijn inventaris kijken dat wil misschien wel helpen.

    Nog 300.000 in de schuur , dat is een begin.
     
  3. martina6048

    martina6048 Forumleerling

    Nou ik kan nog niet fokken jammer helaas :oops: 1 banaan tekort
    Kan je voor niet te geloven 600 Tg 75 bananen kopen pfff.
    Kan je beter voor 200 Tg de fok openen als je die hebt ik heb :oops: 6 Tg
    S6 all met de fok
     
    daisy17858 en blackscorpion64 vinden dit leuk.
  4. jolars

    jolars Gevorderde

    Probeer zo snel mogelijk nog een keer te levelen op bahamarama. Dan krijg je toch nieuwe bananen? O.a. rode bowl eten geeft 2500 tep.
    Er zijn hier anderen die vast slimmere tips hebben om snel te levelen.
    succes
     
    daisy17858, blackscorpion64, katbla en 2 anderen vinden dit leuk.
  5. -Coco1968-

    -Coco1968- Levende forumlegende

    Als je 70 kamelen hebt, kun je de eerste 2 fases inleveren en krijg je 3 GB. Kun je dan alsnog fokken.
    Hoop dat je dan nog genoeg kamelen over hebt.
    Rode bowl en smoothies, chocoladepannenkoeken, allemaal niets mis mee. En de bahamaramaquesten serieus nakijken wil ook helpen. Een level up is een goed idee.
    Met voldoende kamelen, denk ik dat als het op niet meer dan 3 GB aankomt, fase 1 en 2 inleveren gemakkelijker is.
     
    Laatste bewerkt: 13 December 2016
    BoerAnnelies, dutchboy, daisy17858 en 6 anderen vinden dit leuk.
  6. |-|ans

    |-|ans Forummeester

    "Gedurende dit event zal het voor deze spelers mogelijk zijn om eenmalig voor 600 TG 75 Gouden bananen te kopen."

    Ehhh.. zo'n 20 euro voor 75 GB?! En dan nog je een slag in de rondte moeten fokken met dieren die je dan nog niet op voorraad hebt?! Inderdaad een wel héél speciale aanbieding dan... xD
     
  7. -Coco1968-

    -Coco1968- Levende forumlegende

    Het is mogelijk dat je de kamelen al enkele weken of maanden vrijgespeeld hebt, maar door de ruime keuze aan fokdieren en aan mogelijkheden in de apentempel de kamelenfok nog niet hebt vrijgespeeld. Zonder kamelen heeft het inderdaad geen nut om met het event mee te doen. Wanneer je alleen de kamelenfok nog niet hebt vrijgespeeld, kun je dat voor 20 GB of 200 TG doen. Dus deze GB is een aanbieding.
    Maar de fok zit pas in een later tempelgedeelte dan de kamelen zelf.
     
    daisy17858 en blackscorpion64 vinden dit leuk.
  8. eevee60

    eevee60 Alwetend orakel

    xD Ja zeer speciaal.
     
  9. Daxter1966

    Daxter1966 Levende forumlegende

    Ik vind de beloningen van het 2e gedeelte wel prima en heb alvast 100 fokmotels gevuld . Hopelijk komt er een hoop overslag en kom ik een eind met deze quest.
     
    knoepertje, rikmark, daisy17858 en 4 anderen vinden dit leuk.
  10. martina6048

    martina6048 Forumleerling

    Oke heel hartelijk bedankt voor de tip coco;)
     
    daisy17858, blackscorpion64 en -Coco1968- vinden dit leuk.
  11. Ellen1973

    Ellen1973 Gevorderde

    Ik lees altijd het topic 'speculaasjes', daar was al een aantal weken bekend, dat er deze keer met kamelen gefokt moest gaan worden. Toen gelijk bananen gespaard, voor de kamelen fok en al een aantal weken druk aan het fokken voor verkoop op de markt.
     
  12. katbla

    katbla Forum freak

    heb ook mijn fokstal gevuld met gewone kamelen, nu maar hopen dat ze hun best gaan doen....:p
    er zijn mooie prijzen te winnen ....:)vooral in de tweede gedeelte...

    succes allemaal, of je nu gaat fokken of verkopen...
     
    knoepertje, rikmark, daisy17858 en 4 anderen vinden dit leuk.
  13. eevee60

    eevee60 Alwetend orakel

    Ik vind de prijzen ook mooi, vooral het sieritem.Dus ik probeer in elk geval de 4e upgrade te bemachtigen.
     
  14. kimmie2012

    kimmie2012 Forummeester

    thanks!!! ik moet nog 6 GB maar kom denk nog wel een level hoger dankzij de questen maar dan moest ik er nog 2. 2 levels omhoog word wel erg moeilijk. maar gelukkig heb ik inmiddels kamelen genoeg dus 70 inleveren voor 3 GB doet voor mij de truc :D :D fijn altijd die tips op t forum
    dank je wel! :D
     
  15. Rozie67

    Rozie67 Gevorderde

    Vind de sieritems wel leuk ga mijn best doen om toch minimaal 1 z`on kist te pakken krijgen. Heb 450 kameeltjes op voorraad en 1 mummie kameel ga de fokstallen volproppen en zie wel waar het woestijnschip strand.

    Iedereen veel succes ermee.
     
  16. lijebouwman

    lijebouwman Forummeester

    wat is het verschil in een upgrade? alleen het beetje ep dat je meer krijgt?
    weet ik niet of ik tot de laatste doorga, zou het logischer vinden dat je elke keer sneller kunt oogsten!
     
    knoepertje, Rozie67 en blackscorpion64 vinden dit leuk.
  17. -Coco1968-

    -Coco1968- Levende forumlegende

    Het is in de eerste ronde steeds een beetje meer ep bij 20 uur. In de 2e ronde is het 40 uur met meer ep en een kistje.
    Ik zat ook te kijken of ik de laatste 2 fases wel interessant vind. Maar de GB en de roze kameel met nog eens een stel mysterieuze stallen vind ik toch wel de moeite waard.
     
  18. blackscorpion64

    blackscorpion64 Alwetend orakel

    Opa is ook weer van de partij.
    Ik rij al rond in de woestijn en misschien kan ik nog ergens een verdwaalde karavaan zonder eigenaar vinden want ik kom chronisch supervoer tekort ;)
     
    knoepertje, herma1234, sproetje06 en 10 anderen vinden dit leuk.
  19. -Coco1968-

    -Coco1968- Levende forumlegende

    Voor een multimiljonair is er nog vaak genoeg iets op de markt. Ongeveer 6200 kamelen en je bent er. Misschien ook op de pagina van de fokdieren kijken.
     
  20. Fam.Farmer

    Fam.Farmer Forum-overlever

    Effe een rare vraag maar wat is de tegenwaarde van de fokdieren is dit al bekend???
    Kan het nergens vinden. xD
     
    knoepertje, blackscorpion64 en daisy17858 vinden dit leuk.
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.