Praatgroep fokevent Overal bulten

Discussie in 'Overig archief' gestart door Klaartjuh, 12 December 2016.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Frodootje

    Frodootje Forumleerling

    Ik kreeg zowaar een gele melkstal en imker :( Wordt weer tijd voor de farm-express...
     
    -Coco1968- vindt dit leuk.
  2. keukendeur64

    keukendeur64 Forum prof

    Hoe gebruik je die dan? Ik heb onder het vaasje massa's knechtencoupon gevonden. Is dat een geschenk uit dat kistje?
    Ik geraak er maar niet wijs uit....ben niet echt blond
     
    Rozie67 vindt dit leuk.
  3. farmermikkie

    farmermikkie Levende forumlegende

    Als je aan de linkerkant van je scherm, op het vaasje klikt, en dan kiest voor 'consumptiegoederen', dan zoekwoord kist intikt, dan zie je de kistjes staan. Onder het kistje staat 'gebruik'. Als je op gebruik klikt, openen die kistjes tegelijkertijd.
     
    Laatste bewerkt: 19 December 2016
  4. eevee60

    eevee60 Alwetend orakel

    De knechtencoupons zijn dezelfde als die je ziet als je je zaaimachine aanklikt en het rechtse uitschuif pijltje indrukt.
     
    Rozie67 vindt dit leuk.
  5. keukendeur64

    keukendeur64 Forum prof

    • dubbelposten is niet toegestaan. Gebruik ´bewerk´als je iets toe wil voegen
    Ok denk dat ik het begin te snappen. Eigenlijk veel sv en bd opgedaan voor wat gereedschap dat ik met duizenden heb...

    Ja dat heb ik nu ook begrepen. Was al euforisch over de prachtige cadeau's maar t zijn blijkbaar gereedschapkisten, wauw wat een domper...

    Toch bedankt voor jullie uitleg.
     
    Laatst bewerkt door moderator: 20 December 2016
    Rozie67, eevee60 en farmermikkie vinden dit leuk.
  6. -Coco1968-

    -Coco1968- Levende forumlegende

    Ik denk dat je het nog niet helemaal snapt. Het kan zijn dat je ook een sieritem hebt dat gereedschapskistjes geeft, en er zijn ook grotere gereedschapskisten te winnen met events. Deze komen op dezelfde plaats te staan. En heb je blijkbaar lange tijd niet geopend.
    Van de kisten vol boerderijbenodigdheden kun je geen gereedschap hebben gekregen. Zolang je de kisten met die benaming niet onder die tab hebt staan, heb je het nieuwe sieritem nog niet geoogst.
    Euforisch ben ik nooit geweest, je kunt mest krijgen of parfum om de geur te verbloemen, en als je geluk hebt zo nu en dan ook 1 supervoer.
     
    Rozie67 en eevee60 vinden dit leuk.
  7. Rozie67

    Rozie67 Gevorderde

    Gut kreeg alweer supervoer uit het kistje 2 stuks.

    Gaat lekker zo met dat kistje.xD
     
    eevee60, -Coco1968- en farmermikkie vinden dit leuk.
  8. hwjstolwijk

    hwjstolwijk Alwetend orakel

    ik 300 bd
     
  9. eevee60

    eevee60 Alwetend orakel

    Even kijken; 25 mest 1 sv en 300bd.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.