Praatgroep - fokevent en schorpioen nieuw (fok)dier

Discussie in 'Overig archief' gestart door Klaartjuh, 3 Augustus 2021.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. wima3102

    wima3102 Forumbewoner

    @Lieve Wij hebben je posten van de verkeerde waardes wel gezien hoor, het was ons ook wel opgevallen. Bedankt dat je nogmaals de waardes heb gepost. Jammer dat er niet opgepost wordt door een mod. We hopen dat je het event suuccelvol heb kunnen spelen.

     
  2. nenek43

    nenek43 Forum-commissaris

    fijne kortingsdag van zondag 8 augustus 2021 om 10:00 uur tot 22:00 uur
    lees ik tot vanavond 22.00 uur, dus met fokken per keer 1 supervoer ipv 2...

    waarom wordt dit nu niet toegepast????:cry:

    Edit: zucht, nu wel, mijn fout, ververst
     
    -matthias1952- vindt dit leuk.
  3. Lieve

    Lieve Halfgod

    Dank je wel, toch iemand die het waardeert en ja begrijp ook niet waarom de mod niet reageren
    anders verbeteren ze toch als er fouten zijn in de faq, maar bij andere forums ( En, Du)sta die waarde niet
    Wat ik nu wel weet door te fokken met schorpioen is dat de echte waarde gewoon dubbel geeft tijdens dit spel
     
    wima3102 en LucieSchreurs vinden dit leuk.
  4. goudkevertje

    goudkevertje Gevorderde

    Ik heb hem gehaald! :) Voor het eerst een keer een event helemaal uitgespeeld. Was voor het eerst dat ik een event tot het einde heb weten te volbrengen.
     
    jolanda13, farmermikkie, vinc051 en 3 anderen vinden dit leuk.
  5. Susannamaria

    Susannamaria Keizer van het forum

    Gefeliciteerd goudkevertje:music: Dat gaat nu vast nog veeeeeeel vaker gebeuren hoor, gewoon dooooorgaaaaanxD
    Groetjes van Susan
     
    goudkevertje vindt dit leuk.
  6. thea1963

    thea1963 Forum freak

    Met de nieuwe werkplaatsen quest is het goed te zien dat de beloningen met de dag magerder worden, voorheen kreeg je in totaal bij een werkplaatsen quest 6 knechtencoupons van 12 uur als beloning en bij de nieuwste welgeteld 1 van 12 uur :eek:-.-
    (Hier heb ik geen haast met die quest :music:xD )
     
    Butsmuts vindt dit leuk.
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.