Praatgroep fokdier Gans

Discussie in 'Overig archief' gestart door Toontje2, 6 Juli 2015.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. knuffeltje...

    knuffeltje... Forumbeginner

    Wat ik raar vind, ik kan geen werkplaats maken voor die koffers. Gekleurde stallen gaat wel, maar als ik de roze passeer, komt de gele terug. Ik heb nochtans alle materiaal (12 labels). Ik heb al verschillende malen in- en uitgelogd, maar kan het probleem niet oplossen.
    Bij mijn andere accounts lukt het wel??
     
    -ymked55- en dutchboy vinden dit leuk.
  2. beereekhoorn

    beereekhoorn Forum prof

    Geen idee misschien een berichtje naar support?? Bij mij werkt alles wel goed :) Heb inmiddels 2 werkplaatsen voor de koffers gebouwd :) De quest is ook af. een en ander zet ik later wel op het veld. ga alleen nog Baha oogsten en dan lekker slapen :):):)
     
    -ymked55- en dutchboy vinden dit leuk.
  3. BoerAnnelies

    BoerAnnelies Alwetend orakel

    kan het misschien te maken hebben met in welk level je bent? Want ik dacht dat je de kofferwinkel pas vanaf level zoveel kon bouwen? En als je terug klikt van geel naar....
    Anders even een bericht over technische vragen.

    Hier kan ik ze gewoon bouwen. Heb er 1 op het land staan en de oranje upgrate er over heen.
     
    -ymked55- en dutchboy vinden dit leuk.
  4. farmermikkie

    farmermikkie Levende forumlegende

    Zit je al in level 75? Dan pas kan je de kofferwerkstal maken. Hoewel ik het dan wel vreemd vind dat er wel bagagelabels uit de akkers zouden komen.
     
    -ymked55- en dutchboy vinden dit leuk.
  5. BoerAnnelies

    BoerAnnelies Alwetend orakel

    Ja hoor, bewaar ik mijn party draaien voor de bloemen, maar zo af en toe wil ik gewoon draaien. En wat win ik: de hoofdprijs: een waakgans.
    Vervolgens als er weer bloemen staan, krijg ik geen hoofdprijs... Word nog een lange tocht naar mijn laatste 2 bloemen, want ik wacht er al erg lang op :oops::cry:.

    Had mijn SV opgemaakt tot 399, nu alweer 493 met dank aan mijn lieve buren :inlove: en een quest waar ik er 50 kreeg :D. Misschien dat ik vandaag toch nog wel even ga fokken haha
     
    -ymked55- vindt dit leuk.
  6. knuffeltje...

    knuffeltje... Forumbeginner

    Nee, ik zit in level 68. Dat is nog een poos wachten dan. :sleepy:
    Iedereen bedank voor de aangeboden hulp.:)
     
    -ymked55-, dutchboy en farmermikkie vinden dit leuk.
  7. hendrika73

    hendrika73 Commandant van het forum

    Wacht gezellig met je mee heb nog de Zingende tulp nodig alles komt langs lollige lupine, laadbloem, vogelverschrikkers etc. maar de tulp is de weg kwijtgeraakt. Bewaar mijn tickets maar hoop toch snel dat hij weer in het rad zit en dat hij dan ook daar stopt.
     
    -ymked55- en dutchboy vinden dit leuk.
  8. BoerAnnelies

    BoerAnnelies Alwetend orakel

    Ik moet de zingende tulp nog en de lollige lupine. De laadbloem en de discoroos komt hier veel voorbij en de magische vogelverschrikker en die met 1 poot haha. Helaas heb ik van die andere 3 maal de bloemen. Heb nu nog 16 tickets staan. Af en toe kan ik het dan gewoon niet laten om te draaien, zodoende de magische vogelverschrikker ook al op mijn landje staan en die kapitein ofzo ook al :(
     
    -ymked55-, DarkDevilDude en dutchboy vinden dit leuk.
  9. annigjen

    annigjen Keizer van het forum

    Hier eindelijk de pandafokquest afgerond. Nu lekker verder fokken met de andere dieren
     
    -ymked55-, DarkDevilDude, dutchboy en 3 anderen vinden dit leuk.
  10. #Stoffie78#

    #Stoffie78# Oudgediende

    Hier de quest afgerond. Supervoer is ook op dus dat komt mooi uit. Daardoor blijven wel de andere fokquests op een lager pitje staan, maar voor mezelf besloten om daar niets mee te doen. Ik vind fokken erg leuk om te doen, maar om de hoogste dieren te krijgen kost het veel te veel supervoer. De koekoeksquests vind ik wel erg leuk, omdat je daar niet zo hoog in de fokdieren hoeft in te leveren. o_Ok daar moet ik nog wel heel veel van, daar zijn de aantallen die je moet inleveren weer een heel stuk hoger.
    Ach ja, zo heb je altijd iets te wensen.
     
    -ymked55-, Errim en dutchboy vinden dit leuk.
  11. dutchboy

    dutchboy Alwetend orakel

    nog 1 karate panda dan is mijne ook klaar
    dan hou ik alleen de watervolleybal over als fok quest moet ik nog 1diamant vis :p
    voor de nieuwe ganzen quest alles kompleet hou zelfs nog over
    al met al zeer geslaagd BBD xD

    BoerAnnalies ik heb SV gekocht
    en ik koop vaak de fokdieren uit de dure klasse b.v brigadier / of regenboog kameleon
    en werk daar vandaan naar de duurste
    en de gans ging eigenlijk vrij makkelijk sloeg heel vaak dieren over
    kreeg zelfs dure uit de duurste vier
    dus daar hou ik dieren van over :inlove:
    die verkoop ik als de prijs hoger is en dan probeer ik hetzelfde met de panda
     
    Laatste bewerkt: 12 Juli 2015
    -ymked55- en DarkDevilDude vinden dit leuk.
  12. BoerAnnelies

    BoerAnnelies Alwetend orakel

    En hoeveel SV en ganzen heeft jou dit allemaal gekost?
    Want dat krijg ik echt nooit voor elkaar om een fokquest af te maken.

    Heb vandaag nog wat extra SV uit de koekoeksquest gehaald en daar weer een fase meer verder gekomen. De laatste heb ik, maar ik mis nog 4 van die puncky dingen. De laatste lever ik ook nog niet in, want dan krijg ik een lege staak en daar zit ik niet op te wachten. Wel fijn dat ik wat vooruitgang heb geboekt met een fokquest :).
    Verder op baha druk geweest met de apen. Hier heb ik alles tot fase 6 ingeleverd. Wil nu eens wat hogere apen hebben, zodat ik verder kan met die quest en hem misschien wel af kan maken (ooit in de toekomst haha).
     
    #Stoffie78# vindt dit leuk.
  13. Susannamaria

    Susannamaria Keizer van het forum

    Ik heb van de quest Koekoeksgeheimen de items Punkies Missies 1 en 2 in m'n voorraad staan maar ik kan ze niet op de wolk en ook niet op m'n akker zetten.
    Wie weet er hoe dat kan:eek: en wil het mij ook vertellen?
     
    Laatste bewerkt: 12 Juli 2015
    -ymked55- en dutchboy vinden dit leuk.
  14. farmermikkie

    farmermikkie Levende forumlegende

    Ik ben deze vraag wel eens eerder tegengekomen. Daar lukte het uiteindelijk wel. Probeer eens om ze over elkaar te zetten op alle akkers en siertuin en schateiland. Ik denk dat die vraag bij algemene vragen of technische vragen zat. Er was iets mee, maar precies weet ik het ook niet meer. Succes!
     
    -ymked55- en dutchboy vinden dit leuk.
  15. Susannamaria

    Susannamaria Keizer van het forum

    Dat gaat niet lukken farmermikkie, er zit geen knopje van selecteren onder de itemplaatjes en er staat zo'n verbodscirkel doorheen.
    Dit heb ik nog niet eerder meegemaakt.
     
    -ymked55- en dutchboy vinden dit leuk.
  16. enk52

    enk52 Forum Moderator Team Farmerama NL

    Deze kan alleen op bahamarama of schateiland geupgrade worden. Heb je al geprobeerd met opnieuw inloggen of het dan lukt? Als het problemen blijft geven stuur dan maar een ticket naar support met vermelding van je usernaam en id.
     
    -ymked55- en dutchboy vinden dit leuk.
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.