Praatgroep fokdier Gans

Discussie in 'Overig archief' gestart door Toontje2, 6 Juli 2015.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. KennyMaradonna

    KennyMaradonna Gelegenheidsauteur

    Dan is er maar één oplossing: annuleer je vakantie en blijf thuis om te farmen :)
     
    -ymked55-, eevee60, DarkDevilDude en 7 anderen vinden dit leuk.
  2. annigjen

    annigjen Keizer van het forum

    IK heb 4 hotels staan. Hier ook nog geen labels maar zullen wel vanzelf komen. Lekker rustig aan het fokken nu
     
  3. dutchboy

    dutchboy Alwetend orakel

    hier 2xl kisten 1 bagagelabel
    9xxl kisten 7x bagagelabel

    dus 2 kofferwinkels op het veld
    daar word ik erg :D van
    ojeojeojexD
     
    -ymked55-, daisy17858, lovely en 1 ander persoon vinden dit leuk.
  4. -Coco1968-

    -Coco1968- Levende forumlegende

    Andere oplossing is de gekleurde stallen en de bonenstaakrij laten zitten. Maar ik heb er nu al een paar honderd supervoer doorheen gejaagd, ik ga nu door ook. Ondertussen de Canadezen binnen. Nog 6 brandganzen, en dan nog een aantal voor een sieritem.
    Zojuist de laatste ganzen in de hotels gestopt. Dan zijn de 359 ganzen op, samen met de 20 van de nieuwe rune, de 20 van fase 2 zilver en 12 die tussendoor uit de stallen kwamen. Als ik er straks niet ben, vrijdagmorgen misschien toch nog even fokken.
     
    dutchboy en DarkDevilDude vinden dit leuk.
  5. Paddington28b

    Paddington28b Forum-generaal

    mijn kistjes geopend; 1 bagagelabel, de eerste is dus binnen. Nu hopen dat de andere 3, liefst 7 :)p) snel volgen.
     
    dutchboy vindt dit leuk.
  6. dutchboy

    dutchboy Alwetend orakel

    dure hobby -Coco-
    ik denk dat ik wacht BB of dat ik af en toe een keer probeer
    heb nog 1400sv maar wil de gewone fokquest ook grotendeels klaar hebben
    dus wacht of BB dit weekend komt en bekijk dan wel wat ik verder doe -.-
     
    -ymked55- vindt dit leuk.
  7. -Coco1968-

    -Coco1968- Levende forumlegende

    En het lijkt erop dat het me niet gaat lukken. Ik moet nog 4 grauwe ganzen en nog 4 brandganzen om de oranje stal en de sieritems voor de wolkenrij te bemachtigen. Vakantie is duur, en dit kan ik nog net meepakken. Ik vind deze tijdelijke questen altijd leuker dan de blijvende. En zo nu en dan een keer fokken, kost net zoveel als alles achter elkaar. Maar als ik nu door wil gaan moet ik bij fase 2 goud inleveren, dan wacht ik liever wel tot ik wat meer ganzen heb. Kopen doe ik de ganzen ook maar niet.

    Edit: de stallen zijn binnen, de bonenstaak ook binnen gehaald, dus ook al moet ik vrijdag de laatste ganzen kopen, de laatste sieritems ga ik ook halen.
    Nog 3 brandganzen en 4 grauwe ganzen. De werkplaatsen kan ik dus nog even niet opzetten, krijg ik nooit ganzen genoeg voor de laatste fokdieren.
     
    Laatste bewerkt: 8 Juli 2015
  8. dutchboy

    dutchboy Alwetend orakel

    hier op de markt maar paar aanbiedingen ganzen
    zitten al boven 3200BD prijs loopt snel op
    kijk of er fokganzen op markt komen die betaalbaar zijn :wuerg:
     
    -ymked55- vindt dit leuk.
  9. BoerAnnelies

    BoerAnnelies Alwetend orakel

    Zojuist mijn 6 XXL kistjes van visje-tik geopend en hop er kwamen 2 labels uit de grond. Samen met die van de quest dan heb ik er 4 en dus kan ik de werkplaats van de ganzen dit weekend bouwen. Ben er wel blij mee :)

    Als ik de verhalen van coco zo lees, wacht ik ook tot de BBD. Dat doe ik altijd al, maar dit is wel erg jammer van al je ganzen en je SV, al begrijp ik het goed als je morgen op vakantie gaat. Hoop dat je het gaat halen coco en een fijne vakantie. Hoelang blijf je weg? Zal wel rustig worden op het forum als jij er niet bent :p haha.

    Ik ga nog proberen om 50SV uit 'op naar het zuiden' proberen te halen en hier en daar kan ik nog wel aan een XL of XXL kistje komen. Bijna 700SV op voorraad en zoals ik al eerder schreef probeer ik 500SV over te houden, zodat ik een mooie buffer heb voor je weet maar nooit. Meestal krijg ik van mijn lieve buren ook nog wel SV, per 10 of enkele. Daar word ik altijd erg blij van :inlove: Hopen natuurlijk dat het SV dit weekend in de aanbieding is, er een BBD komt en mijn buren weer geld in het spel steken haha.
    Met de 311 ganzen die ik nu op voorraad heb moet het wel goed komen. Maar ik wacht nog even een dagje. Iedereen die al begonnen is veel succes en iedereen die netzo als Coco op vakantie gaat: geniet ervan!
     
    -ymked55- en dutchboy vinden dit leuk.
  10. polkey

    polkey Oudgediende

    Heb de afgelopen weken waarschijnlijk teveel met mijn hoofd onder de grond gezet, kan ook niet anders als je druk bent met de mol :(
    Dus bekijk ik steeds het aantal voer van de gans en tussendoor nog een beetje bijwerken en zat helemaal klaar met 'het idee van minstens 500 ganzen' en kan starten.... dom dom dom, niet opgelet dat de voorraad dieren er helemaal niet was omdat ik de gans nimmer op het veld had staan.
    Had de afgelopen dagen 4 stallen staan als extra, als ik nog iets wil met deze fok dan moeten er erg veel dieren bijkomen dus een lading stallen bijgekocht en gaat het met 4 x oogsten per dag een beetje vooruit de komende dagen.
    Dan zien of ik met flinke stappen er een stuk doorheen kom al sla ik zelden iets over.
     
    Errim en dutchboy vinden dit leuk.
  11. truus1949

    truus1949 Forum prof

    ik heb de staak binnen en alles af nog nooit zoveel over geslagen als vandaag
    had 500 ganzen en 525 sv met die wat uit de quest heb gehaald nog 148 sv over en119 ganzen
    de molen draait al weer op volle toeren om aan sv te komen
     
    -ymked55- en dutchboy vinden dit leuk.
  12. annigjen

    annigjen Keizer van het forum

    Hier nu met fase 5 bezig. Heb nu 6 hotels staan
     
    -ymked55- en dutchboy vinden dit leuk.
  13. -Coco1968-

    -Coco1968- Levende forumlegende

    Ik vertrek morgen nog niet, maar vrijdag. Wij hopen rond 5 uur te vertrekken, en dan kan ik dus niet met babyboom meedoen.
    Verder zal het wel een stuk rustiger zijn, maar veel campings hebben wifi, en het forum is vaak beter bereikbaar dan het spel.
     
    -ymked55- en dutchboy vinden dit leuk.
  14. issymyaki

    issymyaki Actieve auteur

    coco speciaal voor jou is er een babyboom :music: hoop dat je nog wat aan hebt en een hele fijne vakantie toegewenst
     
    -ymked55-, -Coco1968- en dutchboy vinden dit leuk.
  15. -lis111-

    -lis111- Forumleerling

    Wow, hoe weinig geluk ik had met het vissen zoveel heb ik met de ganzenfok. Meteen uit de allereerst fokstal met gewone ganzen een wilde gans! :)
     
    -ymked55-, daisy17858, Errim en 1 ander persoon vinden dit leuk.
  16. Paddington28b

    Paddington28b Forum-generaal

    extra dag fokken!!! Kan ik nu al beginnen in plaats van wachten tot vrijdagavond. Kijken hoe ver ik kom met 127 sv.
     
    -ymked55- en dutchboy vinden dit leuk.
  17. dutchboy

    dutchboy Alwetend orakel

    -Coco- extra mogelijkheden nu we tot morgenavond ook babyboom hebben
    da,s mooi of niet :D:p
     
    -ymked55-, daisy17858 en lovely vinden dit leuk.
  18. Sintra98

    Sintra98 Levende forumlegende

    Hallo allemaal,
    De vliegshow al helemaal klaar en de staak geactiveerd.
    o_Ok nog 2 Canadese ganzen en 1 waak gans er bij gekregen en ook de oranje koffer werkplaats is binnen.
     
  19. yvon61

    yvon61 Forum-analist

    Ben ook klaar. o_Ok een waakgans erbij gekregen. Ga pas verder met andere fok als er bbb komt.
    Nu kijken naar de labels.

    Twee kofferwinkels kunnen openen.
     
    -ymked55-, BoerAnnelies en dutchboy vinden dit leuk.
  20. Errim

    Errim Regelmatige auteur

    Er is nú een BBD! Zie de o.a. :D

    Woow ik kreeg net uit 4 ganzen een pelgrimgans xD:D
     
    Laatste bewerkt: 8 Juli 2015
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.