Praatgroep Fok-eventquest Rendierdrukte

Discussie in 'Overig archief' gestart door RonSchoof, 3 Januari 2019.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Katinka1700

    Katinka1700 Forum-hertog

    Ik ga meedoen, maar denk niet dat ik het volledig kan halen. Te weinig rendieren op dit moment.
     
  2. -matthias1952-

    -matthias1952- Levende forumlegende

    ik wacht tot morgen, dan BBD en farmmunten. !!
     
    rikmark vindt dit leuk.
  3. vinc05

    vinc05 Forum freak

    ik wil hier wel meedoen heb nog een flink aantal van vorige event.
    Wanneer kun je die diertjes in het fokhotel plaatsen??
     
  4. HofvanDromen

    HofvanDromen Levende forumlegende

    Vanmiddag om 14 uur begint rendier event ...dus ik denk dat je ze er dan in ken gaan zetten :)
     
    vinc051 vindt dit leuk.
  5. thea1963

    thea1963 Forum freak

    Hier 30 fokhotels gevuld met rendieren, morgen eens bekijken wat daar de resultaten van zijn, had nog 8 elf-dieren en 4 pak-dieren in me schuur staan
     
  6. farmermikkie

    farmermikkie Levende forumlegende

    Ik had er 50 gevuld (ik wacht niet op de farmmunten) en daaruit kreeg ik: 64 elf, 17 pak, 3 post, 1 engel

    Inmiddels nog 18 keer gefokt, en nu kom ik nog 1 engel tekort.

    Edit: uiteindelijk 104 keer gefokt voor het hele event. Ik begon zonder voorraad fokdieren.
    En op het laatst sloeg hij over, toen het juist niet moest. Haha, kostte dus nog een paar keer extra fokken.
     
    Laatste bewerkt: 4 Januari 2019
    -matthias1952- vindt dit leuk.
  7. BoerAnnelies

    BoerAnnelies Alwetend orakel

    Gezien ik ook niet heel verlegen zit op farmmunten en nu de tijd heb ben ik begonnen met fokken. Ik ben 1 van de gelukkige die van de vorige keer nog fokdieren over had; 9 elf en 3 pak.
    Dat scheelt weer wat SV. Heb nu 25x gefokt, maar ben er nog niet. Kreeg wel 2 keer uit 4rendieren de engel. Dat scheelt ook weer :).
     
    farmermikkie en hwjstolwijk vinden dit leuk.
  8. Anrah

    Anrah Gevorderde

    Toch jammer dat je ze niet kunt verkopen/kopen, alles klaar en toch nog best veel fokdieren over.
     
  9. kakelot69

    kakelot69 Levende forumlegende

    Ik ben alweer klaar. De prijsjes die ik hebben wilde (sieritems, partytickets) heb ik binnen en omdat ik per ongeluk zomaar drie engelendieren kreeg overgeslagen heeft het hele gebeuren me uiteindelijk maar 80 SV gekost :p
     
  10. BoerAnnelies

    BoerAnnelies Alwetend orakel

    Klaar, heb helaas nog 18 rendieren te kort :oops:. Gelukkig kan ik mijn stallen nog wel oogsten de komende dagen, maar zal er even wat bij zetten, anders is het ook zo lullig.
    Ik heb in totaal 67x gefokt, wel wat meer dan ik had verwacht. Heb nu het volgende over: 3 elf, 1 post en 1 engel. Dat is best nog wel netjes vind ik zelf.

    Ik ben tevreden.
     
    farmermikkie en kakelot69 vinden dit leuk.
  11. schaapje52

    schaapje52 Levende forumlegende

    Ik sla de rendieren over, niets op voorraad.
    Ik ben aan het fokken met de apen voor de quest kastelen in het zand.
    Kan ik 6x 12 uur knechten binnenhalen.
    Kan ik weer meedoen als er een event is.
     
    farmermikkie vindt dit leuk.
  12. kakelot69

    kakelot69 Levende forumlegende

    Oh ja, die quest is zo fijn. Ik was zo blij als een kind toen ik dankzij een 200% oogstbonus en een vrije dag eindelijk genoeg olifanten binnen had om die 6 KC binnen te halen xD
     
    schaapje52 vindt dit leuk.
  13. schaapje52

    schaapje52 Levende forumlegende

    Ik heb ze binnen gehaald. xD Nu nog even fokken met de honden voor de kluisfabriek. :music:
     
    kakelot69 vindt dit leuk.
  14. sprookje

    sprookje Regelmatige auteur

    hier ook klaar met het event. was bang dat ik te weinig rendieren had maar heb maar iets meer dan de helft van wat ik op voorraad had gebruikt.
     
  15. kakelot69

    kakelot69 Levende forumlegende

    Ja ik had ook over, dus die heb ik maar snel verkocht. En dan heb ik er ook nog op het land staan, hopelijk willen die morgen ook nog een beetje op de markt.
     
  16. Sintra98

    Sintra98 Levende forumlegende

    Ik heb helaas de FAQ te laat gezien ik ging er van uit dat we de gefokte Rendieren mochten houden
    Ik vind het niet leuk dat ze die ons afpakken en raak daardoor ook mijn voorraad van vorig jaar kwijt.
    Ik zou denken dat BP van het evenement vorig jaar geleerd zou hebben dat wat we er voor terug krijgen staat niet in verhouding van het SV dat er is ingestopt Ik vind dit ook geen stijl dat je er echt geld in stopt om er dan vrijwel niets voor terug te krijgen
     
  17. kakelot69

    kakelot69 Levende forumlegende

    Maar het stond dus echt heel duidelijk in de FAQ, dat je er alleen EP en BD voor terug krijgt. Dat mensen dan vervolgens de FAQ pas lezen als ze al 800 engelendieren hebben gefokt kan BP verder niks aan doen lijkt me.
     
    harm-jan70 en -doppie- vinden dit leuk.
  18. rikmark

    rikmark Forum freak

    o_Ok even in de schuur gekeken en ik heb ook nog wat fok dieren:)
    Ga ook wachten tot morgen op BB .....een paar taartbonnen zijn meegenomen.... verder is het niet veel :oops:
     
  19. Margreeth

    Margreeth Forum-expert

    Had er veel te weinig om de hele quest uit te spelen, dus de helft gedaan en toen rendieren verkocht op de markt. Werd ik ook heel blij van :D
     
    kakelot69 vindt dit leuk.
  20. Paddington28b

    Paddington28b Forum-generaal

    Heb nog een paar postdieren nodig, krijg ik nu allemaal engeldieren:sleepy:. Normaal heel leuk, maar nu.....levert in ieder geval wel ep op straks.
     
    -matthias1952- vindt dit leuk.
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.