Praatgroep - Fijne Sneeuwpopdag!

Discussie in 'Overig archief' gestart door Klaartjuh, 22 Februari 2023.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. franky210565

    franky210565 Forumleerling

    ik ben er geraakt, ik stuur je met plezier een sjaal, ik hoop dat je er geraakt,succes!!!
     
    jolanda13 vindt dit leuk.
  2. Wil je wel sturen... hoe kan ik dat doen? Want je bent geen buur van mij
     
    jolanda13 vindt dit leuk.
  3. kakelot69

    kakelot69 Levende forumlegende

    Diegene een berichtje sturen (opletten dat je de spelersnaam precies overneemt, inclusief hoofdletters, cijfers en leestekens) en daarna toevoegen als vriend.
     
    jolanda13 en Borkie vinden dit leuk.
  4. Borkie

    Borkie Levende forumlegende

    • dubbelposten is niet toegestaan. Gebruik de 'bewerk' knop als je iets toe wil voegen
    Of je krijgt een duifje (berichtje) van iemand of je stuurt die persoon zelf een duifje.
    Dan in je Postvak In of Uit die persoon selecteren en kiezen "toevoegen als vriend".
    Dan in Vrienden diegene selecteren en kiezen "Cadeau geven"

    Krek!xD
    Ff off topic.... Hoe staat het met die dochterfarm van je?:music:
     
    Laatst bewerkt door moderator: 1 Maart 2023
    tafeltennisster79 en jolanda13 vinden dit leuk.
  5. kakelot69

    kakelot69 Levende forumlegende

    Pfffft, daar had ik even helemaal geen tijd voor xD Maar ik ben wel van plan om hem weer nieuw leven in te blazen.
     
    janniekwak, jolanda13 en Borkie vinden dit leuk.
  6. Borkie

    Borkie Levende forumlegende

    Ah... een zoon dus8) zal dat kuiken van je wat sturen zodat ie kan opgroeien tot een goede kraaierxD
    On topic... hier klaar, maar helaas niet goed gelezen en dus de bullseye niet kunnen opwaarderen totdat ie de Vervloekte kist geeft:music:
     
    jolanda13 en kakelot69 vinden dit leuk.
  7. stuur me even een duifje dan stuur iik je een sjaal
     
  8. Sanham

    Sanham Levende forumlegende

    De wolkenrij is binnen, iedereen die een dropje gestuurd heeft: Bedankt!! :inlove:

    De laatste 2 sneeuwpoppen vragen gelukkig niet meer zoveel. De eerste daarvan is al klaar. Nu de laatste gewassen en een rondje stallen op Baha erop staan om het event uit te spelen. Daarna niet vergeten te shoppen met de muntjes van het event.

    Als ik iemand anders nog kan helpen met een sjaal, stuur me maar een berichtje.
     
    Borkie, kakelot69 en tafeltennisster79 vinden dit leuk.
  9. Borkie

    Borkie Levende forumlegende

    Welke wolkenrij?o_O Heb ik iets gemist?:eek: Er is toch geen wolkenrij bij dit event?
    Chips... vergeet ik mijn stermunten in te wisselen... gelukkig nog tijd:oops: maar daar zie ik ook geen wolkenrij:music:
    Heb de 2 piccolokisten gekozen:p
     
    janniekwak vindt dit leuk.
  10. LdVL

    LdVL Gelegenheidsauteur

    Wie heeft er tips om meer DI te ontvangen?

    Ik heb nu al een paar keer een evenement (net) niet gehaald omdat ik niet genoeg DI heb gehaald. Zo jammer!
     
    Borkie vindt dit leuk.
  11. Borkie

    Borkie Levende forumlegende

    Ik haal de meeste dropjes in het begin van het event... een goede voorbereiding dus!
    Lees de FAQ, kijk op welke velden de dropjes vallen en of dat op stallen, bomen of gewassen is.
    Probeer voor jezelf uit waar je de meeste dropjes van krijgt. Sommige spelers zetten hun langste gewas in, b.v. mijn langste gewas is nu amarant (30 uur). Ik geef de voorkeur aan 20-uurs bomen of bomen die langer duren dan 20 uur, zoals b.v. de bonte wilg op de farm.
    Als je op tijd voorbereid en zorgt dat je direct aan het begin van het event kunt oogsten, dan heb je al een goede opbrengst van dropjes binnen:p Kies je voor bomen en wil je om 14.00 uur de volgende dag kunnen oogsten, dan zul je de 20 uurs bomen een dag van te voren om 18.00 uur geplaatst moeten hebben.
    Zorg ervoor dat je je wolkenrijen die extra kans op dropjes geven ook kunt oogsten voordat het event begint, dan heb je daar ook het meeste voordeel van;) en heb je Howies... plaats die dan op de velden die dropjes geven:music: eventueel verplaats je die telkens naar de verschillende velden die dropjes geven voordat je gaat oogsten. Je moet dan wel na het verplaatsen telkens verversen, want anders werkt de Howie niet op het nieuw geplaatste veld.

    En het allerbelangrijkste... check eerst in het eventklokje of het event al begonnen is, voordat je van alles hebt geactiveerd qua wolkenrijen!:oops: Anders loop je het voordeel mis, als b.v. een event opeens toch wat later blijkt te beginnen... of er een storing is.

    Heb je geen wolkenrijen die extra kans op dropjes geven of een Howie, dan loont het nog steeds om die voorbereiding van lange gewassen of 20 uurs bomen te doen!

    En verder zet in de nacht een lang gewas wat meer dropjes oplevert dan het event gewas, tenzij je 's nachts eruit gaat om het eventgewas te oogsten...

    Succes met het volgende event!8)
     
  12. Gert-Jannetje

    Gert-Jannetje Forum-analist

    Hè! Net te laat voor de laatste pop! Balen! Ik zou het hebben gehaald.
     
  13. LdVL

    LdVL Gelegenheidsauteur


    Dank je wel, Borkie!
    Dat zijn de goeie tips!
    LdVL
     
    Borkie vindt dit leuk.
  14. Sanham

    Sanham Levende forumlegende

    Kan je nagaan, hoe ik door tijdgebrek de laatste tijd de FAQ niet meer lees en voor de rest maar half kijk. Ik dacht gezien te hebben dat er bij 14 poppen een wolkenrij stond:oops: En nog erger, ook niet goed gekeken naar de eindtijd en dacht dat die vanavond was :eek:, dus nu geen laatste pop en muntjes voor de winkel kwijt. :cry:
    Ik twijfelde over het vollemaan event, omdat ik het weekend weg ben, maar ga daar niet aan beginnen. Dan zit ik weer van alles te verspelen met de grote kans dat ik het weer niet haal.
     
    -matthias1952- en Borkie vinden dit leuk.
  15. kakelot69

    kakelot69 Levende forumlegende

    He wat jammer San. Die eindtijden zijn ook verwarrend, die kunnen ze beter ieder event hetzelfde houden.
     
  16. -matthias1952-

    -matthias1952- Levende forumlegende

    das waar, soms tot 22 uur soms tot 14 uur. begint soms om 10 uur, soms om 14 uur.
    heel verwarrend maar, we leven er allemaal wel mee. succes iedereen en laat de moet niet zakken. dit is en blijft een leuk spel en helpt de tijd verwerken. we hebben allemaal wel nood aan ontspanning (spanning) .
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.