Praatgroep - Fijne Sneeuwpopdag!

Discussie in 'Overig archief' gestart door Klaartjuh, 22 Februari 2023.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. enk52

    enk52 Forum Moderator Team Farmerama NL

    Uit de faq;
    Aanvullende informatie over de sieritems en upgrades

    Deze post staat in het teken van aanvullende informatie over de drie sieritems met bijbehorende upgrades. Uiteraard geven wij hier de volledige informatie wat de sieritems geven met alle upgrades. Maar houd er rekening mee dat het niet mogelijk is alle upgrades te behalen.
    Bepaal van te voren dus goed voor welke upgrades je wil gaan.

    https://board-nl.farmerama.com/threads/fijne-sneeuwpopdag-two-out-of-three-event.41441/#post-899050
     
    jolanda13 vindt dit leuk.
  2. vinc05

    vinc05 Forum freak

    Nu ben ik helemaal in de war. Wat moet er ingelegd worden om ALLE updates te krijgen.
     
    jolanda13 en kakelot69 vinden dit leuk.
  3. enk52

    enk52 Forum Moderator Team Farmerama NL

    Dat is dus niet mogelijk. Je kan er 2 compleet maken
     
    vinc051 en jolanda13 vinden dit leuk.
  4. Lieve

    Lieve Halfgod

    Vind wel dat het mocht gemeld zijn, bij start
     
    jolanda13 vindt dit leuk.
  5. kakelot69

    kakelot69 Levende forumlegende

    Was het ook. Net als bij alle voorgaande versies van dit event.
     
    jolanda13 vindt dit leuk.
  6. bibi9999999

    bibi9999999 Teller

    Kom ik net aan bij 8 …… maar daar zijn geen upgrades van de items te winnen (wat wel in de f.a.q. Staat)

    en bij 7 heb ik geen sneeuwpopmaterialen hoeven in te leveren ??? En volgens mij ook geen stuiter stuiter upgrade gekregen

    <a href="https://www.imgdumper.nl/uploads9/6...801-16D87AA7-ABCF-4963-992C-30A04C6E8838.jpeg">

    <a href="https://www.imgdumper.nl/uploads9/6...682-AA87BB3E-ECDB-42CE-826B-9E9965680A82.jpeg">


    Ik schijn dus f.a.q. Helemaal verkeerd te lezen…….
    Maar ben er nu achter wat ik verkeerd deed (lees verkeerd interpreteerde)
    Had 8 sneeuwpoppen klaar dus dacht ben bij 8 nou niet dus …..
    Zit nu bij 5 (om daar sneeuwpop 9 en 10 te maken) daarna komt
    6 (sneeuwpop 11 en 12) en dan 7 (sneeuwpop 13 en 14) en dan pas 8 (sneeuwpop 15 en 16) dus duurt nog wel even alum…..
     
    Laatste bewerkt: 24 Februari 2023
    vinc051 en jolanda13 vinden dit leuk.
  7. bjorke-annika

    bjorke-annika Alwetend orakel

    Weet je wat het rare is aan deze quest, je krijgt eerst een upgrade van bullseye en veel later het sieritem.
     
  8. Lieve

    Lieve Halfgod

    Ja en dan ga hier op het forum lezen en zie je dat je niet alle update voor de sieritems kun halen dat je moet kiezen
    Nu de uitleg in het spel zou je 2x dezelfde kleur kunnen spelen in level, hoop dat het waar is zo kan ik dan nog aan al de update van bullseye geraken pfff
     
  9. Gretha45

    Gretha45 Gelegenheidsauteur

    Vraagje over de sieritems, ik kreeg in de 1e reeks in de groene rij het sieritem Touwtrekken. Zie nergens staan waar en in welke rij je welk sieritem krijgt, klopt dat? Wil graag het sieritem Raak de Bullseye hebben, maar komt deze in de blauwe of rode rij?
     
  10. enk52

    enk52 Forum Moderator Team Farmerama NL

  11. goudkevertje

    goudkevertje Gevorderde

    Hier hetzelfde. xD
     
    kakelot69, vinc051 en jolanda13 vinden dit leuk.
  12. Gretha45

    Gretha45 Gelegenheidsauteur

  13. Borkie

    Borkie Levende forumlegende

    Heb ook niet de tijd genomen om de FAQ te lezen:oops:
    Kan niet alle upgrades meer halen voor Bullseye item helaas... de rest vind ik niet interessant:music: was leuk geweest die Vervloekte kist...
    Volgende keer toch maar tijd maken om te lezen;) Ik ga op mijn dooie gemak verder en zie wel hoever ik kom...
     
    jolanda13 en janniekwak vinden dit leuk.
  14. jolanda13

    jolanda13 Veteraan

    ja het word zo wie zo een zware dobber om het te halen sjaals blijven flink achter ondanks,
    dat de velden nu vol staan met velden en bomen.succes
     
  15. kakelot69

    kakelot69 Levende forumlegende

    Ik heb nu 13 sneeuwpoppen gebouwd. De gewassen zijn binnen, dank zij de 200% uit het kistje en een 100% die ik vanmorgen vroeg draaide. Drops gaan prima: ik moet nog 30 hoedjes en 121 sjaaltjes dus die zullen morgenochtend wel binnen zijn. Met het Bulls Eye item is het ook gelukt, ik heb iedere keer voor ik koos wel drie keer gecontroleerd of ik de goeie pakte xD Voor de rest doe ik maar wat, die andere twee items interesseren me niet zo.
     
    Laatste bewerkt: 25 Februari 2023
    jolanda13 en goudkevertje vinden dit leuk.
  16. -freedom5555-

    -freedom5555- Keizer van het forum

    Event volledig af, met fiool van de groei voor de bomen......en bomenmest.
     
    jolanda13 vindt dit leuk.
  17. vinc05

    vinc05 Forum freak

    Fiool van de groei ook hier al eens ingezet maar ook het piratenschip die ongeveer iedere 12 uur geoogst kan worden.
    Nu 412 sjaal , 769 homehoed en ruim 12000 gewas.Komt vast goed weet alleen niet welke kleuren inleveren handig is.
     
    -freedom5555- en jolanda13 vinden dit leuk.
  18. jolanda13

    jolanda13 Veteraan

    volgens mij maak het niet uit was met blauw en rood begonnen wilde groen gaan doen maar is hetzelfde wat je moet inleveren aan sjaals en wat je in de molen moet maken,ik zit vast op 10 vanwege de sjaals die ik zwaar te kort komt.welk piratenschip bedoel je kan hem niet vinden in de wolkenrij
     
  19. Lieve

    Lieve Halfgod

    [​IMG]
    en hier lees ik toch duidelijk dat je dezelfde nog een keer kan bouwen leuk NIET!
    Ik ga altijd op de informatie in spel voort, daar kan je dus ook al niet meer op voortgaan
     
    -matthias1952- en jolanda13 vinden dit leuk.
  20. joke1948

    joke1948 Forum-baron

    Event klaar,succes iedereen.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.