Praatgroep - Fijne Sneeuwpopdag!

Discussie in 'Overig archief' gestart door Klaartjuh, 22 Februari 2023.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Klaartjuh

    Klaartjuh Board Administrator Team Farmerama NL

    Hier even warm worden en je sneeuwpopbouw technieken bespreken.

    En ook voor hier: het is niet mogelijk om alle upgrades voor de sieritems te behalen dus het vraagt om een beetje planning om de items te halen die je graag zou willen hebben.
     
    -freedom5555- vindt dit leuk.
  2. Fam.Farmer

    Fam.Farmer Forum-overlever

    Ziet er weer leuk uit. Ik ga voor raak de bullseye V, Stuiter stuiter IV en Touwtrekken II
    Rest zien we wel. ;)
     
    jolanda13 vindt dit leuk.
  3. Boeretrien1

    Boeretrien1 Keizer van het forum

    Ik denk dat ik dit event eens oversla.
    Geen wolk en kan nu al niet kiezen wat wel of niet op de velden te plaatsen.
    En keer een rust moment kan ook lekker zijn.
    Succes voor degene die wel meedoen.
     
    jolanda13 vindt dit leuk.
  4. kakelot69

    kakelot69 Levende forumlegende

    Items waar kistjes uit komen zijn bij mij altijd welkom, evenals Piccolo's. Dus ik doe gewoon mee xD
     
    jolanda13 vindt dit leuk.
  5. tineke150

    tineke150 Commandant van het forum

    Hallo Ik doe ook mee
    En als ik het goed uitgerekend heb moeten we 34200 gewas , en sjaals 1059,en 1050 hoge hoeden
    Als je alles wil halen
    Grt En s6 Tineke
     
    jolanda13 vindt dit leuk.
  6. gero1946

    gero1946 Forumleerling

    aan welke boom groeit de tepelvrucht???
    Hoe kom ik aan een vuurvliegje????
     
    jolanda13 vindt dit leuk.
  7. kakelot69

    kakelot69 Levende forumlegende

    Ik kom op 22800 gewas, 770 hoeden en 646 sjaals. Je moet immers geen drie poppen maken per fase, maar twee.

    De tepelvrucht is een baha-gewas dat je kunt zaaien als je het bijbehorende standbeeld hebt geopend in de apentempel. Als er baha-gewassen of -boomvruchten worden gevraagd moet je dus goed kijken of je die wel kunt leveren voor je een totem kiest, anders loop je onherroepelijk vast.

    Met het vuurvliegje bedoelen ze volgens mij de gloeiworm en die komt gewoon van de gloeiwormstal.
     
    Laatste bewerkt: 22 Februari 2023
    jolanda13 en Boeretrien1 vinden dit leuk.
  8. gero1946

    gero1946 Forumleerling

    dank voor het snelle antwoord. succes met de sneeuwpoppen!!!
     
    jolanda13 vindt dit leuk.
  9. thea1963

    thea1963 Forum freak

    Hier twijfel ik nog of ik er aan mee doe, bij het vorige 2 uit 3 event kwamen de di's van 3 velden en had je een kleine en gemiddelde kans erop bij het fokken, bij dit 2 uit 3 event event zijn de gevraagde hoeveelheid di's bijna gelijk aan het vorige 2 uit 3 event, komen ze maar van 2 velden en komen de sjaals alleen uit de stallen en (tover)bomen
     
    jolanda13 vindt dit leuk.
  10. -matthias1952-

    -matthias1952- Levende forumlegende

    sjaals komen uit stallen en bomen op baha
     
    jolanda13 vindt dit leuk.
  11. kakelot69

    kakelot69 Levende forumlegende

    Juist fijn dat de drops op baha van stallen komen, dan heb ik eindelijk weer eens een goede reden om lekker alles vol te gooien met libelles. Voor de gelegenheid ga ik er zelfs een 200% uit een kistje tegenaan gooien, dat scheelt meteen weer eventgewassen oogsten ook xD
     
    jolanda13 en nientje1950 vinden dit leuk.
  12. schaapje52

    schaapje52 Levende forumlegende

    Leuk leuk al die sneeuwpoppen maken. :D Ben gek op sneeuw en sneeuwpoppen. xD

    Maar ik heb toch besloten dat ik even een rondje oversla. Heel jammer want had graag meegedaan. Maar mijn schouders vinden het niet zo fijn en ik wil niet weer weken mijn boerderij missen, dus beter even een event/rondje overslaan.

    Iedereen veel succes en elkaar niet bekogelen met sneeuwballen hoor. xD
     
    GerwinenElise, jolanda13, kakelot69 en 3 anderen vinden dit leuk.
  13. tineke150

    tineke150 Commandant van het forum

    Ja dat ik snap ik wel maar je moet wel drie x volgens mij ? doen en met het molenproduct erbij zoveel
    Nou heb ik ieder geval genoeg ;);)
     
    jolanda13 vindt dit leuk.
  14. kakelot69

    kakelot69 Levende forumlegende

    Nee je moet er elke keer twee van de drie. Daarom heet het event ook twee-uit-drie .
     
    jolanda13 vindt dit leuk.
  15. Lieve

    Lieve Halfgod

    Basis:
    • Actief van: 23-02-2023 circa 14:00 uur tot 01-03-2023 circa 14:00 uur
    • Speelbaar vanaf: level 3 (vanaf level 10 zou je beschikking kunnen hebben tot al het gevraagde, maar doordat je steeds 2 uit 3 kan kiezen kan je ook dingen ontwijken)
    • Moeilijkheidsgraad / niveau: Gemiddeld tot moeilijk
    • Eventgewas: 10 stuks bij de start; wordt iedere 5 tot 6 uur aangevuld tot 5 indien een speler er minder in de schuur heeft.

      Dit staat in de faq vanboven heb groen gemaakt waar gemeld word 2 van de 3


      succes iedereen
     
    jolanda13 vindt dit leuk.
  16. jolanda13

    jolanda13 Veteraan

    pfff gisteren niet goed opgelet,heb ik de baha vol gezet met lange gewas en maar paar bomen aan de kant.
    dus dat word een slechte start zonder sjaals.
    succes all
     
  17. Ik snap niet zoveel hoe dit event werkt... na ja we gaan t zien zal wel zijzelf wijzen...
     
  18. janjoke

    janjoke Doorzetter

    • dubbelposten is niet toegestaan. Gebruik de 'bewerk' knop als je iets toe wil voegen
    gevonden is een maanlicht wezen
     
    Laatst bewerkt door moderator: 23 Februari 2023
  19. annigjen

    annigjen Keizer van het forum

    Ik sla deze ook over. Ik heb niet veel bomen en stallen staan op de Behama. En ik ben het weekend ook weg.
     
  20. janniekwak

    janniekwak Levende forumlegende

    Vraag: ik heb uit 2 velden vol bomen 0 sjaals. Dat wordt dan wel buffelen om het event te spelen.:wuerg:
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.