Praatgroep - Fiesta Mariachi

Discussie in 'Overig archief' gestart door Klaartjuh, 23 Februari 2022.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. fairie

    fairie Commandant van het forum

    Ik had daar geen erg in. Normaal doe ik het alleen met BBD. Ga ik dat wel doen voor de resterende oranje papierbloemen. Van Baha vandaag nog slechter dus minder dan 1/5 deel van wat ik oogst een dropitem. Ik moet er nu nog 66 voor de bonenstaakrij.

    De oranje papierbloemen kwamen er een stuk minder uit naar verhouding met afgelopen zondag. Ik heb de laatste 25 maar gekocht voor TG.

    Normaal lees ik altijd alles goed voor aanvang maar heb er dus overheen gekeken dat het niet op gewassen was. Daardoor heb ik anderhalve dag achterstand gehad tot ik het hier las.

    Voor diegenen die mij er 1 hebben toegestuurd als je iets terug wilt hebben laat mij dit dan weten dan stuur ik het op.
     
    Laatste bewerkt: 2 Maart 2022
    farmermikkie vindt dit leuk.
  2. -mikmak-

    -mikmak- Levende forumlegende


    o ja....vergeten...snel wat uit het fokhotel gehaald en nu alles gehaald......:music:....iedereen bedankt voor de di......:inlove:
     
  3. farmermikkie

    farmermikkie Levende forumlegende

    :music::inlove::music:
     
    -mikmak- vindt dit leuk.
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.