Praatgroep - Fiesta Mariachi

Discussie in 'Overig archief' gestart door Klaartjuh, 23 Februari 2022.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. thea1963

thea1963 Forum freak

Verplaats die maar snel naar baha -.- , maar liefst 170 di's uit me 3 velden met bomen van baha en van me 3 velden met hortensia kreeg ik er 367 (ruim 2 keer zoveel -.- )

jolanda13 en knoepertje vinden dit leuk.
  2. bjorke-annika

bjorke-annika Alwetend orakel

Hier 3 velden hortensia en bomen op de hoeken 190 di's:sleepy:
    Op de bahamarama 1 veld vol met bomen en 2 velden met dieren+ bomen 90 di's:sleepy:
    Ik zie dat er veel verschil is bij thea1963 en mijn boerderij:sleepy:

jolanda13 en Boeretrien1 vinden dit leuk.
  3. knoepertje

knoepertje Oudgediende

101 DI van 3 velden bomen BaHa :oops:
    167 palets uit Amarant

Laatste bewerkt: 24 Februari 2022
    jolanda13 vindt dit leuk.
  4. Boeretrien1

Boeretrien1 Keizer van het forum

De Amarant is dus ook niet veel beter ondanks het langdurende. 3 velden met een enkele menagerie, 290 drops.
    Op Baha 1 veld bomen 2 velden stallen en enkele bomen, 90 drops.
    Vrees dat het vanavond en morgen bomen gaat worden, had de stalletjes alweer gevoerd
    Dat gaat nog wat worden op Baha.

Dorette58, knoepertje en jolanda13 vinden dit leuk.
  5. venus261256

venus261256 Levende forumlegende

Hier 200 drops op baha met bijna 3 velden bomen en op farm 320 uit 2 velden amarant .

6. tineke150

tineke150 Commandant van het forum

Ja op de bamarama erg slecht hoor 2velden bomen en 1veld stallen 100 pffffffffffffff

7. leni1955

leni1955 Levende forumlegende

Hier droevig met de amarant, 83 uit 1 veld bomen, 1 veld saguaro en 1 veld stallen en saguaro, andere drops 237 uit 2,5 veld valeriaan.

Oeps niet goed gelezen, er komen geen drops uit gewassen op bahama:cry: vandaar de matige oogst.xD

Laatste bewerkt: 24 Februari 2022
  8. jolanda13

jolanda13 Teller

Dorette daar doe ik nog niet aan mee.ben eindelijk is even met de questen bezig.
    en ik laat deze event toch voorbij gaan.succes voor wie er voor gaat.

Dorette58 vindt dit leuk.
  9. kakelot69

kakelot69 Levende forumlegende

Hier 93 papierbloemen van drie velden libelles met 20-uurs bomen op de hoekjes. Niet zo veel als ik had gehoopt, maar ik laat mijn libelles toch mooi staan. Ik kan ze per slot van rekening twee keer per dag oogsten, dus binnen een dag of vier heb ik die papierbloemen echt wel bij elkaar. En als ik er in het weekend nog een keer een oogstbooster stallen tegenaan gooi en wat ambachten heb ik weer een heleboel libelles erbij voor het oogstevent in november xD

Die verfdingen gingen beter: 252 stuks van riet. Op de open plek heb ik nu prei neergezet, dat heb ik nodig voor een quest en met ambachten en mest kan ik die ook twee keer per dag oogsten. Mest heb ik vast wel genoeg, met al die libelles en anders heb ik ook nog altijd 500+ mestkistjes.

jolanda13, Dorette58 en -matthias1952- vinden dit leuk.
  10. farmermikkie

farmermikkie Levende forumlegende

Nou nou, het is me het event wel.
    Veel leveren (vind ik geen probleem, voor mij is het vooral verdienen op de markt met verkoop).
    Maar die baha drops verdienen echt extra aandacht.

Dus spelers, advies is om vooral die oranje papierbloem als burenkadootje te geven aan je buren.
    De drops op de farm komen wel goed.

En als je stallen op baha hebt, kan je valentijnsverrassing met kaasbolletje/eierpunch gebruiken om de stallen 10+5% te versnellen.
    En als je bomen hebt, en het levert je een extra oogst op, kan je fiool van groei gebruiken om je bahabomen 10% te versnellen.

jolanda13, Huhmmie38, Streptocarpus en 3 anderen vinden dit leuk.
  11. Borkie

Borkie Levende forumlegende

Bij mij ook ongeveer tweemaal zoveel dropjes op de farm dan op Baha, dus mijn Howies verplaatst naar Baha...
    Heb daarom inderdaad maar de oranje papierbloem als burenkadootje gegeven vandaag:p

12. miekje9

miekje9 Levende forumlegende

staan op de baha net als een complete dierentuin

13. thea1963

thea1963 Forum freak

Hier staan er nog bomen en de bedoeling is dat er morgenochtend xxl bomen komen op baha, met de 774 di's die we van baha nodig hebben. Maar het kan ook nog zomaar zijn dat ik morgen gewoon stop met dit event, want er worden wel erg veel andere dingen gevraagd, die ik ook gebruik voor de seizoenen waarvan trouwens de seizoensbeker nog steeds in me inventaris staat -.-xD

14. Sanham

Sanham Levende forumlegende

Voorlopig 213 drops van Baha, de lange bomen nu gewisseld naar 12-uurs bomen, zodat ik ze 2x per dag kan oogsten. Op de kristalwatervallen stallen en bomen laten staan. Als er in totaal 774 nodig zijn, moet dit dus makkelijk lukken. :)

15. mmans

mmans Forum-hertog

gaat lukken, we krijgen ook oranje papierbloemen bij het fokken (kans op) Ik kreeg er 11 op 20 fokjes

16. anniemax58

anniemax58 Gevorderde

hoe lang duurt bij jullie met de helft korter toch geen uur ik wacht moet nog ander half uur hoef zo nooit meer een extra in te zetten

17. farmermikkie

Waar heb je het over? Fokken? eventgewas?

jolanda13 en kakelot69 vinden dit leuk.
  18. Dorette58

Dorette58 Forummeester

Ik ben nu t/m stap 4 gekomen. En laat het verder bij.
    Succes voor degenen die doorgaan!

19. anniemax58

anniemax58 Gevorderde

met het eventweg met grijs3 moet je fokken ben van drie uur bezig nog om zes uur nog niks klaar

20. farmermikkie

Je zit hier in de speldiscussies van het andere event.

Maar het fokhotel duurt normaal 5 of 6 uur, dus met een roze gelei nog altijd 2,5 of 3 uur.
    Er zijn bonestaakrijen om het fokken nog verder te versnellen, en je kan ook gewone parfum gebruiken.
    Dus als jij om 3 uur iets in dat fokhotel hebt gestopt, en inderdaad roze gelei hebt gebruikt, zou het nu wel klaar moeten zijn.

jolanda13 en janniekwak vinden dit leuk.
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.