Praatgroep - Fiësta Farmerama (fokevent)

Discussie in 'Overig archief' gestart door Klaartjuh, 12 Juni 2018.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. -doppie-

    -doppie- Levende forumlegende

    Hey farmermikkie zo heb ik het ook uitgerekend met precies dezelfde dieren.
    Alleen hoef ik niet te kopen heb van die dieren veel voorraad.
     
    rikmark, Borkie en farmermikkie vinden dit leuk.
  2. boesje46

    boesje46 Forum-commissaris

    Wat ik niet begrijp waar is het Schuifspeldje dan voor nodig of mis ik iets uit de F.A.Q
     
    Borkie vindt dit leuk.
  3. schaapje52

    schaapje52 Levende forumlegende

    De aantallen die jij hier boven vermeld, is dat voor het hele fok event uit te spelen.
     
    rikmark en Borkie vinden dit leuk.
  4. enk52

    enk52 Forum Moderator Team Farmerama NL

    Dat schuifspeldje is dezelfde als de haarspeld die nodig is bij het maken van de lotushaarspeld in de molen
     
    Borkie vindt dit leuk.
  5. farmermikkie

    farmermikkie Levende forumlegende

    Bij het event moet je lotushaarspeldjes inleveren.
    Er zijn 2 verschillende manieren om daaraan te komen:
    1. je krijgt een lotushaarspeldje bij iedere fok in het fokhotel
    2. je kunt een lotushaarspeldje in de molen maken van 230 zwarte lotus (eventgewas) en 10 haarspeldjes (dropitem).

    Je hoeft dus niet te fokken, dan moet je eventgewas en drops gebruiken.
    Maar je kunt ook kiezen voor geen eventgewas en drops, maar juist wel fokken.
    Je kunt ook een beetje fokken, en een beetje met eventgewas en drops doen.

    @schaapje52 Ja, mijn aantallen zijn voor het hele event.
     
    boermars, Borkie, Reggaefeeks en 1 ander persoon vinden dit leuk.
  6. schaapje52

    schaapje52 Levende forumlegende

    Dank je wel. Dan kan ik even kijken hoever ik dan kom. :music:
     
    Borkie en farmermikkie vinden dit leuk.
  7. BoerAnnelies

    BoerAnnelies Alwetend orakel

    Blij dat ik deze reactie lees. Kijk altijd eerst wat het kost aan SV, dus hoevaak moeten we fokken. Dan kijk ik naar de staak en dan lees ik dit. Daarna ga ik het goed bestuderen.

    Had al snel gezien dat we 3 x 70X moeten fokken = 210 x fokken dus 420SV. Dat is prima te doen, meerdere dier soorten dus dat is ook wel oke. De staak ziet er wat mager uit moet ik zeggen.. twijfel.
    Lees jou opmerking en nu denk ik laat maar o_O. Met het laatste fokevent moest ik zoveel bijkopen om de tegenwaarde te halen, toen wilde ik de neon stallen echt super graag hebben, maar nu gaat het alleen om een staak. Denk niet dat ik mee ga doen.
    En hiermee kom ik weer een heel eind. Ik heb van de zeehonden meer dan genoeg op voorraad (meer dan 1.000), van de krokodilen kolibri beiden 250 stuks. Dan kom ik er niet, maar ben al een heel eind. De krokodil vind ik altijd zo duur aan voer, dus die staat hier maar zeer minimaal op ;).
     
    Borkie en farmermikkie vinden dit leuk.
  8. farmermikkie

    farmermikkie Levende forumlegende

    Ik zou zeggen: verkoop wat zeehonden en koop er wat krokodillen en kolibries voor terug. Moet wel wat geld bij, maar is toch nog altijd een goede deal.
     
    BoerAnnelies, Borkie en -Coco1968- vinden dit leuk.
  9. Reggaefeeks

    Reggaefeeks Forum-baron

    Goed idee Mikkie! Ik heb de aantallen van je overgenomen.
     
    farmermikkie en Borkie vinden dit leuk.
  10. boesje46

    boesje46 Forum-commissaris

    Dank je wel enk52
     
    Borkie vindt dit leuk.
  11. thea1963

    thea1963 Forum freak

    Zit net even op de markt te kijken alleen worden er hier geen 450 krokodillen aangeboden :cry:xD


    Je hebt ook nog 210 lotushaarspeldjes nodig (door te fokken of heel veel eventgewassen te oogsten) als je het hele event wilt halen
     
    farmermikkie, Borkie en schaapje52 vinden dit leuk.
  12. mmans

    mmans Forum-hertog

    En daarom ga ik fokken met dieren die ik voor de gewone lopende quests nodig heb en daarnaast wat gewassen zaaien en oogsten :) Dan komen die DI wel binnen, zonder dat je meteen ook de dure fokdieren in moet leveren. Dat kun je dan doen met de genoemde beessies :)
     
    Borkie en farmermikkie vinden dit leuk.
  13. schaapje52

    schaapje52 Levende forumlegende

    Ik begin met gewas en de speldjes en dan ga ik nog wat fokken. xD
     
    Borkie vindt dit leuk.
  14. BoerAnnelies

    BoerAnnelies Alwetend orakel

    En hiermee kom ik weer een heel eind. Ik heb van de zeehonden meer dan genoeg op voorraad (meer dan 1.000), van de krokodilen kolibri beiden 250 stuks. Dan kom ik er niet, maar ben al een heel eind. De krokodil vind ik altijd zo duur aan voer, dus die staat hier maar zeer minimaal op ;).
    Heb na jou bericht even op de markt gekeken en hop er waren zo 25 zeehonden voor een mooie prijs verkocht. Daar kon ik voor hetzelfde ongeveer krokodillen voor kopen en voor de helft van het geld kolibries. Inmiddels zijn de prijzen behoorlijk gestegen :(, behalve die van de zeehond.

    Ik ga kijken, zet mijn fokhotel nog even vol en dan naar bed. Zie morgen wel weer wat ik ga doen.
     
    Borkie en farmermikkie vinden dit leuk.
  15. keukendeur64

    keukendeur64 Forum prof

    Ik fok enkel voor de knechtencoupon van 12 uur... de rest stelt niet veel voort...
     
    Borkie en farmermikkie vinden dit leuk.
  16. boermars

    boermars Forum-hertog

    Tja, heb niet zoveel zin in deze omdat de wolkenrij niet aantrekkelijk is.
    Enkele spelers denken er hetzelfde over en gaan er half aan meedoen, zo denk ik er ook over.
    Beetje dit, beetje dat en geen stress en af en toe een fok voor een 10-jaar oude quest.......... in de babyboom dat wel ;)

    Voetballen sla ik voorhand al af, ik ga mijn voorraden vergroten in een rustige vakantiemodus.
    succes allemaal
     
    farmermikkie vindt dit leuk.
  17. ansimon

    ansimon Doorzetter

    De knechtencoupon lijkt mij wel wat, ik ga morgen uitzoeken of het haalbaar is voor mij. Voor de rest laat ik het event gaan, ik stuur mijn buren wel dropitems.
     
    Borkie vindt dit leuk.
  18. Sintra98

    Sintra98 Levende forumlegende

    Ik ga wel voorzover mijn voorraad SV het toelaat voor het fokevent
     
    Borkie en boermars vinden dit leuk.
  19. buikie1512

    buikie1512 Forum Moderator Team Farmerama NL

    rikmark, -matthias1952-, Borkie en 11 anderen vinden dit leuk.
  20. Reggaefeeks

    Reggaefeeks Forum-baron

    Super dat de wolkenrij aangepast is!
     
    -matthias1952-, Borkie en boermars vinden dit leuk.
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.