Praatgroep Feestmuizen / Oud & Nieuw 2014 - 2015

Discussie in 'Overig archief' gestart door Toontje2, 22 December 2014.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. N00tje

    N00tje Actieve auteur

    Ik hoef "nog maar" 86 gouden bananen, ik heb 250.000BD en 10 huiskalkoenen voor meer dan 30.000 BD in de markt staan.
    In het slechtste geval, verkoop ik mijn gewassen boven een voorraad van 1.000, dan zou ik nog 2 miljoen kunnen verdienen.
    Ben nog steeds dronken van de rode bowl. Ik wens iedereen een hele fijne kerstavond!
     
    lammetjes en robbiefarmer vinden dit leuk.
  2. hanweij

    hanweij Gevorderde

    Ik ben wel niet Jan Hendrik de tuinman maar heb toch wel een tip voor diegene die het laatste cadeau
    van de advent nog niet geopend heeft.
    In de FAQ staat: De kalender zal tot 27 december 23:59 uur in het spel zijn.
    Als ik net voor het einde (27-12 om 23:59) het laatste cadeau open heb ik tot 29 december dezelfde tijd een extra oogstbonus.
    Dit houdt in dat ik bij de start van het Muizenevent (29-12 14:00) voor een aantal uren extra oogst heb....
    Kan ik een mooi start maken met de vuurwerkbloemen. Vooral in combinatie met WAC, de kastanjestaak, witte onschuld en een stol
     
    -Coco1968- vindt dit leuk.
  3. N00tje

    N00tje Actieve auteur

    Wat een enorm slimme tip. Niet de tip van Jan Hendrik de Tuinman, maar dan op z'n minst de tip van Flip. Helaas voor mij, ik kon me vanmorgen niet beheersen en heb het ding geopend, maar wellicht zijn er nog meer mensen die hebben gewacht.
     
  4. BoerAnnelies

    BoerAnnelies Alwetend orakel

    Hier alles nog eens rustig bekeken. Tot nu toe besloten om 4.3 te laten zitten en dus 7.3 ivm een lege staak en het niet hebben van de hibicussen. Maar ik ga wel even kijken hoe ik sneller kan levelen op baha en dan ga ik mijn GB denk ik wel investeren, maar of ik dit ga doen in de planten of in het schateneiland, dat weet ik nog niet. Immers is daar ook weer veel TEG en dus GB mee te verdienen.

    Allemaal fijne dagen en geniet (voor de mensen die vrij zijn) ervan. Ik zelf werk op 2de kerstdag. Gisteren, vandaag en morgen heerlijk vrij, mijn weekend :)
     
  5. m.kreuning

    m.kreuning Regelmatige auteur

    Heb niet genoeg fokdieren en niet zo veel tijd om te spelen. o_Ok mijn BD door de laatste 2 events behoorlijk gezakt. Veel zaken in RL. O.a. ziekenhuis in en uit voor behandelingen en onderzoek (gisteren en op oudjaarsdag) dus een hoop tijd kwijt en dan ook nog kerst en Oud en Nieuw met vrienden en familie. o_Ok héél erg belangrijk in deze zware tijd voor mij...
    Ga wel beginnen en zie wel wat ik wil halen. In ieder geval ga ik voor de SV, altijd welkom! Verder blij met wat ik wil en ga halen!
    Wens alle spelers fijne feestdagen en een gezond 2015!
     
  6. sanne1000

    sanne1000 Forum-baron

    m. kreuning sterkte de komende tijd en ik hoop dat het met u allemaal weer goed komt. en ondanks alles toch ook hele fijne feestdagen
     
  7. daisy17858

    daisy17858 Forum-overlever

    Ik ben reuze benieuwd hoever ik ga komen met dit nieuwjaars event.
    Ik moet wel nog even de dieren fokken. Heb er niet zoveel.
    Een 8 uurs gewas met deze drukke dagen voor de boeg is ook wel fijn.
    Heel veel succes iedereen met het event.
     
  8. wolters63

    wolters63 Regelmatige auteur

    wat bedoel je met het koraalrif,,,, heb ik wat gemist:sleepy::sleepy::sleepy:
     
  9. N00tje

    N00tje Actieve auteur

    Update van mij: nog 71 GB te gaan (dat waren er 186), 1.208.624BD om uit te geven aan een TEP ambacht, 10 huiskalkoenen en een enorme hoeveelheid gewassen in de markt staan om te verkopen.
    Vandaag een WAC, CAT en Mateato ingezet en nog 1.184.625 TEP te gaan.
    Maar de kalkoenen zijn van 1.100BD per stuk gisterenavond naar 500BD gegaan vanmorgen, balen.

    @wolters63, ik denk dat LandOfFladdertjes onder andere mij bedoelt. Ik ben pas op 31 oktober begonnen met het spel, maar speel het blauwe schuim op mijn mond om toch de hibiscus te halen en het event uit te spelen. Met met zit nog een enorme fanatiekeling te spelen, ik ben benieuwd hoe het met hem/haar gaat vandaag. Succes!

    Zalig kerstfeest iedereen.
     
    lammetjes vindt dit leuk.
  10. robbiefarmer

    robbiefarmer Forumkenner

    Het koraalrif wordt volgend jaar (ahum, dat komt al rap dichterbij) verwacht. Er is nog niet bekend wanneer.
    Velen verwachten dat er gouden bananen nodig zijn, om het vrij te spelen. Vandaar.
     
  11. jennie79

    jennie79 Forum freak

    met die fanatiekeling word ik bedoeld en ik moet nog 45 gb en ga vandaag nog een keer levelen en speel ik vandaag de aloe vera vrij.
    heb nog bd in voorraad staan en heb nog aardig wat gewassen en producten om te verkopen.
    denk wel dat ik het ga halen en ben langzaamaan bezig om de fokdieren bij elkaar te fokken.
    heb de hoop nog niet opgegeven en ik hoop dat er lieve mensen zijn die mij en N00tje willen helpen om ons doel te voltooien.
     
    Daxter1966 vindt dit leuk.
  12. N00tje

    N00tje Actieve auteur

    Jou bedoelde ik ook met de fanatiekeling. Nog 66 GB moet ik, in de markt staat voor 1,3 miljoen aan spullen en dan zijn mijn schuren tot een minimum leeg. Als ik je een tip mag geven, begin nu vast met verkopen. Als straks het event aan de gang is, zijn mensen daarmee bezig en kan de markt stilliggen. Daarbij is het kerstmis en zullen veel mensen minder online zijn in hun boerderij.

    Update 18:11 uur, ik moet nu nog 56 bananen.
     
    Laatste bewerkt: 25 December 2014
    Daxter1966 en nicolle73 vinden dit leuk.
  13. Jenny262

    Jenny262 Gevorderde

    Ik ga lvl 1,2,3 helemaal doen en van de rest alleen zilver en goud voor de bd's heb geen hibiscus dus diamand niet nodig
     
  14. .babouska.

    .babouska. Forum-baron

    Ik ben de fokdieren die ik nog nodig heb aan het fokken: 10 clownvissen en 23 emoes.
     
  15. bibi9999999

    bibi9999999 Teller

    moet ik ook nog maar wacht daarmee tot die 48 oogstbonus voorbij is
     
    .babouska. vindt dit leuk.
  16. .Jacqie.

    .Jacqie. Gelegenheidsauteur

    Kan iemand mij vertellen wat er op de bonestaak van de adventkalender moet komen te staan?
    Ik krijg een leeg scherm als ik er iets op wil plaatsen.
     
  17. buikie1512

    buikie1512 Forum Moderator Team Farmerama NL

    Daar moet je 5 vakjes vullen met 2-vaks sieritems. Een leeg scherm geeft aan dat je die niet in je inventaris hebt staan.
     
  18. .Jacqie.

    .Jacqie. Gelegenheidsauteur

    Ik heb een Strandclub in mijn inventaris, maar die kan ik dus niet plaatsen...
    Maar een berichtje naar een mod dan!
     
  19. buikie1512

    buikie1512 Forum Moderator Team Farmerama NL

    strandclub kun je inderdaad niet plaatsen.
    Ik heb deze bonestaak gevuld met "santa's kleine hulpje", maar andere 2-vaks voldoen ook (bijv. lijfwacht)
     
  20. N00tje

    N00tje Actieve auteur

    Ik blijf goede hoop houden, dankzij alle hulp van mede-boeren gaan WE het halen, met nadruk op we. Dit had ik in mijn eentje niet voor elkaar gekregen denk ik. Nog 36 bananen te gaan en 677.636 TEP t/m 4 januari. Vandaag een pauze dag, straks lekker uitgebreid dineren met familie. Scheelt een boel "stress".
    Fijne 2e kerstdag iedereen!
     
    robbiefarmer vindt dit leuk.
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.