Praatgroep Feestmuizen / Oud & Nieuw 2014 - 2015

Discussie in 'Overig archief' gestart door Toontje2, 22 December 2014.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Daxter1966

    Daxter1966 Levende forumlegende

    En vermoedelijk ga jij het wel halen:D.Wat een gedrevenheid
     
    tinus138 en schaapje52 vinden dit leuk.
  2. LandOfFladdertjes

    LandOfFladdertjes Forumleerling

    Jawel hoor ook ik dacht, nee he!!! net als Corrieveen.
    Het is inderdaad een trend om in event quests fokdieren te vragen.
    Dit is puur hoe verdien ik geld... EN alsof dat alleen nog niet genoeg frustatie opleverde moeten we ook nog gewassen inleveren die vrij moeten worden gespeeld met jawel Gouden Bananen!!!
    Als het nu mogelijk was dat je de Baha gewassen op zijn minst kon kopen op de markt (ook al heb je ze nog niet vrijgespeeld!) dan heeft iedereen een kans. Nu dus totaal niet.
    Dus absoluut niet blij >:(:cry:

    De prijzen zijn erg leuk maar met dit gedoe elke keer ben ik er wel een beetje klaar mee!!
    Ik vol moed al die gigantisch dure fokdieren kopen!!! en dan erachter komen dat ik geen Hibiscus kan kopen.....!!! GRRRRR

    Een HEEL ERG GEFRUSTREERDE SPELER!!!!:wuerg:

    Kortom zo produceert BP deze klaagzang die ze nu juist niet willen en ik nu toch ondertussen wel post, terwijl ik al meerdere keren dit expres niet heb gedaan! Maar er nu toch echt wat van moest zeggen.
     
    stien56 vindt dit leuk.
  3. LadyPig73

    LadyPig73 Regelmatige auteur

    Ik baal echt ontzettend van het feit dat er weer zoveel fokdieren gevraagd worden. Uiteraard zijn ze ook allemaal weer uitverkocht. Ik geloof dat ik niet meer de puf kan opbrengen om eraan te beginnen. Ben de afgelopen events al 4 miljoen BD armer geworden. Dan maar geen wolkenrij.
     
    stien56 vindt dit leuk.
  4. N00tje

    N00tje Actieve auteur

    Allereerst kan ik me enorm goed voorstellen, dat je dit niet leuk vind. Maar, ik zie dit juist als uitdaging. Ik ben op 31 oktober begonnen en kan nauwelijks iets in Bahamarama, toch ga ik totdat het tijdklokje afloopt kijken hoe ik 2,3 miljoen TEP bij elkaar kan sprokkelen of zoveel mogelijk geld om het in rode bowl bij elkaar te kopen.
    Zojuist heb ik gekeken, wat het me aan bananen kost om panda's vrij te spelen, zodat ik de eetstokjes quest kan doen. Het kost me 15 bananen en het brengt me 664600 TEP op. En dat is veel meer opbrengst dan de 15 bananen die het me kost. Ik heb 51 penselen, dus kan ik 10 panda-dingen maken. In de markt van een buur kosten de eetstokjes 4.500.
    Er zijn dus naast de frustratie ook kansen die er liggen door wat knutselwerk, maar dan moet je dat wel leuk vinden. Ik geniet daar enorm van moet ik zeggen en misschien ben ik wel de meest kansloze speler om dit event te halen.... ik ga het toch proberen.
    Mijn 56 fokstallen zijn bijna klaar en ik ga ze voor de maximale prijs in de markt verkopen. o_Ok uit het event krijg je nog heel veel TEP.

    Maar nogmaals, ik begrijp erg goed waarom je gefrustreerd bent... kusje erop?
     
  5. Wendie

    Wendie Forumbewoner

    en alweer een gewas van 8 uur >:(
    wordt er zo langzamerhand moe van! Kan dat niet eens anders? waarom toch steeds gewassen die zo lang duren? snapt BP nu werkelijk niet dat daar een hoop mensen niet blij mee zijn en probeer eens om die mensen ook eens blij te maken maar nee hoor...voorstanders van 8-uurs-gewassen hebben werkelijk waar bij ieder event geluk! snap het totaal niet hoor

    en dan ook nog eens 16000 gewassen! had dan wat minder gekund. dat houdt voor mij in dat ik ook de event-gewassen in de nacht kom op te zetten en dan kom je weer in de knoop met de DI want dat is ook weer absurd veel! vind het een beetje de spuigaten uitlopen vanaf dat mensen zijn gaan roepen dat ze meer uitdaging willen! Ik heb dat nooit geroepen en gewild maar ben er wel de pineut van!

    en dan alweer die fokdieren! las ergens dat het een trend wordt, ik mag hopen van niet want dit is alleen gebaseerd op zoveel mogelijk SV te verkopen, tenminste, dat idee krijg ik er zo langzamerhand bij

    teleurstellend event ... alweer!
     
    stien56 vindt dit leuk.
  6. stadtenaerin

    stadtenaerin Forumbeginner

    ik maak me niet meer boos, begin er niet aan en als ik het zat ben stop ik helemaal
     
    stien56 vindt dit leuk.
  7. Wendie

    Wendie Forumbewoner

    maar dat is toch jammer?!
    ik speelde heel graag maar door dit gedoe met die questen/events vergaat me de zin om te spelen en dat vind ik heel erg jammer....
    als de tijden van de gewassen al wat gevarieerder waren was ik alweer een stuk gelukkiger....
     
    stien56 vindt dit leuk.
  8. buikie1512

    buikie1512 Forum Moderator Team Farmerama NL

    Ik ben geen voorstander van de fokdieren in een event inleveren. Toch lijkt dit mee te vallen. Je krijgt bij het voltooien van level 1 50 SV (=25 x fokken). Voor mij genoeg om de emoe's bijeen te fokken.
    Wil je niet het hele event afmaken, dan is level 1 toch best interessant om te doen.
     
    goldtrix vindt dit leuk.
  9. Renske45

    Renske45 Junior expert

    Voor de fokdieren die gevraagd worden, ben je in totaal 106 supervoer nodig. Al in het eerste level krijg je er 50 terug. Dus je kunt het event spelen voor 56 supervoer. Is dat onoverkomelijk veel?
     
  10. N00tje

    N00tje Actieve auteur

    Dat is niet zoveel, maar het zou ook kunnen dat een fokdier er eentje gaat overslaan, dat had ik net met de kalkoenen. Normaal gesproken moeten die dingen overslaan, maar nu niet. Dus met precies 56 supervoer zou je het ook niet kunnen redden, misschien iets om rekening mee te houden?
     
  11. goldtrix

    goldtrix Gevorderde

    In het begin dat ik Farmerama speelde, duurde het weken of zelfs maanden eer er een nieuwe quest kwam. Nu volgen de quests elkaar veel sneller op, waardoor er meer variatie in het spel zit. Je kan kiezen of je de quest doet of niet en eender wat je kiest: je kan er altijd voordeel uithalen. Als je hem doet, krijg je de bijhorende beloningen, als je hem niet doet, kan je ervan profiteren en op de markt wat bijverdienen met de producten die in de quest gevraagd worden.
     
    eevee60, amandeltje, schaapje52 en 2 anderen vinden dit leuk.
  12. Renske45

    Renske45 Junior expert

    Uit de adventkalender hebben we in totaal 65 supervoer gekregen.
     
    eevee60 vindt dit leuk.
  13. -Coco1968-

    -Coco1968- Levende forumlegende

    En dan de 65 supervoer die we uit de kalender hebben gehad. Geen garanties, je moet er voor spelen, maar veel hoeft het niet te kosten.
    Ik had geluk dat ik op tijd op de markt was, dus hoef ik alleen nog 4 emoes te fokken. Wel een miljoen geïnvesteerd bijna, maar daarvoor kan ik de huiskalkoenen nu weer duurder op de markt zetten. Dus ik zie morgen wel hoeveel me de fokdieren hebben gekost die ik zelf nodig ben.
    Ondertussen heb ik dankzij het handelen met de fokdieren voor de laatste events en de supervoer beloning die er volop tegenover stond meer dan 1000 supervoer. Op naar de volgende babyboom. En het is natuurlijk heel goed mogelijk dat we daar het nieuwe jaar mee beginnen, dus nog voor dat dit event is afgelopen.
    Bij mij staan er weer allemaal stallen op het land ondanks de geringe hoeveelheid haver en tarwe.
     
  14. jennie79

    jennie79 Forum freak

    ook ik heb de hibiscus nog niet vrijgespeeld maar ook ik ben een doorzetter en ben ik door questen te doen al 5 levels gestegen op baha.
    moet nog 42 gb sparen en dan heb ik hibiscus vrijgespeeld en kom er net ook achter dat ik geen aloe vera heb maar ik geef het niet op.
    ik ga door om het event uit te spelen en haal ik het niet dan heb ik toch mijn best ervoor gedaan.
    N00tje jij ook succes om het te halen.
     
    schaapje52, robbiefarmer en lammetjes vinden dit leuk.
  15. N00tje

    N00tje Actieve auteur

    Ik heb nog ontdekt, dat ik bij het heropeningsfeest TEP kan behalen door dingen in te leveren. Vooralsnog heb ik goede hoop, zonder dat was ik er niet eens aan begonnen.
    Heb je de mogelijkheid om te fokken en de dieren boven het benodigde aantal in de markt te zetten? Dan kun je daar nog veel geld mee kunnen verdienen.
    En ook veel succes terug gewenst. Ik hou van mensen die pas verloren hebben als de wekker op 0:00 uren staat :)
     
    amandeltje, schaapje52 en robbiefarmer vinden dit leuk.
  16. -Coco1968-

    -Coco1968- Levende forumlegende

    Wanneer je heropeningsfeest naar de laatste fase diamant gaat, komt er ook een heropeningsfeest deel 2.
    In de FAQ kun je terugzien of je daarvoor de meeste gewassen en bomen hebt.
    Ik wens jou en alle andere spelers die er keihard hun best voor moeten doen zonder de garantie het te halen ook heel veel succes.
    Alle andere spelers wil ik veel plezier toewensen met het doen van die delen van de quest die iedereen voor zich interessant vind.
    Zoals gebruikelijk ga ik voor alles.
     
  17. N00tje

    N00tje Actieve auteur

    Ik heb niet eens genoeg voor de zilveren 1, laat staan voor het eind, maar ik heb nog een paar dagen om gericht daar naartoe te werken. Ik had mijn gewassen die ik over had al in de markt staan toen ik de heropeningsfeest quest ontdekte. Pech...
     
  18. -Coco1968-

    -Coco1968- Levende forumlegende

    o_Ok op Bahamarama telt dat je de gewassen van de eerste bladzijde allemaal goedkoper in de zaadhandel kunt kopen, dit kan je sneller door de questen heen helpen.
     
  19. jennie79

    jennie79 Forum freak

    kan inderdaad fokken en dat ga ik ook zeker doen.
    heropeningsfeest heb ik al klaar en deel 2 fase 1 vandaag al gedaan.
    daar kan ik nu niet verder omdat ik de rest nog heb vrijgespeeld maar sprokkel nog steeds punten bijelkaar.
    bikini ook al afgemaakt vandaag.
    zie wel hoe ver ik kom met het nieuwe event.
     
    -Coco1968- vindt dit leuk.
  20. N00tje

    N00tje Actieve auteur

    Ik wil juist geen dingen kopen, omdat ik geld moet maken. Ik probeer in eerste instantie de dingen zelf te maken om geld te sparen.
    Kan een foute tactiek zijn, maar het is vooralsnog mijn tactiek ;).
     
    Laatste bewerkt: 23 December 2014
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.