Praatgroep Feestmuizen / Oud & Nieuw 2014 - 2015

Discussie in 'Overig archief' gestart door Toontje2, 22 December 2014.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. .babouska.

    .babouska. Forum-baron

    Ik kreeg 2 oranje geiten en een geitenmelkboom. Heel goed. Verder niets bijzonders. Wel ongeveer een miljoen bd verdiend met dit event. :inlove:
     
  2. -Coco1968-

    -Coco1968- Levende forumlegende

    Dan heb je in ieder geval toch één stal die ik niet heb. Ik hoopte ooit overal 4 van te krijgen, en toen er zo gemopperd werd over de hoeveelheid oranje paardenstallen vroeg ik mij ook af wat ik met 6 van die dingen moest, terwijl er nog genoeg zijn waar ik geen 4 van heb. Ondertussen heb ik ze al aardig vaak op het land gehad. Met 2 oranje rodeoranches zijn die stallen best handig.
    Ik heb dus niet meer de neiging om te denken dat ik ergens teveel van heb, maar de oranje schapen heb ik wel erg weinig opstaan, dus doe ik je er graag een plezier mee. En daarvoor hoef ik echt niet die ene stal die jij wel hebt en ik niet. Ik krijg zo vaak iets van spelers die mij graag een plezier doen, dat ik jou ook graag een plezier doe.
     
  3. boemer49

    boemer49 Oudgediende

    hier mijn stekkie,s en stallen uitkomst .....
    citroen xl ..suiker esdoorn xxl..den xxl ..japanse esdoorn ..
    vossenburcht ...kat ..kalkoen oranje ..en een kikker vijver ..
    daar ben ik wel blij mee maar had o, zo graag een egel of wolf gehad ....nou ja wie niet denk ik maar...succes..
     
  4. -Coco1968-

    -Coco1968- Levende forumlegende

    Ik heb 3 egels die ondertussen geen 2.000 BD meer doen, en maar 1 kikker waarvan de prijs nog boven de 3.000 ligt, en ik daarom nog aardig moet sparen om zelf 60 te hebben voor de quest.
    Ik heb mijn stallen nog niet binnen, maar als ik voor het volgende ruilevent geen tweede kikker heb, en jij nog steeds een egel wilt, kunnen wij dus ruilen.
    De wolf als laatste dier hoop ik ook heel erg op, die zal vermoedelijk met een ruilevent nog niet te ruilen zijn.
     
  5. boemer49

    boemer49 Oudgediende

    dank je wel coco, ik zal het onthouden ik heb nu 3 kikkers en van de andere 2 nog geen een ...
    dat is hezelfde als met die bewuste dure boom [ ik ben de naam even kwijt ] hij stond tussen de 6 en 8000 rn nu nog 2400 ook duur als je het moet kopen want ook die heb ik niet ..ook een van de laatste denk ik de andere 2 laatste heb ik gelukkig wel van ieder een ...dan is het begin gemaakt , dan maar wat langer over een quest doen
     
  6. -Coco1968-

    -Coco1968- Levende forumlegende

    Wel even zelf onthouden, want ik hou geen lijstjes bij.
    Ik had uit de stekjes een derde mispel, geitenmelkboom en xxl eierboom en een vijfde suikeresdoorn xxl. Allemaal bomen die ik wel regelmatig op zal zetten, dus echt wel tevreden, maar er zat dus niets bijzonders bij. Voor de nieuwe quest mis ik alle bomen voor fase drie nog.
    Bij de stallen hetzelfde: een oranje vis, geit en eend en een gele donsveren. Vermoedelijk komen die niet zo vaak op het land. In ieder geval geen tweede kikker dus, of één van de drie stallen die ik nog niet heb.
     
    Laatste bewerkt: 4 Januari 2015
  7. Jokertje_

    Jokertje_ Forum-hertog

    Ik had een mooie oogst van mijn bomen, een perzik, een vlierboom en een tropetboom, allemaal XXL exemplaren en een mispel. De trompetboom gaat in de kist want dat is al nummer 11 de rest gaat op mijn land
     
    schaapje52 vindt dit leuk.
  8. Eleftheria37

    Eleftheria37 Forumbeginner

    Boompjes net neer gezet... was ik vergeten.
    En krijg ik daar zowaar zomaar een rode bijenstal en een roze ezelstal uit mijn stallen o_O!! en een hanenhok, die ik nog niet had en een muizenstal. xD:D Super blij mee!!!
     
  9. Sifaka

    Sifaka Regelmatige auteur

    Kikker, haan, ooievaar, wat een mazzel!
     
    BoerAnnelies, katbla, boemer49 en 2 anderen vinden dit leuk.
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.