Praatgroep Feestmuizen / Oud & Nieuw 2014 - 2015

Discussie in 'Overig archief' gestart door Toontje2, 22 December 2014.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. schaapje52

schaapje52 Levende forumlegende

Zojuist het event afgerond, jippie, het eerste event van 2015 uitgespeeld xD Mijn boerderijtje weer een beetje op orde gebracht en de mysterieuze stallen en bomen gelijk neergezet en geplant, kijken wat er voor moois uit gaat komen morgen.
    Het was een ontzettend leuk event en iedereen die klaar is gefeliciteerd en de anderen die nog bezig zijn, veel succes.

2. eevee60

eevee60 Alwetend orakel

Dan staat het verkeerd in de Faq.

Succes voor wie nog bezig is,hier draaien de laatste maskers.

3. BoerAnnelies

BoerAnnelies Alwetend orakel

Phoe zeg, mijn boerderij is weer helemaal de oude. Alle bomen en stallen staan er weer op, natuurlijk met extra dieren want er komt weer een fok quest aan en tja dan vind ik het erg fijn om voldoende dieren op voorraad te hebben. SV heb ik wel, maar mijn parfum is helaas ook aan de mindere kant.
    De knechten zijn op en mijn WAC loop nog 1,5uur door. Daar maak ik geen gebruik meer van. Vandaag wel goed gebruik gemaakt van de knechten en WAC. Heb veel weer op min 1.000 en ook mijn tarwe staat weer voldoende op voorraad :)

Iedereen die nog moet, succes

Laatste bewerkt: 2 Januari 2015
  4. Jokertje_

Jokertje_ Forum-hertog

Mijn mysterieuze stallen vielen wel mee. Ik kreeg een kikkervijver, daar ben ik heel blij mee. Een oranje paardenstal, guanoproductie heb ik beiden al en een hanenhok mijn tweede. De kikker heb ik nog niet, ook nog geen voer want ik was nog vleermuisvoer aan het maken. Dat maak ik eerst af en dan draai ik kikkervoer. Morgen mijn 48 uur knechten activeren en nog volop bezig met muizenraketten maken want die leveren lekker op als het event klaar is

5. RonSchoof

RonSchoof Levende forumlegende

Ik heb de faq aangepast want je krijgt echt twee dieren uit een oranje stal. o_Ok bij de hond.

eevee60 vindt dit leuk.
  6. boerinnetje182

boerinnetje182 Forumleerling

Uitkomst van de stallen: eend oranje, 2 x ooievaar en een hanehok:D.
    Voor mij een geslaagd event en een goed begin van 2015.

schaapje52 vindt dit leuk.
  7. japie08

japie08 Gelegenheidsauteur

8. demi2u

demi2u Gelegenheidsauteur

Ik kan het event niet afmaken helaas, want ik heb geen hibiscus en zie ook niet hoe ik daar aan kan komen.
    Ben ik level 88 en in Bahamarama in level 152, maar helaas geen hibiscus. Jammer hoor.

9. #Stoffie78#

#Stoffie78# Oudgediende

Het was een ontzettend leuk event om te spelen.
    Stallen en bomen, die ik heb gekregen:
    Mollenstal, bijenstal rood, kattenverblijf en rodeoranch geel
    Citroen xl, eierboom xxl, geitenmelkboom en perenboom xl

10. Katinka1700

Katinka1700 Forum-hertog

Vrijdagochtend het event afgerond. Uit de stallen: vos, adelaar, konijn oranje en varken oranje. Uit de stekjes: 2x pijnboom, citroen XL en den XL.

11. farmermikkie

farmermikkie Levende forumlegende

Mocht jullie oog er nog niet op gevallen zijn:
    Wie Bahamarama nog niet heeft vrijgespeeld, kan toch al muisraketten maken in de molen op Bahamarama.
    Zie aankondiging van Toontje, in het Hoofdkantoor bij Events.

12. schaapje52

Ik kreeg uit de bomen: citroen xl, citroen XXL, den XXL en een geitenboom. xD
    Ik kreeg uit de verblijven: een schaap oranje, duiventil, een bijenkorf oranje en een geitenstal oranje. xD

Mooie uitslag. Zo krijg ik steeds meer XXL bomen en verblijven oranje :D.

Daxter1966, eevee60 en boerinnetje182 vinden dit leuk.
  13. tinus138

tinus138 Teller

Hier ook event helemaal afgerond, uit de stallen 2x ooievaar-egel- adelaar. En uit de bomen amandel xxl-suikeresdoornxl-mispel- en de pijnboom. Vond het een leuk event , je kon van te voren al met de fokdieren aan de slag zodat die op voorraad waren, en dan verders met de gewassen die gevraagd werden, en dat Bahamarama er in betrokken word vind ik ook mooi, lekker voor de puntjes daar.
    Idereen die klaar is gefeliciteerd en voor die nog even bezig zijn succes.

Daxter1966, boerinnetje182 en schaapje52 vinden dit leuk.
  14. eevee60

eevee60 Alwetend orakel

Met name de oranje stallen word ik altijd blij van.Die zet ik er dan in een keer op, van elke soort.

15. schaapje52

Ik ben ook altijd blij met een oranje stal. Ik bezit er nog niet zo heel veel en probeer van alle oranje er 5 te verzamelen.
    Ik heb nu 4 schaap oranje, 2 geit oranje en de bijenkorf nu 1 oranje. Vorige keer kreeg ik de bijenkorf rood. Ik ben er helemaal blij mee. De bijenkorf is wel mooi om te zien.

tinus138 en Daxter1966 vinden dit leuk.
  16. eevee60

eevee60 Alwetend orakel

Dan heb ik alleen van het schaapje er genoeg daar heb ik er 6 van.
    Maar we sparen rustig verder deze keer had ik een oranje kalkoen ook weer blij mee.

17. -Coco1968-

-Coco1968- Levende forumlegende

Ik heb niet echt een max in gedachten. Van de meeste soorten heb ik er nog geen 5, maar ik vind ze ook niet allemaal even belangijk. Ik heb 2 oranje bijen en 6 classic++, terwijl ik er nooit een werkstal van op zet. Wat mij betreft is dat dus wel voldoende. Van de vissen heb ik 3 oranje, maar ik laat het vaak bij de rode, wel heel blij dat ik daar vorige maand een tweede van kreeg.
    Ik heb wel een oranje schaap voor schaapje, daar heb ik ondertussen 7 van, en de scheerstal niet vaak op staan. Ik hoop nog op een oranje scheerstal.
    Het 8 ste oranje konijn dat ik vorige week uit het rad draaide, is wel eentje die regelmatig op het veld komt. Konijnen blijven duur gerekend naar de tijd die ze er over doen.

18. Daxter1966

Daxter1966 Levende forumlegende

Uit de stallen kreeg ik roze ezel:).Oranje koe,Kattenverblijf en een Wasbeer.
    Uit de bomen xxl Ei, appelboom xlo_O,trompet xl en Sakuraboom:)
    Al met al een erg goede score

tinus138 en schaapje52 vinden dit leuk.
  19. vinc05

vinc05 Forum freak

Heb je bahamarama nog niet vrijgespeeld en wil je toch de lopende quest op baharama de muisraketten maken.
    Kijk even op de FAQ helemaal onderaan, daar staat een heeeeeel bruikbare tip waardoor je de quest toch uit mkunt spelen.

20. schaapje52

Ik heb ook niet echt een max hoor, maar om van alles 5 te krijgen duurt nog wel even en dan is het leuk dat er steeds eentje bijkomt. Als ik 5 oranje neer zet, krijg ik per dag 10 diertjes en zo probeer ik op 300 stuks te komen, zelfs dat is lastig om dit voor elkaar te krijgen. Ik ben blij met het 5e oranje schaap. Ik heb maar 1 scheerstal oranje, daar kan ik je niet aan helpen. Sommige verblijven vind ik zo mooi en dan ben ik reuze blij als ik er weer eentje van krijg, zo ook met het schaap. Zo vind ik ook de Den helemaal geweldig, ik heb nu 3xl den en vandaag de 3e XXL den gekregen, dan zit ik helemaal te genieten en bouw gelijk dan de boerderij weer om zodat alle dennen bij elkaar staan met een oranje schaap er tussen in. Dan is het echt genieten van dat plekje :inlove:

Zal je even een duifje sturen.

eevee60 en katbla vinden dit leuk.
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.