Praatgroep Feestmuizen / Oud & Nieuw 2014 - 2015

Discussie in 'Overig archief' gestart door Toontje2, 22 December 2014.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. -Coco1968-

-Coco1968- Levende forumlegende

Of heel veel BD. Ik heb bijna alle dieren gekocht. 5 fokstallen neergezet voor de emoes, kwamen er 7 uit.

2. 1-marleen

1-marleen Forum-commissaris

Of gewoon niet alles willen hebben.

Ik doe de emoes niet en ook de wolkenrij niet.
    Vanavond klaar en tevreden met wat ik heb :)

3. BoerAnnelies

BoerAnnelies Alwetend orakel

Mijn bomen zijn ook bekend: suikeresdoorn XXL :) (had ik nog niet), vlier XL, amandel XXL :) (nooit erg een extra XXL boom) en een pijnboom. Weer een beetje netzo als mijn stallen, prima maar had mooiere gehoopt.

4. hendrika73

hendrika73 Commandant van het forum

Hier ook klaar, stallen staan op het veld duimen voor een bijzondere stal. Ik heb de fase's met fokdieren overgeslagen.

5. truus1949

truus1949 Forum prof

je kunt ook de fansite bij je favorieten plaatsen dan kun je er altijd in kijken

6. Ekeiram37

Ekeiram37 Actieve auteur

Alle fases afgerond, op fase 6 en 7 diamant na, waar ik nog een heleboel gewasjes voor nodig heb :). Maar de rest is al binnen.

Iedereen een heel gelukkig en gezond nieuwjaar toegewenst!! En heel veel speelplezier :)

Ik las ergens dat iemand nog een paar GB nodig had? Als iemand nog iets nodig heeft, stuur maar een duifje, ik heb nog wel een paar rode bowls liggen ;)
    Wat overigens ook geld voor DI; als iemand nog iets nodig heeft :) stuur maar duifje.

7. wima3102

wima3102 Forumbewoner

Goedemiddag,

Als ik van de overgebleven DI's nog muisraketten maak in de molen. Als de molen ernog mee bezig is en het event is al afgelopen.
    Wat gebeurd er dan, wordt de molen afgebroken of draait hij door tot het einde.

8. yvon61

yvon61 Forum-analist

Net uit de 4 bomenstekjes een loquat gewonnen!!!! Eerste keer dat me zo iets overkomt. Ben er confuus van. Had hem nog niet.

En nog een rode bijenstal erbij gekregen. Wat een futuristisch ding zeg, wist eerst niet wat het was.o_O

Laatste bewerkt: 2 Januari 2015
    farmermikkie, lammetjes en roodkeelduiker vinden dit leuk.
  9. muis1992-1961

muis1992-1961 Regelmatige auteur

Ik heb hem helemaal klaar, en ik had de fokdieren al voordat het event begon, want ik had gelezen welke fokdieren er nodig waren, dus ben ik gaan fokken.
    En ik heb er wat meer gefokt zodat ik er nog leuk aan verdiend heb ook, al met al was het een makkie dit keer!

10. hoorn73

hoorn73 Forumbeginner

even een update: door producten te verkopen en de benodigdheden te gebruiken voor pannenkoeken en bowl en ook wat ik van medeboertjes heb ontvangen aan smoothies:wuerg: ben ik alsnog geleveled voor de laatste 5 gb. het event heeft me 11 miljoen bd gekost maar de hibiscus staan wel op het veld en ik ben 7 levels omhoog gegaan op bahamarama's:)

11. _Jeanie_

_Jeanie_ Teller

Krijg ik uit de mysterieuze stallen zomaar een ROZE paardenstal en een rode ezels stal :)
    Ongelooflijk blij mee, kon het ook bijna niet geloven dat er een roze stal stond.
    De ander was een hamster en een gele scheerstal.
    De stekjes waren 2x een mispel ( heb ik al meerdere van )en die andere 2 weet ik al niet meer, 2 gewone bomen.
    Maar de 2 mooie stallen maken alles goed, ik heb nog nooit iets bijzonders gekregen uit mysterieuze stallen/stekjes dus 2015 begint goed op mijn boerderij :)

BoerAnnelies, farmermikkie en Ekeiram37 vinden dit leuk.
  12. hendrika73

Goede vraag buurvrouw zou ik ook wel willen weten. Mijn molentje draait ook nog over uren.

13. eevee60

eevee60 Alwetend orakel

Hoe bedoel je 4 honden ?Ik dacht dat de oranje hond er maar 1 gaf elke 12:43 uur.

14. -Coco1968-

Nee, de oranje geeft net als andere oranje stallen 2 honden. En de tijd in de schuur is bijna 16 uur, maar met de rune uit de boom en een beetje water binnen 12 uur klaar. Dat lukt me met de vos niet, dus die gaat er iedere dag af voor een kortere stal tussendoor. Nu de marktwaarde geen 10 BD per uur meer is, zet ik liever andere stallen op.

15. boerinnetje182

boerinnetje182 Forumleerling

Event afgerond.
    Met de stekjes was ik niet ontevreden.
    Stekjes: aardbeiboom, amandel XXL, kers XXL en eierboom XXL.
    Ik had nog 2 "vergeten" stekjes liggen: sleedoorn en sakura:D.
    De stallen heb ik net neergezet.

16. eevee60

eevee60 Alwetend orakel

Volgens de FAQ een hond, ik heb het zelf nooit gecontroleerd.
    Zo zet ik ook stallen want stallen die klaar zijn terwijl ik net in bed lig of waar ik voor op moet blijven vind ik ook zonde.

17. -Coco1968-

Bij het oogstevent heb ik de oranje hond nog op het veld gehad. Volgens mij geeft deze toch echt twee. Net als de andere oranje stallen is de tijd ook veel langer dan bij een gewone.

18. -Mijnboerderijtje-

-Mijnboerderijtje- Actieve auteur

Keek net bij mijn oranje hond en die geeft inderdaad 2 honden

19. daisy17858

daisy17858 Forum-overlever

Ik heb het event afgerond.
    De laatste muisraketten ingeleverd.
    Viel achteraf reuze mee.xD

20. hendrika73

Uitkomst mys. stallen rode bijenkorf, broedplaats, vos en egel. Egel en bijenkorf ben ik blij mee. De rest terug in de schuur en w88 op een ruil event.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.