Praatgroep Feestmuizen / Oud & Nieuw 2014 - 2015

Discussie in 'Overig archief' gestart door Toontje2, 22 December 2014.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. schaapje52

schaapje52 Levende forumlegende

De laatste muisraketten draaien lekker in de molen, morgenavond klaar.
    Dankzij een wac cadeautje van een lieve medefarmer ben ik vandaag echt super opgeschoten met de vuurwerk gewassen. Ik hoef nu nog alleen maar fase 2, 3, 4 en 5 diamant. De dropitems zijn nu allemaal binnen, het wachten is dus op de muisraketten en de laatste gewassen kweken. :) Mijn veldjes liggen weer vol en 0 vuurwerk meer in de schuur, alles ingeleverd in het event xD

boerinnetje182 en Daxter1966 vinden dit leuk.
  2. erik19691

erik19691 Actieve auteur

Alles klaar bij boer Erik.
    iedereen de beste wensen en gezondheid voor 2015 toegewenst

3. lammetjes

lammetjes Actieve auteur

heb me vergist in de vuurwerkbloemen, dus nog een kaar zaaien. maar ja, dan zijn de muisraketten ook klaar. Met andere woorden, morgenochtend klaar met het event en alles binnen.
    Veel geluk, plezier en dit alles met een goede gezondheid voor 2015 en natuurlijk ook in de jaren die daarop volgen.

4. hoorn73

hoorn73 Forumbeginner

nog 3 gb nodig...hoe kan ik zo snel nog levelen,net geleveled nl...:oops:
    geen BD meer over...7 miljoen opgegaan aan smoothies:D

5. farmermikkie

farmermikkie Levende forumlegende

Ik vrees dat je toch nog 1 keer moet levelen voor de extra gb :wuerg:
    Hoeveel TEP heb je nodig voor het volgende level?

6. BoerAnnelies

BoerAnnelies Alwetend orakel

Hier de stallen bekend: wasbeer, duif, vos en vis oranje. De 1ste twee zijn mooi al heb ik die allebij al. Die laatste twee staan in mijn schuur. Mocht de trein weer komen dan gaan ze er zeker op. Vooral de vos, want dat is nummer 6 of 7 al :(
    Over 5 uur zijn mijn bomen ook klaar :)

7. daisy17858

daisy17858 Forum-overlever

Alleen nog maar fase 4 diamant en dan is het event klaar.
    Ik ben op de laatste muisraketten aan het wachten, het molentje draait volop.xD

8. penny1944

penny1944 Actieve auteur

Event net afgerond.
    Stekjes, 2x mispel, 1 aardbeiboom, 1 pijnboom.
    Stallen, 1 varken oranje, 1 konijn oranje, 1wasbeer, 2x muis, 1 duif, 1 kalkoen oranje, 1 adelaar.
    Voor iedereen die nog even door moet, veel succes.

9. -Coco1968-

-Coco1968- Levende forumlegende

Je kunt met een ruilevent ook kijken of er iemand belang heeft bij een vos voor een stal waar je niet zoveel van hebt.
    En dan bedoel ik dus niet de behoorlijk nieuwe stallen, maar misschien ben je voor de magische wandeling nog wel veel eekhoorns of kangaroes nodig. Voordeel van 6 of 7 stuks is dat je gemakkelijk 60 voor de nieuwste quest bijelkaar kunt krijgen, terwijl je ze er met een event ook gemakkelijk af kunt halen.
    En hoewel er al meerdere zijn waar ik 7 van heb, ben ik nog lang niet zo ver dat ik oranje stallen op de trein wil zetten. Ik heb de gewone afgerond naar 20 stuks, zodat ik met een event altijd even snel bij kan maken. Als ik daar de oranje cadeau bij krijg, dan blijven die mooi reserve staan. Voldoende gereedschap en albinovleermuizen om meer gele vleermuisgrotten te bouwen dan dat ik de trein kan laten rijden.

10. bjorke-annika

bjorke-annika Alwetend orakel

Het event hier ook afgerond, de stallen en de stekjes staan nu op het land:)

11. sopor1

sopor1 Junior expert

ik hoopte op een wolf, krijg je een duif, haan, kookpot stal, en een schaap oranje.
    heb ik allemaal al tig keer, maak niet uit want het is toch een gok.
    volgende keer meer geluk, hoop dat ie er dan wel bij zit.maar wanneer zijn die mysterieuze stallen er weer, want dan koop ik er altijd 10.

12. sprookje

sprookje Regelmatige auteur

net wat Coco1968 al zei is het wellicht een idee om de stallen die je niet wilt zoals de haan, kookpotstal, duif te gebruiken bij een ruilevent of anders als het mogelijk is (meestal de nieuwere stallen niet) op de trein zetten voor een reuze stal. ikzelf hoop op een
    haan, wolf, kikker of een ooievaar want die heb ik nog niet. mijn dochter kreeg ook 3 hamsters en 2 vossen terwijl ze niet veel
    bijzondere dieren heeft maar daarvan had ze beiden er al 2. Het is en blijft een gok.

Ik heb op 3 muisraketten na heb ik het event dus ook bijna afgerond, kan lekker relaxed bezig zijn en thuis ook lekker veel doen.
    heerlijk event, een goed begin van het nieuwe jaar. Iedereen een goed/beter 2015 en heel veel speelplezier toegewenst.

13. Jokertje_

Jokertje_ Forum-hertog

Het event is afgerond op fase 2 diamant na. De knechten spaar ik voor morgen heb daarnet de 24 uurs knechten geactiveerd. Nu staat alles vol met oranje kippenstallen, de prijs voor mest ligt op mijn markt rond de 95 tot 100 bd per eenheid. Niet extreem hoog maar toch lekker voor mijn portemonnee want de prijs heeft niet veel hoger gelegen. De prijs van het voer is ook gunstig dus ik houd een redelijke winst over na aftrek daarvan. Mijn molentje draait volop muisraketten want die leveren 200 EP en 200 BD op per raket aan het einde van het event en voer op Baha ligt bij mij gemiddeld op 300 per stal of werkstal dus voer draaien hoeft even niet. De DI die niet gedraaid is leverd 5 EP en 5 BD per DI op ongeacht welke dus ik draai nog even lekker door. Mijn mystery stallen staan op ik hoop op een van de nieuwere stallen die ik kan gebruiken bij de quest "van de wolf hiernaast"maar dat zal wel weer niet het geval zijn want de vorige ronde had ik ook alleen maar stallen waar ik er al een behoorlijk aantal van heb staan in mijn kist m.a.w. niks bijzonders toen

Laatste bewerkt: 2 Januari 2015
  14. -Coco1968-

Bedankt voor de tip. Ik ga zorgen dat ik eerst alle benodigde drops in kan leveren. Ik moet nu nog teveel gouden levels om diamant in te kunnen leveren, maar daarna ga ik zeker de molen aanzetten. Ik heb fase 2 juist wel af. Dinsdag waren de 8-uurs wel handig, en kon ik daardoor ook verder met inleveren. En s'avonds gelijk de 24-uurs er achteraan. Oudjaarsdag dankbaar gebruik van gemaakt. Met het bakken weinig tijd, maar door met knechten eerst te oogsten en toen te bakken, kon ik in beperkte tijd na het bakken nog een keer oogsten en comfortvelden leggen. Gisteren met de hand kwartveldjes gelegd en lange gewassen erop, en vanmorgen met de laatste knechten de kwartjes geoogst en eventgewas gezaaid. Alleen te laat opgestaan om vandaag 2 oogsten te kunnen doen, dus ben ik morgen nog niet klaar met het event. Maandag eerst al begonnen met een leuke verjaardag. Zondagmorgen klaar moet lukken.

15. BoerAnnelies

Dat kan natuurlijk ook, want ik heb nog wel wat wensen aan bijzondere stallen. De vorige keer heb ik met het ruil event ook al 2 vossen weg gedaan, maar ik krijg ze er gewoon weer bij.
    Zelf heb ik nog erg veel belang bij een haan, egel en wolf. Maar dat zat er deze keer niet in voor mij. Hopen dat als er een ruil event komt ik kan wisselen. Daarbij levert de vos netzo als de hond en de wasbeer erg veel punten op voor de beker. Ik heb een poosje geleden al mijn landje vol gezet met dieren om mijn voorraad weer bij te houden en mijn beker te up graten, maar zo makkelijk was dat nog niet :(

We zullen zien, nu mijn gewassen weer mooi op peil brengen :)

16. .babouska.

.babouska. Forum-baron

Ik heb het event afgerond. De di's zijn ongemerkt toch binnengedruppeld, want ik heb alleen eventgewas gezaaid. Nu nog een dag gebruik maken van de 48-uurs knechten en dan over een paar dagen fijn een fokevent. Straks de stallen en stekjes erop. Succes voor iedereen die nog bezig is.

17. BoerAnnelies

Zo, ook mijn molen draait weer volop want die 200EP levert behoorlijk wat meer op en ook ik heb mijn voer volledig op voorraad :)
    Nog 49uur op de teller, molen voor 27uur aangezet!

18. -Coco1968-

Dan heb je inderdaad weer dezelfde wensen als iedereen, en kan het wel eens lastig worden. De spelers die hanen, egels en wolfen over hebben, hebben vaak geen belang meer bij vossen en wasberen. Deze zijn per dier wel interessant voor de beker, maar voor de tijd die ze op het veld staan nauwelijks. De hond heeft als nadeel dat er bottenstruiken nodig zijn, maar de oranje hond levert 4 honden per dag met een leuke tegenwaarde. De vos en wasbeer kan ik geen 2x per dag oogsten.

19. Saskia66

Saskia66 Gelegenheidsauteur

Ik voel me toch wel wat teleurgesteld. Had toch gehoopt dat er een bb-boom weekend kwam, maar er komt een breeding quest aan begin januari. Eigenlijk mag je deze quest afkopen met heel veel supervoer.

20. truus1949

truus1949 Forum prof

ook mijn molen maar snel aan gezet dat levert mooi veel op
    voer heb ik altijd goed op voorraad

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.